Mijn held, mijn tekstenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
dwerg kan ook ONZ gaan modden.
"Ga weg"
"Rot op"
"Nee"
"Omdat ik het zeg"
Zit iedereen eindelijk zn solli te typen, is het nog niet goed genoeg voor m'vroi.quote:
Iedereen zit te wachten tot de crew achter de schermen klaar is met het nadenken over mijn briljante plan...quote:
Random users selecterenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten tot de crew achter de schermen klaar is met het nadenken over mijn briljante plan...
Donequote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten tot de crew achter de schermen klaar is met het nadenken over mijn briljante plan...
Neah, geen konijnen in de crewquote:Op donderdag 9 december 2004 20:22 schreef OldJeller het volgende:
Onzin.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef Pool het volgende:
Moeten we straks SMSsen om te stemmen?
"Stuur STEM INTX naar YVON (9866) wanneer je kiest voor Intxaurraga"
"Stuur STEM RENM naar YVON (9866) wanneer je kiest voor Renmaestro"
"Stuur STEM SHOA naar YVON (9866) wanneer je kiest voor Shaolin een 2e kans voor Dirk"
1,10 p.o.b.
Text onlyquote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, geen konijnen in de crew![]()
Konijnen horen in de soep.
Ik haat ook van jouquote:Op donderdag 9 december 2004 20:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind je af en toe vervelend, maar heb verder geen moeite met je hoor.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja en die doet het erg oké op V&A, dus een goede mod ergens weghalen om op een nwe plek te zetten is niet echt de oplossing.
Nja, zo wet is haar wil dus niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef Xebrozius het volgende:
Want Nikky's wil is zo ongeveer wet achter de schermen, als het aan haar ligt was ik hier allang weg, samen met jou en andere 'onruststokers'.
is dit een doodsverwensing?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, geen konijnen in de crew![]()
Konijnen horen in de soep.
Ik zal het even meenemen achter de schermenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef Xebrozius het volgende:
Kasta, als je verandering wilt zul je dat gezwel eerst moeten aanpakken.
Een feit.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is dit een doodsverwensing?
Over mij zegt ze niksquote:
meki moet eens leren typen fatsoenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
Meki doet mee met de 23 ste keer
oow jahquote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meki moet eens leren typen fatsoenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meki moet eens leren typen fatsoenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zijn sluitpost:
Meki hebben besloten dat dit niet een goed topic is voor Meki
Croupouque heeft wel echt ál zijn klonen nodig om mod te worden!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
Meki doet mee met de 23 ste keer
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Croupouque heeft wel echt ál zijn klonen nodig om mod te worden!![]()
Neuquote:Op donderdag 9 december 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:
Over mij zegt ze niksDus dan toch maar mailen? hmmmmm
Voor mijn beurt spreekt:quote:Op donderdag 9 december 2004 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe lang gaat t duren voordat de keuze gemaakt is?
Dan wacht ik nog even.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mijn beurt spreekt:
Zodra er godverdomme meer dan twee serieuze mails ontvangen zijn. Anders is het nogal moeilijk om een drietal kandidaten voor te leggen.
wie heeft er dan, naast mij, nog meer gemailed??quote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mijn beurt spreekt:
Zodra er godverdomme meer dan twee serieuze mails ontvangen zijn. Anders is het nogal moeilijk om een drietal kandidaten voor te leggen.
owquote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mijn beurt spreekt:
niet dat het meer was dan mijn 2e reply in dit topic, maar tochquote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef mvt het volgende:
[..]
wie heeft er dan, naast mij, nog meer gemailed??
Nope.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mailde ik nou zojuist?
Iedereen weet dat jullie een brullebak-rule aangemaakt hebben voor PP, dus kijk nou maar gewoon in je recyclebin, muts.quote:
ik ben maanvis nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jullie een brullebak-rule aangemaakt hebben voor PP, dus kijk nou maar gewoon in je recyclebin, muts.
Nee, Maanvis wordt nog gepost in +, gewoon om te lachen.quote:
Naja, als we maar 3 inzendingen krijgen hebben jullie als users toch nog de volledige macht hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:27 schreef finch_meister het volgende:
Dit wordt niks .... die 3 keuzes uit de inzendingen zullen echt niet radicaal worden, dus valt er niks te kiezen. Het zal allemaal wel meer van hetzelfde worden![]()
Ik wil best even een mailtje sturen hoor...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:30 schreef jogy het volgende:
Naja, als we maar 3 inzendingen krijgen hebben jullie als users toch nog de volledige macht hoor.
Dit wordt zeker weer zo'n reeks waarin iedereen die post mod wordtquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
Hey jogy, maak je wel ff deeltje twee aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |