- Een wat groter kogeltje aan de bovenkant is vaak prettiger dan de normale maatquote:Op woensdag 8 december 2004 21:19 schreef Lotusss het volgende:
Maar waar precies en op welke manier?
HEMELS!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 21:37 schreef Joene het volgende:
en hoe bevalt het om gebeft te worden met een tongpiercing
?
gatverdamme, wat ben jij voor een #@%*@%$(^$quote:Op woensdag 8 december 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
Onzin verwijdert...
Tja, ik kan tips geven, maar die komen neer op wat dafjedaf al zegt...
Probeer gewoon wat, speel lekker met je tong tijdens het pijpen, je merkt vanzelf wel wat lekker gevonden wordt.
Ga eens langs het toompje met het bolletje, krioel met je tong over zijn eikel en langs zijn schacht tijdens het pijpen, lik eens met een lange haal van zijn ballen af naar zijn eikel toe en hap dan lekker zijn eikel naar binnen, doe wat.......
Ga op verkenning uit, expirimenteer, geniet, speel, doe.
hahaha...hoe weet jij dan nu weerquote:Op donderdag 9 december 2004 14:07 schreef Robertje het volgende:
Je merkt het verschil een beetje (in positieve zin)...ze kan er goed mee spelen. Toppie dus.
Offtopicquote:Op donderdag 9 december 2004 14:47 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
hahaha...hoe weet jij dan nu weer![]()
Ik ken jou niet... en ik pijp geen mannen die ik niet ken!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:07 schreef Robertje het volgende:
Je merkt het verschil een beetje (in positieve zin)...ze kan er goed mee spelen. Toppie dus.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken jou niet... en ik pijp geen mannen die ik niet ken!
Sorry...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |