quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:48 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie wel kansen voor P$V, nu ff w88 op de loting van Ajax Feyenoord en AZ , want die is veeeeeeel belangrijker
Ach, als ik naar coaches moest kijken, zouden wij beter NK Maribor ofzo kunnen loten...Maar Benfica heeft dit seizoen nou niet echt de meest indrukwekkende dingen neergezet. En dat we dan gelijk een Italiaan uitschakelen is helemaal oke.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Je weet wie er coach is bij Benfica en wat voor een wedstrijd je dan kan verwachten he?
gvd.airberlin vliegt alleen vanaf een uur of 21.00 terug naar Dusseldorf,te laat dusquote:
Ik ook voor vliegen op Nice.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ben op zoek naar hele goedkope vluchten
easyjet vanaf Parijsquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ook voor vliegen op Nice.
Nog niks kunnen vinden, basiqair en ryanair al gehad![]()
Heb een schijthekel aan Duitse wegen dus ik ga niet rijden,ben trouwens altijds bekaf na zo'n ritquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Munchen is toch wel aan te rijden vanuit Den Bosch, DG?
Boeiend.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:58 schreef JPM01 het volgende:
nu maar hopen dat ajax een gunstige loting heeft
lazer jij eens op kneusquote:
Maar...maar Ajax is toch de beste voetbalploeg ter wereld?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:58 schreef JPM01 het volgende:
nu maar hopen dat ajax een gunstige loting heeft, dat mag ook wel na de CL![]()
http://www.virgin-express.com/quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ook voor vliegen op Nice.
Nog niks kunnen vinden, basiqair en ryanair al gehad![]()
Dan ben je al een flink end onderweg, je kan vanaf Brussel naar Nice hoor, met Virgin Express.quote:
mwaah Parijsquote:
maar om nou eerst naar Parijs te gaan zie ik ook niet echt zitten.quote:dinsdag 08 maart
Parijs Charles de Gaulle naar Nice
flight 4002; vertr. 08:15; aank. 09:55 ¤16.99
(per persoon)
donderdag 10 maart
Nice naar Parijs Charles de Gaulle
flight 4001; vertr. 06:05; aank. 07:45 ¤16.99
(per persoon)
Prijs van uw selectie
Vluchttarief per volwassene/kind
Baby’s onder 2 jaar reizen gratis op schoot van een volwassene ¤33.98
(per persoon)
Plus luchthavenbelasting en toeslagen per volwassene/kind¤30.00
(per persoon)
Totaalbedrag voor 1 volwassene
Er wordt eventueel een aanvullende boekingstoeslag van ¤6.50 berekend, afhankelijk van de gekozen betaalmethode. ¤63.98
(totaalbedrag)
Lekkere vertrektijden (nu is heen wel fijn, zo vroeg, maar terug....)quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
mwaah Parijs![]()
Prijzen zijn wel weer ok:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
maar om nou eerst naar Parijs te gaan zie ik ook niet echt zitten.[/quote[OK[quote]
Zal wel met een busje daar naar toe rijden worden en dan om en om rijden...
Denk dat Brussel de beste oplossing isquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]wel dat pleuriseind en niet naar Parijs?
DIGGER gaat mee?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:13 schreef DutchGooner het volgende:met Germanwings voor 50,44 retour vanaf Koln naar Munchen met gunstige tijden
Met een Duitse vliegtuigmaatschappij zekerquote:
Geregistreerd op: zondag 14 november 2004 @ 14:50quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Ik kom hier al heel wat meer jaartjes dan jou
Hell Yeah!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bayern - Arsenal
Real Madrid - Juve
Chelski - Barca
Man Utd - AC Milan
Dit zijn echt 4 geniale wedstrijden
Germanwings rules, ben er ook mee naar Zagreb gevlogen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:13 schreef DutchGooner het volgende:met Germanwings voor 50,44 retour vanaf Koln naar Munchen met gunstige tijden
Zit je op +/- 160 Euro de man aan vluchtkosten, plus nog vervoer naar Brussel en van Nice - Monte Carlo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat Brussel de beste oplossing is
Ik vind het zo krom om eerst 400 km te moeten rijden voor je gaat vliegen.
En denk dat het in kosten ook wel wat scheelte als je met 8 man een busje huurt en om en om rijdt.
Nog gezelliger ook![]()
Maar het zal wel Brussel worden zoals het er nu uitziet
effe zonder dollen,interesse?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met een Duitse vliegtuigmaatschappij zeker
NUFC en Boro met de ferry naar Newcastle,vliegen is duur,misschien met jet2.comquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:22 schreef MaxPower het volgende:
Heeft iemand een lijstje met goedkope vliegmaatschappijen naar Bilbao, Middlesbrough of Newcastle? Lille rij ik wel en Dnjepr ga ik niet heen...
Ik zit dan net met m'n nieuwe baan, m'n opgebouwde saldo vakantiedagen gaat er straks aan, begin weer op nul en heb ze later het jaar nog genoeg nodig dus nee, sorry, doordeweeks is dan niet prettig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe zonder dollen,interesse?
hij heeft elke maand een andere usernamequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook meteen....eigenlijk alle 4 potentiele finales...quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bayern - Arsenal
Real Madrid - Juve
Chelski - Barca
Man Utd - AC Milan
Dit zijn echt 4 geniale wedstrijden
Meld je ziek!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik zit dan net met m'n nieuwe baan, m'n opgebouwde saldo vakantiedagen gaat er straks aan, begin weer op nul en heb ze later het jaar nog genoeg nodig dus nee, sorry, doordeweeks is dan niet prettig.
het REIZEN wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:28 schreef pascalheister het volgende:
is dat reizen naar Monaco nog een beetje te doen? en voor een leuke prijs?
Ik ben nooit ziek.quote:
Leeds en Glasgow zijn de dichstbijzijndequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
British Midland misschien voor Newcastle of Boro?
Zal even vragen aan onze travel desk hier
BMI baby (goedkope tak van Br. Midland)
Meld je ziek!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben nooit ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |