Tsja, dat krijg je nu eenmaal als je leuke medemods hebt. De rest gaat er op zitten azen.quote:
Zoals wie?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
En waar blijven de vrouwlijke mods in spé?
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?quote:
Altijd lachen met Yvonne!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Emmykutje?
shirley? Te weinig aanwezig
nouk? Idem
marietje_?!
We wachten met smart op jullie sollicitatie
de DP vrouwen?!
skaai?!
kiwikutje?!
Ja dat is altijd het meest geweldige van het verhaal.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
iedereen die kritiek had heeft gesolliciteerd!!!
Double Penetration?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
de DP vrouwen?
Was het maar waar, die is er te weinig voor een drukke modfunctie,quote:
ElisaB is toffer dan je denkt en ze reageert zo omdat ze dr mannen niet kwijt wil.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?
Dat zie ik Adelante en Shaolin namelijk niet direct doen...
Wat huilen of een gemene post plaatsen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?
Dat zie ik Adelante en Shaolin namelijk niet direct doen...
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoals wie?
Tokay is te lief, Tessje te incrowd/SC/bagger, NiNi te weinig aanwezig.. en meer kan ik er zo niet bedenken.
volgens mij moet ie R1cksson nog zo'n 100 keer doodmaken, als ie als z'n beloftes na wil komen...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
Laten we dat maar niet doen, dan gaat Salvad0r het voor haar openemen en dan gaat ie je thuis opzoeken en doden...
Huilen, een gemene post plaatsen durven jullie toch niet ivm represailles van de crew.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat huilen of een gemene post plaatsen?
Whehehehehehe, heb jij even wat gemist!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
Laten we dat maar niet doen, dan gaat Salvad0r het voor haar openemen en dan gaat ie je thuis opzoeken en doden...
Zoals ik destijds.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.
en ownen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
En Engessa. Die zou hij ook nog even neerslaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij moet ie R1cksson nog zo'n 100 keer doodmaken, als ie als z'n beloftes na wil komen...
Ah, hij is na al die tijd er achter gekomen dat het een IQ-loze slet was en dat haar neuken ongeveer hetzelfde is als je pik in een emmer water batsen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe, heb jij even wat gemist!
HIj wenst haar tegenwoordig zelf allerlei ziektes toe.
Tof. En je naam kan ik inmiddels ook spellen, dus mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef Intxaurraga het volgende:
*Outlook Express opstart
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
En waar blijven de vrouwlijke mods in spé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |