ach ja, 1 uur in de zaal staan en alles is weer droog OF te lang in de zaal staan en alles is weer nat van de zweet....quote:
ik stond ook al te kijkenquote:Op maandag 13 december 2004 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
Zo ook maar even gestemd voor de DnB awards, alleen komop noch Structure noch Blackout genomineerd, als Utrechter gaat dat me zwaar aan het hart
Wel verdomme, ga je mond spoelen!quote:Op maandag 13 december 2004 09:09 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik blijf het de domste uitvinding ooit vinden, zo'n kaas 'candybar'
Is wiet nu het enige waar jullie aan denken???quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef Flavour het volgende:
groentenbeleid dik in orde!!
Zie je vrijdagquote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef Flavour het volgende:
groentenbeleid dik in orde!!
Nee hor, drank is ook belangrijkquote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Is wiet nu het enige waar jullie aan denken???![]()
*veegt poeder van neus*![]()
Ja Joeri, helaas zit ik met die fuckin' tentamensquote:Op maandag 13 december 2004 22:47 schreef Nicon het volgende:
flavour ik moet zeggen je doet het goed man met je feessie BIG UP!
tentamens me reet!!quote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Ja Joeri, helaas zit ik met die fuckin' tentamensLijkt me echt een super vet feest en had er als trouwe UM supporter graag bij willen zijn. Ik wacht dus maar geduldig op D&D part II
![]()
Haha ja heb ik vorige keer ook gedaan voor mijn tentamens, was ook niet zo'n groot succes. Maar er komen in het nieuwe jaar weer genoeg vette feesten in Utrecht. Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:23 schreef Flavour het volgende:
[..]
tentamens me reet!!
weinig die hard jij!!!
(succes ermee!!)
Wie riep daar bier?quote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Is wiet nu het enige waar jullie aan denken???![]()
*veegt poeder van neus*![]()
als voorbeeld 28 januari , blackout met bad company en calyxquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:22 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Haha ja heb ik vorige keer ook gedaan voor mijn tentamens, was ook niet zo'n groot succes. Maar er komen in het nieuwe jaar weer genoeg vette feesten in Utrecht. Dus dat komt wel goed![]()
Jij ook veel succes met je feest vrijdag!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:15 schreef marcek het volgende:
[..]
als voorbeeld 28 januari , blackout met bad company en calyx![]()
Ja maar die geef ik volgende week ofzo al aan hem, dus dat lijkt me dan niet echt verstandig. Zeg maar tegen em dat ie met zn luie aars naar de Awards moet komen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Nicon het volgende:
owja reem ik moest ff van shadow X vragen of je voor hem mijn ruckus VIP kon meenemen op de DNB Awards die zou hij van mij overkopen namenlijk
jij had nog wat plaatjes voor hem leggen ofzo...
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef Nicon het volgende:
paaaaaaaarrrrrrrrrrrdon?
das me ff een vette zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |