quote:
Op zondag 12 december 2004 13:46 schreef sander0105 het volgende:ik heb zelf voor een rugzak gekozen waarbij je bovenin een vak hebt voor normale stuff (trui ofzo) en onderin voor je camera. Er kan iig een hoop in
![]()
plaatje:
[
afbeelding]
LowePro Rover AW II
ik gebruik zo'n zelfde tas, voor mijn D70. met 2 lenzen en een paar filters en de Pringlesdop
ik had eerst een andere rugzak van samsonite, maar daar kon minder in, maar wat het grootste probleem was dat je geen appart vak voor drink flesjes in/aan-zit aangezien ik hem veel met wandelingen gebruik.
in deze tas heb je 2 zakken aan de zijkant waar flesjes in kunnen, en ook makkelijk onder het lopen er uit te halen zijn.
in mijn vorige rugzak kon je ook onder in je foto-toestel leggen en boven op de rest, maar je moest door je tas naar je toesten door klunen. bij deze tas zit een appart te berieken vak onderaan waardoor je de tas als het waren in 2 delen kunt open klappen.
het bovenste stuk is wel wat kleiner, maar omdat er nu geen drinken meer inhoeft is dat niet zo erg.
drink-flesjes boven je toesten is ook nog gevaarlijk heb ik begrepen. kunnen soms gaan lekken.
ik heb verder ook nog een schouder tas maar die is niet zo ruim. daar past de D70 maar net in.
maar deze was ook gekocht voor mijn F75 en die past er wel mooi in.