upload al, moment vanaf oppikken spitfire door f16's tot aan het verbreken/maken mm formatiequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Die 15 Mb kan ik wel hosten op zich TF
is op zich niet nodig file blijft staan en datalimiet doet @home niet aanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Of mirroren dan, als daar behoefte aan is..
Ik kijk ernaar uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hele filmpje van het hele gebeuren is 154mbfilmpje van de formatie alleen zal 15mb worden dus dat komt goed.....
zal proberen morgen de hele 154mb te uppen
quote:
no thanxz, komt zo nog een stukje van het starten van de spitfirequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:53 schreef Georges het volgende:
Dank je, wat onzettend cool om te zien.
Vond het alleen stom dat die commentatrice door het opstijgen heen lulde zodat ik het motorgeluid niet meer kon horen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
no thanxz, komt zo nog een stukje van het starten van de spitfire![]()
doet het nog wel, langzaam is die ook niet ik haal er minimaal 500kb mee want dat is de maximale download van @homequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:59 schreef DaMook het volgende:
Of hij doet ut niet of het laden/downloaden duurt heel lang
zo moet je het ook doen (rechtermuisknop en dan opslaan als) anders doet die het idd niet zag ik netquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:02 schreef DaMook het volgende:
Ik krijg nu zo'n doorgescheurd quicktime dingTerwijl ik zeker quicktime heb. Ik zal eens proberen met rechter muis en downloaden
Dat werkt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:02 schreef DaMook het volgende:
Ik krijg nu zo'n doorgescheurd quicktime dingTerwijl ik zeker quicktime heb. Ik zal eens proberen met rechter muis en downloaden
Same here...quote:Op zondag 12 december 2004 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gotver ik word echt kotsmisselijjkvan al die codecs en videoformaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |