quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Voorbeelden van notes: users post met kanker, inmiddels verwijderd.
Niet dat die user dat ooit gedaan heeft maar ik wil ze gewoon weg hebben.
Ik heb eerlijk toegegeven dat ik FA wil worden, dat heb ik ze gister ook gemaild:quote:Op donderdag 9 december 2004 18:16 schreef Tokay het volgende:
Xebro, geef het nou maar toe: diep in je hartje zou je best heel graag ONZ-mod willen zijn.
En jij denkt dat de crew heel lief achter de FA's aanlopen en geen 5 kuttopics openen als je iets hebt gedaan wat hun niet zint?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:22 schreef Xebrozius het volgende:
Modje worden hoef ik echt niet, FA wil ik wel.
Ik zou me kapot ergeren aan al die teringlijertjes met hun kuttopics en infantiele kwijlkliekjes.
Dan zet je een slotje en krijg je er 5 kuttopics voor terug als 'wraak' van zo'n baggerclubje.
Bannen wil ik kunnen.
FA of niks, zo simpel is het bij mij.
VAC is okay, maar moet gewoon user blijven.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
VAC als mod: het forum zou verzanden in het posten van
"Dus ik zeg zo van aan-HALEN, snap je hem HALEN?![]()
::D:D:D:D:
![]()
:!!! 111
! "
Tevens wordt er dan meteen een nieuwe reeks geboren, namelijk de bierreeks.
Waarin FF, BS,VAC en nog wat van die users zouden posten.
ONZ zou sneller naar de tiefus gaan als een bus in Palestina.
Eensquote:Boebiedoe als mod:
Die kerel heeft geen blauwe kleur nodig om in de crewfora te komen is wel gebleken uit het verleden.
Tevens zijn zijn streken niet vergeten door de crew, dus hij kan het wel vergeten.
quote:Ikzelf als mod:
Ik zou alle teringzooi op slot tiefen en notes gaan zetten op kutusers.
Voorbeelden van notes: users post met kanker, inmiddels verwijderd.
Niet dat die user dat ooit gedaan heeft maar ik wil ze gewoon weg hebben.
Maar ik wil geen mod worden, en tevens ben ik opeens een voorbeeld functie dus dan kan ik een grote bek wel vergeten.
Nee dank U vriendelijk.
C heeft sowieso te weinig tijd om te modden, het softe gedeelte valt imo wel mee. Hij maakt geen deel uit van het bierkliekje trouwens. Zelf denk ik dat C gillend gek wordt van de bagger en dan geen tijd/energie meer heeft om zelf het goede voorbeeld te geven.quote:Croupouque:
Te soft, geneigd om geweldige topics te openen maar de topics waar hij niks mee heeft te laten verzanden in slowchat.
Tevens een onderdeel van het bierkliekje.
Hij is te gevoelig, en een x aantal users zou hem er uit kunnen lullen.
Idd alletwee leuke users! Al denk ik niet dat Bupa met al het gezeik en de kritiek om zou kunnen gaan. Van Xlarge zou ik het niet weten. Verder namen die door mn hoofd schieten; Intxauragga, Pool, Tiemie of anders Adelante en ShaoliN doorschuiven naar ONZ. Dan heb je tenminste twee nieuwe modjes die gewend zijn aan gezeik en gemekker én aan de users.quote:Bupatih & XLarge:
Betere kandidaten dan bovengenoemde namen, nadeel is echter wel het verleden als slowchatter en dat zou tegen ze kunnen keren.
Tevens vind ik ze erg leuke topics maken, maar ik weet niet of ze ook bestand zouden zijn tegen een contsante stroom bagger en kritiek.
Maar deze 2 hebben iig geen last van mij. Ik zou ze wel eens in blauw willen zien.
Samen met IR.quote:De beste mod op ONZ?
Robh. Punt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je zou er voor moeten kiezen om de modjes er ook uit te sodemieteren natuurlijk.
quote:Dat dit betekent dat meteen de halve crew uitgedunt gaat worden hebben die mensen aan hun eigen genen te danken
Modjes kun je ook bannen, easy as that.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij denkt dat de crew heel lief achter de FA's aanlopen en geen 5 kuttopics openen als je iets hebt gedaan wat hun niet zint?
Bannen zei ik net...quote:Ik verzeker je dat dat een enorme misvatting is.
Ja dat zei ik net dus 2 keer...quote:Of je zou er voor moeten kiezen om de modjes er ook uit te sodemieteren natuurlijk.
Ik mag zeggen dat ik erg blij was dat ik deze post van je las , alhoewel ik vind dat het SC gebeuren niet echt op mij slaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bupatih & XLarge:
Betere kandidaten dan bovengenoemde namen, nadeel is echter wel het verleden als slowchatter en dat zou tegen ze kunnen keren.
Tevens vind ik ze erg leuke topics maken, maar ik weet niet of ze ook bestand zouden zijn tegen een contsante stroom bagger en kritiek.
Maar deze 2 hebben iig geen last van mij. Ik zou ze wel eens in blauw willen zien.
Nee hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
Het loopt storm!
En het fijne is,
iedereen die kritiek had heeft gesolliciteerd!!!
een week of 3,4 't liefst zeker?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:32 schreef FlyingFox het volgende:
Ik stel voor dat we iemand kiezen die al ervaring heeft met modden.
VIER WEKEN EN EEN DAG!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een week of 3,4 't liefst zeker?
Zodat we je een week later weer kunnen uitzwaaien?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:32 schreef FlyingFox het volgende:
Ik stel voor dat we iemand kiezen die al ervaring heeft met modden.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
VIER WEKEN EN EEN DAG!:R ;r; r;r :RR!
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:34 schreef Oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
VIER WEKEN EN EEN DAG!:R ;r; r;r :RR!
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef Tokay het volgende:
Ik vond de strekking van je brief erg grappig, en kan niet anders concluderen dan dat je de verloren gewaande zoon van Idi Admin bent.
Je bent niet lekkerquote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
Adelante en ShaoliN doorschuiven naar ONZ. Dan heb je tenminste twee nieuwe modjes die gewend zijn aan gezeik en gemekker én aan de users..
Tsja, dat krijg je nu eenmaal als je leuke medemods hebt. De rest gaat er op zitten azen.quote:
Zoals wie?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
En waar blijven de vrouwlijke mods in spé?
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?quote:
Altijd lachen met Yvonne!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Emmykutje?
shirley? Te weinig aanwezig
nouk? Idem
marietje_?!
We wachten met smart op jullie sollicitatie
de DP vrouwen?!
skaai?!
kiwikutje?!
Ja dat is altijd het meest geweldige van het verhaal.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
iedereen die kritiek had heeft gesolliciteerd!!!
Double Penetration?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
de DP vrouwen?
Was het maar waar, die is er te weinig voor een drukke modfunctie,quote:
ElisaB is toffer dan je denkt en ze reageert zo omdat ze dr mannen niet kwijt wil.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?
Dat zie ik Adelante en Shaolin namelijk niet direct doen...
Wat huilen of een gemene post plaatsen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?
Dat zie ik Adelante en Shaolin namelijk niet direct doen...
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoals wie?
Tokay is te lief, Tessje te incrowd/SC/bagger, NiNi te weinig aanwezig.. en meer kan ik er zo niet bedenken.
volgens mij moet ie R1cksson nog zo'n 100 keer doodmaken, als ie als z'n beloftes na wil komen...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
Laten we dat maar niet doen, dan gaat Salvad0r het voor haar openemen en dan gaat ie je thuis opzoeken en doden...
Huilen, een gemene post plaatsen durven jullie toch niet ivm represailles van de crew.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat huilen of een gemene post plaatsen?
Whehehehehehe, heb jij even wat gemist!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
Laten we dat maar niet doen, dan gaat Salvad0r het voor haar openemen en dan gaat ie je thuis opzoeken en doden...
Zoals ik destijds.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.
en ownen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
En Engessa. Die zou hij ook nog even neerslaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij moet ie R1cksson nog zo'n 100 keer doodmaken, als ie als z'n beloftes na wil komen...
Ah, hij is na al die tijd er achter gekomen dat het een IQ-loze slet was en dat haar neuken ongeveer hetzelfde is als je pik in een emmer water batsen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe, heb jij even wat gemist!
HIj wenst haar tegenwoordig zelf allerlei ziektes toe.
Tof. En je naam kan ik inmiddels ook spellen, dus mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef Intxaurraga het volgende:
*Outlook Express opstart
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
En waar blijven de vrouwlijke mods in spé?
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:03 schreef mvt het volgende:
[..]
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tof. En je naam kan ik inmiddels ook spellen, dus mijn zegen heb je..
Die horen gewoon hier geplaatst te worden zodra de stem ronde begint.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:03 schreef mvt het volgende:
[..]
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |