Lurkers.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het jammer dat het gesloten forum is,
op fok kon je ook meekijken als je geen lid was,
Zoals OPM al opmerkt, je kan registreren zonder via email te bevestigen.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het jammer dat het gesloten forum is,
op fok kon je ook meekijken als je geen lid was,
Reetveter en ik zei de gek zijn de beheerders. We hebben beide evenveel rechten op het forum.quote:Wie gaat het onderhouden en moderaten?
In principe wordt er niks commercieels gedaan, wel kan het natuurlijk zo zijn dat mocht het groeien we aansluiting kunnen zoeken bij andere sites/bedrijven. Ik betaal het nu allemaal uit eigen zak maar mocht ik de kosten er uit kunnen krijgen dan zal ik die kans natuurlijk niet laten liggen.quote:Commercieel verhaal van Peppie.
Er kan en mag nog alles.quote:Policy.
Layout ben ik ook niet gelukkig mee, deze wordt zo spoedig mogelijk vervangen.quote:
Deze snap ik even niet, kan je dat iets toelichten?quote:Qua instellingen en optie's zit alles wel lekker bereikbaar bij Replique.
Bij motor-meet moet je al een paar keer klikken om in een Forum te komen.
Het moet gebruiksvriendelijk en laagdrempelig zijn dus je kan nu meelezen zonder in te loggen cq te registreren. (voordeeltje van eigen forum draaien, wijzigingen zijn zo doorgevoerd.)quote:Op donderdag 9 december 2004 10:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok eindelijk een duidelijk verhaal,
tnx Lars,
Je zegt het zelf al, de lay out is handiger van Fok!. En die is ook al langer doorontwikkeld natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:08 schreef hollander172 het volgende:
Deze snap ik even niet, kan je dat iets toelichten?
Ben ik al mee bezig maar dat moet gescript worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
Qua ontwerp zou ik dus de modderator of topicstarter een wat minder grote letter geven of deze plaatsen op een andere positie.
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik al mee bezig maar dat moet gescript worden.
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het lijkt wel of iedereen al verhuisd is![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hebben toch nog een stukje op dat andere forum kunnen afschermen. [afbeelding]
quote:
quote:
quote:En dat ging toch niet sturen een andere maat?
quote:klopt maar dan met de Pilot Road
de bandenmaat 170/60/17 is niet leverbaar,quote:Wel raar .. VFR is toch een veel verkochte motorfiets.![]()
En wat is er niet meer standaard dan een Honda.![]()
Pilot power 180/55/17 ( heb geluk dat ik een 5.5 velg op mijn VFR hebquote:Welke band gaat het worden??![]()
uiteraardquote:En nog wel even opruwen he voor a..s zaterdag.![]()
ik heb nog geen idee waar we kunnen rijden,quote:Maasvlakte zou mij wel uitkomen qua afstand, maar echt gezellig is anders.
Al zit er wel een leuk tentje direct langs de weg om even een bakkie te doen. (Oostvoorne, langs het water)
[afbeelding]
bron: http://www.paviljoen-stormvogel.nl
Luc kunnen we ook even dumpen: http://www.holdive.nl/holdive/vestigingen/oostvoorne.htm
Komen meer meetings voor:http://www.hummerclub.nu/txt/text_even1.htm
http://www.zeilvliegen.com/FAQ.HTM
Het is een beetje kaal allemaal daar, en ik denk ook een aardig ijzige wind langs de zee.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog geen idee waar we kunnen rijden,en daar ben ik nog nooit geweest dus ben best benieuwd,
![]()
Ik heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een beetje kaal allemaal daar, en ik denk ook een aardig ijzige wind langs de zee.![]()
Maar goed Riet zei al: sprintjes trekken..
En hoe kouder des te lekkerder is de chocomel bij de Stormvogel.![]()
![]()
Het is de havenroute, zitten wel wat bochten in.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellen![]()
ik neem aan dat je er ook bochtjes kan draaien ?
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef Patrick281 het volgende:
Verder zijn er richting het strand vooral veel rechte stukken waar je even je topsnelheid kan proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |