abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 20:42:26 #1
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_23839995
Onderstaand artikel kwam ik tegen op een of andere vage christelijke website. Zelf weet ik niet wat er ik van moet denken. Ik geloof niet in de Christelijke hel, ik twijlf überhaupt of er wel een 'hel' bestaat (misschien is dit de hel wel...). Ik moest ook meteen denken aan de Reptillian theorie eerlijk gezegd. Lees (en huiver):
quote:
In 1989 werd er in Siberië een diepe aardboring uitgevoerd van 16 km diep, onder de leiding van Sovjetrussische en buitenlandse geleerden, waaronder vooral uit Noorwegen, met het doel om een middel te vinden om op tijd gewaarschuwd te worden tegen het gevaar van een nakende aardbeving. Op de bodem van de boringsbuis werd een bijzondere microfoon geplaatst die verbonden was met een bandrecorder om zo aan de oppervlakte de geluiden te kunnen registreren die voortkomen van een beginnende verplaatsing van de continentale lagen, wat het begin is van een toekomstige aardbeving.

"We hebben de HEL ontdekt"! Dit nieuwsbericht werd vooreerst gepubliceerd in de Noorse en Finse dagbladen, en later overgenomen in Amerika door de "Weekly World News" van 24 april 1990. Het Finse dagblad "Ammenusastia" publiceert de getuigenis van de Russische geoloog Dr. Dimitri Azzacov, die verklaart: "Als communist geloof ik niet aan de hemel en evenmin aan de bijbel, maar als wetenschappelijk geleerde geloof ik vast en zeker in de hel. Het is onnodig u te zeggen hoezeer wij geschokt waren door een dergelijke ontdekking, maar wij weten wat wij gezien en gehoord hebben; en wij zijn absoluut overtuigd dat wij het plafond van de hel doorboord hebben."
Gekomen op een diepte van 16 km en een temperatuur van 100 graden Celsius begon de boorkolom ineens te draaien met een maximumsnelheid, een teken dat de kop van de boor in een grote lege ruimte terecht was gekomen, een holte in de aardkorst. De dieptethermometer wees een temperatuur aan op de bodem van 1100 graden Celsius. Toen we de boorkolom bovengehaald hadden ontsnapte er een gaswolk uit de booropening, en we konden nauwelijks onze ogen geloven.... een wezen voorzien van haken en ogen vol boosaardigheid kwam tevoorschijn en het huilde als een wild dier alvorens te verdwijnen. Een deel van de techniciens en van de werklieden sloeg op de vlucht.

De speciale microfoon werd in de booropening neergelaten hetgeen het eigenlijk doel was van het project. In plaats van het geluid eigen aan de aardlagen in beweging, hoorden we een stem die huilde van smart. Met de gedachte dat het hier ging om een defect aan ons materiaal, en na een grondige verificatie werden onze ergste vermoedens bevestigd, het was niet één enkele stem maar miljoenen mensenstemmen die hun pijn uit schreeuwden, die we gehoord en geregistreerd hebben op de bandrecorder. Vervolgens hebben we de werken stil gelegd en de opening afgesloten. Het was duidelijk dat we iets buitennatuurlijks ontdekt hebben, en dat we buitengewone dingen gezien en gehoord hebben.
Na wat gegoogled te hebben kwam ik al snel op een website waar iemand de oorsprong van het verhaal had onderzocht. Deze kwam tot de conclusie dat het een 'hoax' was:
quote:
One thing was clear at this point: The Drilling to Hell story was looking and smelling like a pretty typical urban legend. It was sensational, impossible to document, and only had life because of all the small publications that were quoting one another's unsubstantiated stories.
Ondanks dat er mensen beweren dat het een hoax is zou ik dit toch best willen geloven. Ik blijf sceptisch, ik zal dan ook niet meteen zeggen dat het waar is. Maar het zet me iig wel tot nadenken....

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden?!
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_23840076
Oud. Er zijn overigens wél geluidsfragmenten van. Ooit eens gehoord, als je niet tegen onthoofdingsfilmpjes kan, kun je daar ook niet tegen.

Het kan net zo goed paranormale activiteit zijn, gezien er in Siberië op een zeer grote schaal politieke tegenstanders van de communisten zijn vermoord.
pi_23840114
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Oud. Er zijn overigens wél geluidsfragmenten van. Ooit eens gehoord, als je niet tegen onthoofdingsfilmpjes kan, kun je daar ook niet tegen.

Het kan net zo goed paranormale activiteit zijn, gezien er in Siberië op een zeer grote schaal politieke tegenstanders van de communisten zijn vermoord.
Geluiden vanuit de hel???

Hier staan de geluiden en die stellen echt geen kont voor.

Als je die bedoelt tenminste. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23840138
Dat gluidsfragment kon net zo goed een opname op een kermis ofzo geweest zijn. Alleen nu je weet welk verhaal erachter zit klinkt het 'eng'. Er was trouwens al een topic over ooit.
Learn the rules and break them.
pi_23840144
Slotje dan maar?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23840227
Ik moest overigens aan de "hollow earth" theorie denken:

pi_23840228
Wel een mooi script voor een film..
  woensdag 8 december 2004 @ 20:53:21 #8
104091 ttboy
pi_23840264
Jammer, hoopte toch wel een redelijk uniek topic te hebben gestart...
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_23840483
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:53 schreef ttboy het volgende:
Helaas
Learn the rules and break them.
pi_23840529
http://nl.msnusers.com/openbaringOVERdeHEL/jouwwebpagina.msnw (als je verder leest verteld ze ook dat de hel midden in de aarde is .. )
pi_23840552
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:53 schreef ttboy het volgende:
Dan zijn er twee topics hierover, big deal! Er zijn vast genoeg newbies die het nog niet gelezen hadden en we kunnen het heus nog wel een keer bespreken hoor. .

Kop op, *aai*.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23840676
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:42 schreef ttboy het volgende:
Onderstaand artikel kwam ik tegen op een of andere vage christelijke website. Zelf weet ik niet wat er ik van moet denken. Ik geloof niet in de Christelijke hel, ik twijlf überhaupt of er wel een 'hel' bestaat (misschien is dit de hel wel...). Ik moest ook meteen denken aan de Reptillian theorie eerlijk gezegd. Lees (en huiver):
[..]

Na wat gegoogled te hebben kwam ik al snel op een website waar iemand de oorsprong van het verhaal had onderzocht. Deze kwam tot de conclusie dat het een 'hoax' was:
[..]

Ondanks dat er mensen beweren dat het een hoax is zou ik dit toch best willen geloven. Ik blijf sceptisch, ik zal dan ook niet meteen zeggen dat het waar is. Maar het zet me iig wel tot nadenken....

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden?!
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Heb dat geluid beluisterd en hoor wel iets van schreeuwen of wat dan ook (als het dat al is en niet misschien geluiden die door verschuivende massa komen of who knows what op 16 km diepte ) maar als het geschreeuw is is het niet menselijk. Mensen kunnen zo'n rauw geluid niet produceren. Dus ik geloof niet zo in het miljoenen schreeuwende mensen horen verhaal. Ik hoor ook een zwaardere en een hogere krijs. Die achtergrond "ruis" is denk ik de schuldige aan het wekken van de illusie dat het miljoenen mensen lijken. Ik hoor alleen die 2 verschillende krijsen. Wat oh wat zou er in die holle ruimte in de aardkorst zitten wat bestand is tegen temperaturen van +1100 graden celcius

Zowieso geloof ik niet dat het de hel is omdat als er al een hel bestaat dat dan naar mijn idee in een ander bestaansniveau zit. Niet ergens 16 km onder de grond

Als deze geluiden echt zijn en geen hoax hebben die russische olie gravers misschien wel een compleet nieuwe levens vorm ontdekt en zijn geluiden opgenomen

Wie het weet mag het zeggen, ik althans niet
pi_23840902
de hel bestaat niet
dus ook niet 16 km onder het aardoppervlak
pies on joe toe
  woensdag 8 december 2004 @ 21:19:10 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23840937
niets bestaat tot het tegendeel is bewezen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23841138
The following is supposedly an actual question given on a university
>>chemistry exam. The answer by one student was so profound that the
>>professor
>>shared it with his colleagues:
>>
>>Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic
>>(absorbs
>>heat)?
>>
>>Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle''s Law (gas
>>cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant.
>>One
>>student, however, wrote the following:
>>
>>First, we need to know how the mass of Hell is changing in time So we need
>>to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which
>>they are leaving. I think that we can safely assume that once a soul gets
>>to
>>Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
>>
>>As for how many souls are entering Hell, let''s look at the different
>>Religions that exist in the world today. Most of these religions state
>>that
>>if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since
>>there is more than one of these religions and since people do not belong
>>to
>>more than one religion, we can project that all souls go to Hell.
>>
>>With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls
>>in
>>Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the
>>volume in Hell because Boyle''s Law states that in order for the
>>temperature
>>and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand
>>proportionately as souls are added.
>>
>>This gives two possibilities:
>>
>>1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which
>>souls enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
>>until
>>all Hell breaks loose.
>>
>>2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls
>>in Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
>>freezes over.
>>
>>So which is it?
>>
>>If we accept the postulate given to me by Teresa Gibbons during my
>>Freshman
>>year that, "it will be a cold day in Hell before I sleep with you", and
>>take
>>into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must
>>be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen
>>over.
>>
>>The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it
>>follows
>>that it is not accepting any more souls and is therefore,
>>extinct...leaving only Heaven thereby proving the existence of a divine
>>being which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God."
>>
>>THIS STUDENT RECEIVED THE ONLY "A"
pi_23841254
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef HRR het volgende:
http://nl.msnusers.com/openbaringOVERdeHEL/jouwwebpagina.msnw (als je verder leest verteld ze ook dat de hel midden in de aarde is .. )
En met een beetje fantasie zie je in de achtergrond van die pagina mensen die het uitschreeuwen in de hel
pi_23841383
ow en er is nog nooit dieper dan zo'n 13 km geboord.
en knap dat ze na het zien van de duivel nog even hun microfoon naar beneden hebben gelaten, die onder 1100 graden nog perfecte opnames maakt
pi_23841411
Cognito ergo sum
pi_23841432
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

het klinkt als een druk zwembad. moet je daar niet tegen kunnen?
=)
  woensdag 8 december 2004 @ 21:40:54 #20
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_23841505
As for how many souls are entering Hell, let''s look at the different
>>Religions that exist in the world today. Most of these religions state
>>that
>>if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since
>>there is more than one of these religions and since people do not belong
>>to
>>more than one religion, we can project that all souls go to Hell.
>>

hehe, tis maar hoe je t bekijkt he

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
  woensdag 8 december 2004 @ 21:42:38 #21
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23841561
Volgens de 500 zulu stammen in Afrika is de hel inderdaad ontdekt, er is eens een chineens ontdekkingsteam naar binnen gegaan.

Helaas zijn zij niet levend terug gekeerd.

De Hel is gelokaliseerd in Afrika, (waar de oorlog tussen mens en chitauli plaatsvindt) onder een Afrikaanse stad.

De Primitieven noemen dit "De Stad Van Brons" waar het vuur voor eeuwig aangehouden moet worden.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23841844
Zeg ExtremeKnowlege, je hebt hier vast ook wel een bron van neem ik aan.
pi_23842263
heel spannend!
  donderdag 9 december 2004 @ 00:02:35 #24
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23845596
hehehe ben een keer naar de ingang van Hades op zoek geweest door de "Acheron " af te lopen coole gedachtengang LOL (volgens de grieken is de ingang er ..maar na een paar encounters met enorme waterslangen ben ik 'm maar gepeerd (nee geen anti flacon bij me ) )

[mythologie] naar de onderwereld bij de Grieken

ABSU

[ Bericht 28% gewijzigd door merlin693 op 09-12-2004 00:08:25 ]
  donderdag 9 december 2004 @ 00:10:40 #25
104091 ttboy
pi_23845786
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Volgens de 500 zulu stammen in Afrika is de hel inderdaad ontdekt, er is eens een chineens ontdekkingsteam naar binnen gegaan.

Helaas zijn zij niet levend terug gekeerd.

De Hel is gelokaliseerd in Afrika, (waar de oorlog tussen mens en chitauli plaatsvindt) onder een Afrikaanse stad.

De Primitieven noemen dit "De Stad Van Brons" waar het vuur voor eeuwig aangehouden moet worden.
Ik ben ook wel benieuwd waar je dit hebt gelezen, kun je bronnen plaatsen?

Ik heb even naar het geluidsfragment geluisterd, ik kan nou niet echt zeggen dat dit miljoenen zielen zijn die eeuwige pijn lijden (nu heb ik niet echt veel om mee te vergelijken, maar toch..). Idd lijkt het net een druk zwembad, wat ook eng kan zijn hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')