Nou, door mij niet hoor...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
Als een vrouw per definitie als mooier dan elke man word gezien....
Puur vals slachtofferschap, maar goed, als we dáár vanuit gaan dan vind ik het wel frappant dat in de meeste gevallen die vrouwen verder allemaal hebben wat ze begeerden (een man, kinderen, leuk huis etc.) wat is hun probleem verder dan, wil zo'n vrouw soms dat wildvreemde mannen spontaan in aanbidding voor 'r op de knieen gaan midden op straat (en wellicht nog verder gaan) en dat alle andere vrouwen in de buurt met stikjaloerse blikken haar gadeslaan ofzoquote:zorgt dat voor een norm waar de vrouw aan moet voldoen. Een vrouw MOET mooi zijn -> meer druk -> eerder geneigd tot drastische ingrepen om aan die norm te voldoen.
Ja, die gemankeerde jankende ijdeltuiten die denken dat een paar rimpels in hun gezicht of een neus dat ietwat scheef staat het einde van de wereld betekent zouden zich rot moeten schamen voor hun kleinzielige decadentie als ze die foto's zouden zien...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:20 schreef Sportguy het volgende:
Voor dit soort gevallen is het pas bedoeld.![]()
Ja, da's ook al zo'n contradictie, veel vrouwen hoor je altijd zeggen dat ze geestelijk veel sterker en standvastiger zijn dan mannen, als dat zo zou zijn dan druist dat behoorlijk in tegen al die "vrouwen die zich onder 'druk' laten zetten en zich laten aanpraten om plastische chirurgie te ondergaan" wat eerder als geestelijk zwak en labiel is te kenmerken dan als sterk en standvastig...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:20 schreef Sportguy het volgende:
Het wordt hen aangepraat
Plastische chirurgie addicts wél idd en daar de meeste vrouw zijn, connect the dots zou ik zo zeggen!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:12 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, nou weten we wel dat jij vrouwen maar labiele aanstellerige figuren vindt
Dat kan je blijkbaar maar moeilijk verkroppen is het niet? je hebt blijkbaar graag dat eigenlijk elke man die jou tegenkomt jou zou moeten laten blijken dat je o zo mooi en onmisbaar bent en in potentie de wil zou moeten hebben om jou in je materiele en emotionele behoeftes te voorzien, geschikte kandidate voor plastische chirurgie dunkt me (al vraag ik me af of je al niet wat hebt laten doen daar je je je zo aangesproken voelt)quote:en mannen mooier etc zijn.
Ik heb blijkbaar heel wat innerlijke issues bij je getriggerd waardoor je zo op je teentjes getrapt bent?quote:Hartstikke leuk voor je.
Bovendien, wie is we? ik neem aan dat je reactie op conto van jezelf staat en dat je niet reageerde als officieel aangewezen spreekbuis van een hele groep is het wel?!? of heb ik hier soms met een persoon met MPS van doen, kijk dan maar uit, laatst was er bij o.a. Netwerk een psychiater die had onderzocht dat mensen die plastische chirurgie ondergaan (zonder dat ze echt mismaakt of zwaar verbrand of wat dan ook zijn) in de meeste gevallen een psychische stoornis hebben, borderline hebben, manisch depressief zijn etc. ja en daar de meesten die plastische chirurgie ondergaan vrouwen zijn... connect the dots... zou ik (nogmaals) zeggen!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:12 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, nou weten we wel dat jij vrouwen maar labiele aanstellerige figuren vindt en mannen mooier etc zijn.
jonge vrouwen meer dan oudere, ouderen hebben weer meer last van hun rimpels...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef Speth het volgende:
Omdat vrouwen over het algemeen onzekerder zijn, met name over hun spek, vermoed ik.
Volgens mij zie jij het een beetje gekleurd...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Aventura het volgende:
Enkele voorbeelden: als het bv. over vrouwelijke sporters gaat dan heeft men het meer over uiterlijk dan over de sportprestaties (Anky van Grunsven met dat gebit), vrouwelijke politici worden ook geschoffeerd in de media (Erica Terpstra en haar overgewicht en kleedstijl), vrouwen uit het bedrijfsleven (bv. Ciska Dresselhuys - krijg je stomme grappen over dat het logisch is dat de feministe is en lesbisch met dat uiterlijk). Maar als het om mannen gaat dan heeft met het sec over de prestaties, het vakgebied van die man. Ik lees vrijwel nooit in de media iets over een man en zijn uiterlijk.
Onzin, vind ik. Ik ken weinig mannen die een beetje kont verkeerd vinden. Zolang je maar niet echt lelijk bent is er meestal geen probleem, maar dat geldt ook voor ons.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Aventura het volgende:
Vrouwen zijn van nature niet onzekerder over hun uiterlijk, alleen ze worden als het ware daartoe gedwongen. Vrouwen worden altijd harder ver/beoordeeld op hun uiterlijk dan mannen.
Dat gebit is gewoon grappig omdat ze toevallig met paarden omgaat, als dat niet zo was, zou waarschijnlijk niemand er iets van zeggen. Die (overigens verder niet lelijke) vrouw heeft gewoon iets van een paard weg, en dat vormt in de context van haar beroep natuurlijk stof tot grappen.quote:Enkele voorbeelden: als het bv. over vrouwelijke sporters gaat dan heeft men het meer over uiterlijk dan over de sportprestaties (Anky van Grunsven met dat gebit),
Waarschijnlijk denken vrouwen hetzelfde van Andre Hazes als mannen van Erica Terpstra. Wij zijn alleen eerder geneigd om het uit te spreken en er grappen over te maken.quote:vrouwelijke politici worden ook geschoffeerd in de media (Erica Terpstra en haar overgewicht en kleedstijl), vrouwen uit het bedrijfsleven (bv. Ciska Dresselhuys - krijg je stomme grappen over dat het logisch is dat de feministe is en lesbisch met dat uiterlijk).
De media heeft niet zoveel met de werkelijkheid te maken, wij worden aldoor op uiterlijk beoordeeld. Vrouwen vallen alleen op een vent die er een beetje redelijk uitziet.quote:Maar als het om mannen gaat dan heeft met het sec over de prestaties, het vakgebied van die man. Ik lees vrijwel nooit in de media iets over een man en zijn uiterlijk.
In de media misschien, in de realiteit maken vrouwen net zo goed grappen over kerels. Zo niet, dan denken ze het wel.quote:Op de een of andere manier mag men vrouwen die niet zo gezegend zijn qua uiterlijk op een mensonterende manier beledigen, als loslopend wild. Zeer kwalijk vind ik dat. Zolang het uiterlijk van vrouwen zwaarder weegt dan dat van de man, is gelijkheid nog ver te zoeken.
Hulde Aventura!!quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Aventura het volgende:
Zolang het uiterlijk van vrouwen zwaarder weegt dan dat van de man, is gelijkheid nog ver te zoeken.
Onzin, dat wordt net zo goed bij interviews met mannen vermeld.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:13 schreef Kiki het volgende:
[..]
Hulde Aventura!!
Ik erger me er ook altijd aan dat in een kranteninterview bijvoorbeeld met een vrouwelijk minister altijd de leeftij wordt vermeld, de huwelijkse staat en bij een mannelijke minister nou echt nooit.
Af en toe welquote:Op donderdag 9 december 2004 12:23 schreef Speth het volgende:
[..]
Onzin, dat wordt net zo goed bij interviews met mannen vermeld.
Doe eens rustig en hou die psychologie van de koude grond even voor je. Val niet meteen over het woordje 'we'.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:15 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Bovendien, wie is we? ik neem aan dat je reactie op conto van jezelf staat en dat je niet reageerde als officieel aangewezen spreekbuis van een hele groep is het wel?!? of heb ik hier soms met een persoon met MPS van doen, kijk dan maar uit, laatst was er bij o.a. Netwerk een psychiater die had onderzocht dat mensen die plastische chirurgie ondergaan (zonder dat ze echt mismaakt of zwaar verbrand of wat dan ook zijn) in de meeste gevallen een psychische stoornis hebben, borderline hebben, manisch depressief zijn etc. ja en daar de meesten die plastische chirurgie ondergaan vrouwen zijn... connect the dots... zou ik (nogmaals) zeggen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |