Inderdaad. We hebben geen centje pijn gehad tijdens de slavernij, en toch lopen we nu flink binnen dankzij het heersende publieke schuldcomplex.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:06 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
die negers hebben echt geen ene fuck uitgevoerd tijdens de slavernij
jij gelooft dat die negers hadden gewerkt? mafkees, ooit een neger zien werken? nou ik niet hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Het voordeel van slavernij was dat alle negers werkte
Toen wel hoor. Mijn opa zei iig dat ze goed werk afleverde op de plantage.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:15 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
jij gelooft dat die negers hadden gewerkt? mafkees, ooit een neger zien werken? nou ik niet hoor![]()
lekker nummertje, maar wist je hoe de marokkanen (dat is de islam in nl nl. voor het grootste gedeelte) door een deur gaat met negers? ze vinden hun uitschot lol. ik hou van negers.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Fc_Aalst het volgende:
Dit vind ik ervan http://www.xs4all.nl/~edwinvh1/islam2.mp3 zelf gebrouwen overigens![]()
Ik heb diep respect voor jouw buurman.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Alle negers moeten dood.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen racist, mijn buurman is een neger.
Heman Finkers als ik mij niet vergisquote:Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen racist, mijn buurman is een neger.
ik regel de dunschiller, jij hetgene wat geschild moet worden?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog een appeltje te schillen met negers.
Ik ben een smulpaap. Ik lust er pap van!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Krijg je die wel helemaal op dan?![]()
Hehe dat is niet ver van mij vandaan. Als iemand op de deur klopt, zou ik als ik jou was niet open doen...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids(...)ere=tilburg&country=
Ga je gang
Misschien moeten die blanken dan eens minder in de zon gaan zitten om een kleurtje te krijgen. Of hoe verklaar je anders de opkomst van het zwarte ras?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef kanaiken het volgende:
Topics gemaakt door negers roepen blijkbaar negerhaat op.
Dus om de negerhaat op fok! te verminderen stel ik voor alle negers hier te bannen
O jee wat krijgen we nuquote:Misschien moeten die blanken dan eens minder in de zon gaan zitten om een kleurtje te krijgen. Of hoe verklaar je anders de opkomst van het zwarte ras?
Het zijn gewoon weer die blanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |