quote:Op woensdag 8 december 2004 20:46 schreef Hugster het volgende:
*dit* is het filmpje in kwestie![]()
en kan een mod er ff Volante van maken
hier welquote:Op woensdag 8 december 2004 20:58 schreef Bond het volgende:
[..]
Mooi, Fok! doet het hier nog niet van ahrte![]()
je vingers zijn kapotquote:Op woensdag 8 december 2004 21:11 schreef Bond het volgende:
Echt klote doet die het, hij is nu sins mijn laatste post 1 keer gerefrest
REst avn internet doet hetw el snel![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
z'n internet is snel.... nu zijn vingers nog net zo snel als zijn kop
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jullie zijn allemaal wel aardig.
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef Hugster het volgende:
check deze autoshowroom
http://www.autosalon-singen.de/index.cfm?languageID=GB
F50, CLK-GTR, XJ220, EB110, Maybach, Diablo's
gekke moffen
Kende je die nog niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef Hugster het volgende:
check deze autoshowroom
http://www.autosalon-singen.de/index.cfm?languageID=GB
F50, CLK-GTR, XJ220, EB110, Maybach, Diablo's
gekke moffen
quote:
Als je hm nederland inhaald, moet je het alsnog betalenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:26 schreef sdk het volgende:
kan je er ook tax-free oftwel bpm vrij kopenzou wel leuk zijn..
Oh wacht... Je bedoelde Hugster natuurlijk ook...quote:
DUHquote:Op woensdag 8 december 2004 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh wacht... Je bedoelde Hugster natuurlijk ook...
niet als je ze bijna geen van allen op kenteken zet, zoals *deze* manquote:Op woensdag 8 december 2004 22:28 schreef Bond het volgende:
[..]
Als je hm nederland inhaald, moet je het alsnog betalen![]()
nee want je rijd er ook niet mee, het is gewoon een voorwerp dan, je mag er niet eens mee rijden.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef sdk het volgende:
ja maar pakken ze je dan niet op belastingontduiking?
maar logisch dat je met een ferrari enzo die trieste bpm wil ontduiken ja
kopen? je moet zo je mensen kennen hèquote:Op woensdag 8 december 2004 22:40 schreef sdk het volgende:
ja ok, maar in die enzofilm gaan ze handelaarsplaten halen, hoe kom je daar dan aan eigenlijk?
[quote]quote:hoe kom je daar dan aan eigenlijk?
Nog meer vrouwen??quote:
Heb em wel naar mijn pc gehaald van de can is 15GB ofzo, alleen heb ff geen tijd/zin om te editten en encodenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:45 schreef BazzoS het volgende:
Hugo, waar blijft dat filmpje van je eigenlijk?
15GB? De teringquote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb em wel naar mijn pc gehaald van de can is 15GB ofzo, alleen heb ff geen tijd/zin om te editten en encoden
de meeste mensen hebben em al gezien hier over de speakers
BoJo ook
Ontopic in slowchat Rulesquote:Op woensdag 8 december 2004 23:00 schreef Public_NME het volgende:
Sorry maar ik ga toch voor de DB9. Wat een ubergeile bak is dat zeg...
ontopicquote:Op woensdag 8 december 2004 23:00 schreef Public_NME het volgende:
Sorry maar ik ga toch voor de DB9. Wat een ubergeile bak is dat zeg...
Ja en best veel ook op Fokquote:
gooi't naar mij gooi't naar mijquote:Op woensdag 8 december 2004 23:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
je moet echt ff paar scheppen van dat eigendunk van je terug in de bak stoppen
sinterklaas is pleite... je mag nokken met rijmenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
Wat nu dan weer, opent deze pagina zich in één keer 40 keer
ow shit, kansloos scherpquote:Op woensdag 8 december 2004 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sinterklaas is pleite... je mag nokken met rijmen![]()
Ik deed het echt onbewust,quote:Op woensdag 8 december 2004 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sinterklaas is pleite... je mag nokken met rijmen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik deed het echt onbewust,
Sorry, wil jij ook een biertje uit 't fust?
LOLquote:Op woensdag 8 december 2004 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet toch dit dat zus zo
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:45 schreef Youp het volgende:
van helsing afgelopen...
kate beckinsale....![]()
ik ga slapen
LOLquote:
zie vorige PTA SC topic... (of dat daarvoor...?)quote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, da's wel lekker
Hej ik ben goed dus mag ik dat ook zeggenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
je moet echt ff paar scheppen van dat eigendunk van je terug in de bak stoppen
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LOL![]()
even een vraag, je mening geven mag natuurlijk altijd, maar lees jij wel eens een topic voordat je post?Want dan had je kunnen lezen dat hier alleen maar onzin in staat
nofi
Trustenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef Youp het volgende:
[..]
zie vorige PTA SC topic... (of dat daarvoor...?)
mjah opnieuw dan maar...
http://theplace.ru/archiv(...)le_G25_6_LAG_rgb.jpg
http://theplace.ru/archiv(...)le_P73_9_LAG_rgb.jpg
2 hele goeie...![]()
nu slaap ik goed
truste allemaal
"Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste"quote:Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hej ik ben goed dus mag ik dat ook zeggen![]()
he lul dat ben ik, rememberquote:Op woensdag 8 december 2004 23:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
"Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste"
"Niemand is perfect!"quote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
he lul dat ben ik, remember![]()
nee je bent niemand en je heet basquote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
"Niemand is perfect!"
En ik heet niemand
Waarom schrijf je "ik" dan niet met een hoofdletter? En eindig je je zin niet met een punt?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:
ik ben perfect
Waarom wel? Ik wil niet opvallenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waarom schrijf je "ik" dan niet met een hoofdletter? En eindig je je zin niet met een punt?
Je KUNT niet eens fatsoenlijk typenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik wil niet opvallen![]()
so truequote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je KUNT niet eens fatsoenlijk typen![]()
doe ik met opzet anders denken jullie ECHT dat ik perfect ben. En ik doe niet zo graag uit de hoogtequote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je KUNT niet eens fatsoenlijk typen![]()
Stuud!quote:Op donderdag 9 december 2004 05:15 schreef Hugster het volgende:
Zo... nu pas klaar met schoolwerk
het zou verboden moeten worden
wekker gaat om 7:50 alweer af![]()
Had ik gisterenquote:Op donderdag 9 december 2004 05:15 schreef Hugster het volgende:
En? wakker?quote:Op donderdag 9 december 2004 05:15 schreef Hugster het volgende:
je gaat xtreem achternaquote:Op donderdag 9 december 2004 09:03 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, net in 20min een presentatie in elkaar gedraaidzodadelijk ff mn ondernemingsplan presenteren
daarna lekker eten en driken op kosten van school
Op die site van Vogels.com staat toch een PDF met een oplossing voor 24" tot ruim 60"quote:Op donderdag 9 december 2004 08:58 schreef ook_gek het volgende:
Yo goede morgen![]()
Ik wil die poot voor m,n TV er moet een 30" op passen![]()
Is dat zo? Niet gezienquote:Op donderdag 9 december 2004 09:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Op die site van Vogels.com staat toch een PDF met een oplossing voor 24" tot ruim 60"
Ik dacht deze PDF ? http://www.vogels.com/data/PM/Plasma_LCD%20wizard%20v1.0.pdfquote:
Philips 30" type weet ik niet zo snel. 7790 of zo iets.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:24 schreef D-Devil het volgende:
Wat is het voor merk/type?
Als je het nu ook nog eens goed schreef was ie coolerquote:Op donderdag 9 december 2004 10:09 schreef Bond het volgende:
Coole smylie
ik heb me dus echt gruwelijk verslapen ehquote:Op donderdag 9 december 2004 08:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En? wakker?
goedemorgen nederland
Ik kan geen nederlands en engels en duits en fransquote:Op donderdag 9 december 2004 10:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je het nu ook nog eens goed schreef was ie cooler.
heeee hugsterquote:Op donderdag 9 december 2004 10:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb me dus echt gruwelijk verslapen eh![]()
maar dan ook echt gru-we-lijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:22 schreef Bond het volgende:
Dyslextie
lesdycxiequote:Op donderdag 9 december 2004 10:37 schreef BazzoS het volgende:
lysdextie?
waaazzzup niggaquote:Op donderdag 9 december 2004 10:41 schreef D-Devil het volgende:
Er is toch ook een limited edition van die ding uitgebracht, meen dat Jeremy Clarkson hem al eens getest had.
JA! nu is ie blauwquote:Op donderdag 9 december 2004 11:09 schreef BoJo het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat blauwe in mijn avatar![]()
groenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:09 schreef BoJo het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat blauwe in mijn avatar![]()
bojo de belslet, nu nummer 1quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef BoJo het volgende:
Ja ik ben role model van de maand![]()
extra geld en een halve dag vrij gekregen.
Vorige maand was nog beste newbie![]()
Ja ik snap niet hoe die kleuren erin komen, ik had dat zwarte en ik klikte rechts en opeens zat dat erin. Klik ik weer rechts is het weg![]()
We hadden het er vanmorgen hier al de hele tijd over, zie je gelijk hoe snel je dat overneemtquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft z'n zusje er nou weer mee te maken![]()
wat weet jij daarvan dat hij strak zitquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
wat weet jij daarvan dat hij strak zit![]()
Kijk naar die tekst onder zijn naam BoJoquote:Op donderdag 9 december 2004 11:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
wat weet jij daarvan dat hij strak zit![]()
zinnen anders interpreteren enzoquote:Op donderdag 9 december 2004 11:31 schreef Bond het volgende:
[..]
Kijk naar die tekst onder zijn naam BoJo
selectief lezenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
zinnen anders interpreteren enzo![]()
dont get me startedquote:Op donderdag 9 december 2004 11:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft z'n zusje er nou weer mee te maken![]()
ik zie hem echt groenquote:
quote:
check:quote:
als je je verveeld is dat wel boeiend ja!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:52 schreef Fugie het volgende:
lekker boeiend wat de kleur van bojo zijn avatar is op tf zijn pc
idd en dan ga je photoshoppen ofzoquote:Op donderdag 9 december 2004 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
als je je verveeld is dat wel boeiend ja!![]()
ga dan iets aan school doen, ipv wachten tot snachtsquote:Op donderdag 9 december 2004 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
als je je verveeld is dat wel boeiend ja!![]()
ow flikkerquote:Op donderdag 9 december 2004 11:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd en dan ga je photoshoppen ofzo![]()
hoe krijg ik een half hoofd vantussen het hekquote:Op donderdag 9 december 2004 11:58 schreef D-Devil het volgende:
Gadver motor ongeluk.
niet voor een zwakke maag
hij heeft een syncro, dat gaat niet passen.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:25 schreef Fugie het volgende:
bazzos:
[TK] Leren interieur Volkswagen Golf Type 2
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:38 schreef Sjoewe het volgende:
Middawg!
je post echt te veel filmpjesquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:00 schreef Fugie het volgende:
zon krakkemiggerige alfa die door de straten over de A2 raast, die mensen moeten doodsangsten hebben uitgestaan
busje komt zoquote:Op donderdag 9 december 2004 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
Wordt ik net gebeld dat m'n bestelbus klaar staat bij Terberg Leasing, ik heb fukking geen bestelbus besteld
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
Wordt ik net gebeld dat m'n bestelbus klaar staat bij Terberg Leasing, ik heb fukking geen bestelbus besteld
redelijk duur ja, maar heb hem toch doorgestuurd aan vriend van mij, is toch bezig zijn golf 2 bling bling te maken.quote:
Probeert iemand je te naaien ofzo?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
Zo vaag, op het adres van mijn nieuwe kamer met mijn telefoonnummer als contact
LOLquote:Op donderdag 9 december 2004 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef Fugie het volgende:
* Fugie hoeft niet meer te zoeken
schijnbaar staan alle winkeltjes uit me stad online, heb nu alle adressen gevonden
Koffiequote:Op donderdag 9 december 2004 15:42 schreef Hugster het volgende:
ik tief net ook gewoon koffie over me powerbook
gelukkig voor jouquote:Op donderdag 9 december 2004 15:46 schreef Hugster het volgende:
het valt gelukkig mee, er liep wat tussen het keyboard en de speakers, maar nu een paar uur later werkt ie nog gewoon
die zou ik ook wel even laten kennismaken met mijn rechtervuist.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:48 schreef Hugster het volgende:
en het was niet eens mijn koffie, het was van 1 van die tyfus mongolen uit m'n projectgroep, ik ga een algemeen verbod op vloeistoffen invoeren rond mijn aluminium tempel
GIJ ZIJT GEEN POWERBOOK WAARDIG! HEIDENE!!!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 15:46 schreef Hugster het volgende:
het valt gelukkig mee, er liep wat tussen het keyboard en de speakers, maar nu een paar uur later werkt ie nog gewoon
Classic man... 2ehands?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
Dood hier
* Sjoewe heeft weer LP's gewinkeld heute.
[afbeelding]
Hoeft niet. Alleen lijkt me lastig te krijgen meer nieuw. Omdat Grace al van 94 (ofzo) is.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou een LP 2ehands moeten zijn?
Tssss.. Een meesterwerkje van alweer een te vroeg gestorven artiest.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ik ken de artiets niet
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Heb mn project goed afgesloten![]()
heb nu mn certificaat
![]()
![]()
quote:
quote:Assertion(disk!=NULL) at disk.c:1037 in function ped_disk_next_partition() failed
installation exited
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |