abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23854418
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou precies, wat loop je dan de hele tijd te zeiken en te zieken over de islam???
Ik zeik en ziek niet, ik constateer dat kritiek in welke vorm dan ook op een zeker geloof veel verstrekkende gevolgen heeft dan dit kersstalletje, waar gewoon dus echt vooral enkele christelijk leiders over vallen en er geen massale verontwaardiging is onder gelovigen.
Het is hier nu in het nieuws, in de UK is er nog nauwelijks aandacht voor.

Ik heb dit topic niet aangemaakt om subtiel een vergelijking te trekken, dat doe jij , schattebout
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 9 december 2004 @ 14:20:21 #102
3542 Gia
User under construction
pi_23854423
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef Elgigante het volgende:

Ik vind dat de kerk haar zorg mag uiten over hetgeen, zeker omdat deze tolerantie ertoe kan leiden dat volgend jaar Kim Holland als Maria afgebeeld zal worden en dat gaat me iets te ver.
Echt?

Ik vind dat wel komisch. Ik mag Kim trouwens ook wel. Een streng gelovige Jehova-getuige die losbreekt. Goed voorbeeld voor menig gelovige. Hoewel Kim natuurlijk wel wat doorgeslagen is.

Maar van mij mag het.
pi_23854464
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik zeik en ziek niet, ik constateer dat kritiek in welke vorm dan ook op een zeker geloof veel verstrekkende gevolgen heeft dan dit kersstalletje, waar gewoon dus echt vooral enkele christelijk leiders over vallen en er geen massale verontwaardiging is onder gelovigen.
Het is hier nu in het nieuws, in de UK is er nog nauwelijks aandacht voor.

Ik heb dit topic niet aangemaakt om subtiel een vergelijking te trekken, dat doe jij , schattebout
Wat ben je toch een ontzettend zielig wijf ook. Succes hoor, met het bashen en het inplanten van dit soort haat in je eigen schatteboutjes.

Dat is pas zorgwekkend. Dat kinderen met dit soort rellerige ouders te maken hebben die ze niet leren wat tolerantie is maar meteen meegeven dat andere mensen slechter zijn. Triest, triest, triest.
pi_23854484
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nou, ik vind carnaval in en in triest. Collectief bierhijsen voor prvincialen en boeren dat is het.
Dan heb je geen reet begrepen van carnaval in elk geval.
De buitenwacht laat alleen beelden zien van een optocht met daaromheen zatte figuren, maar dat is niet alles wat carnaval te bieden heeft, maar gezien je opstelling laat ik je in de waan dat het slechts collectief bierhijsen is voor het betere deel van Nederland.
Yeah baby Yeah!
pi_23854487
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef milagro het volgende:
De vader van mijn kids, die in London woont, meldt het ook al, verontwaardiging alom, iedereen praat er over en spreekt er schande van!
Ik mailde net even met een collega op Embankment Place en het bloed loopt daar door de straten.
De directeur van Tussaud is inmiddels onder politiebescherming afgevoerd evenals de overige medewerkers. De politie kon maar ter nauwernood voorkomen dat een woedende menigte het museum in lichterlaaie stak.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:22:47 #106
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23854492
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Verboden, bij carnaval? Naar aanleiding van de studie dat Jezus homo was kan ik me er een leuke praalwagen bij voorstellen. Of je maakt er een leernicht van met de aposten. Nou reken maar dat je de poppen aan het dansen hebt. Hetzelfde als met Mohammed en zijn bruidje dus.

Maar jij meet met 2 maten - hypocriet.
Oke, ik ga als Jezus, jij als Mohammed.
Wie kan er volgende week nog rustig over straat lopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Knarf op 09-12-2004 14:24:33 (typo) ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  donderdag 9 december 2004 @ 14:23:50 #107
3542 Gia
User under construction
pi_23854512
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Verboden, bij carnaval? Naar aanleiding van de studie dat Jezus homo was kan ik me er een leuke praalwagen bij voorstellen. Of je maakt er een leernicht van met de aposten. Nou reken maar dat je de poppen aan het dansen hebt. Hetzelfde als met Mohammed en zijn bruidje dus.

Maar jij meet met 2 maten - hypocriet.
Ik kan me zo voorstellen dat zoiets in de komende optocht zal zitten. Dus Jezus als dragqueen of zoiets.
Dan heb je geen poppen aan 't dansen. Als het zo is, zal ik foto's plaatsen, goed.

Denk dat wanneer je mohammed afbeeldt, je het eind van de optocht niet haalt.
pi_23854513
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, doe maar alsof het geen nieuws is....

Alsof iedereen hier die maandag over Submission sprak - kom op zeg, de gemiddelde Nederlander kan je er nog steeds niks over vertellen.

Maar dit is de walgelijke tactiek om een bepaalde groep te stigmatiseren en anderen van allles vrij te pleiten. Zaai je haat maar hoor milagro en heb verder maar een grote bek over hoe goed je het allemaal bedoeld. Ik snap niet wat mensen als jou bezielt.
je vergeet me xenofoob en racist te noemen, moet je wel effe doen of ben je van je geloof gevallen?

Grappig dat discussieren met jou altijd op dergelijke verwensingen uitloopt , door jou gedaan dan met name

Jij opent dit topic om een vergelijking te maken (al zal je dat ontkennen).
Als ik daar dan tegenin ga, wat volgens mij mijn goed recht is, dan ben ik bezig met haatzaaien
pi_23854564
Zaai je geen haat dan?

Je loopt toch telkens leeg over de islam - als er iemand is die het woord zelfkritiek niet eens kan spellen, ben jij het wel milagro.

Als je kritiek krijgt, verval je in bovenstaande posts.
pi_23854573
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben je toch een ontzettend zielig wijf ook. Succes hoor, met het bashen en het inplanten van dit soort haat in je eigen schatteboutjes.

Dat is pas zorgwekkend. Dat kinderen met dit soort rellerige ouders te maken hebben die ze niet leren wat tolerantie is maar meteen meegeven dat andere mensen slechter zijn. Triest, triest, triest.
Oh haal mijn kinderen erbij, why don't you!
Zo eindigt iedere felle discussie met SCH, op de man spelen, en in mijn geval mijn kids erbij slepen.

Dat is de christelijk leiders ook als achterlijk heb aangeduid ontgaat je voor het gemak maar even?
pi_23854575
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat zoiets in de komende optocht zal zitten. Dus Jezus als dragqueen of zoiets.
Dan heb je geen poppen aan 't dansen. Als het zo is, zal ik foto's plaatsen, goed.

Denk dat wanneer je mohammed afbeeldt, je het eind van de optocht niet haalt.
Geloof je het zelf

Het spotje voor het boek Jezus is een Homo leverde al een rel op.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:27:35 #112
3542 Gia
User under construction
pi_23854583
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? IK plant bijvoorbeeld helemaal niks in mijn kinderen. Mijn oudste zoon zit nu op de middelbare school en zijn beste vrienden zijn een Marokkaan, een Turk, een Antilliaan en nog een waarvan ik de afkomst niet weet. Verder ook natuurlijk Nederlandse vriendjes. Hij maakt totaal geen verschil.

Ik indoctrineer mijn kinderen niet, en Milagro volgens mij ook niet. Wij leveren kritiek op zaken waar wij het niet mee eens zijn. Dat wil niet zeggen dat wij anti-moslims zijn.

sorry Milagro, dat ik ook namens jou spreek, maar ik denk dat jij ook niet je kinderen met haat opvoedt.
pi_23854594
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef milagro het volgende:

Oh haal mijn kinderen erbij, why don't you!
Zo eindigt iedere felle discussie met SCH, op de man spelen, en in mijn geval mijn kids erbij slepen.

Dat is de christelijk leiders ook als achterlijk heb aangeduid ontgaat je voor het gemak maar even?
Oh gos, nu gaat ze huilen in plaats van er in houdelijk op in te gaan. Waar ken ik dat nog van.

Je doet alsof gelovigen hier niet mee zitten en dat is gelogen en dat weet je best.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:28:42 #114
3542 Gia
User under construction
pi_23854611
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:22 schreef Knarf het volgende:

[..]

Oke, ik ga als Jezus, jij als Mohammed.
Wie kan er volgende week nog rustig over straat lopen?
Ja, een homo als Mohammed. Dat is pas lachen.
pi_23854615
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef Gia het volgende:
. Dat wil niet zeggen dat wij anti-moslims zijn.
pi_23854642
Gia , ik heb liever dat mijn kinderen helemaal niet ter sprake komen.
pi_23854680
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
Oh gos, nu gaat ze huilen in plaats van er in houdelijk op in te gaan.
Gelul, wat je deed is gewoon not done. Lees het nog maar eens terug.
Zij wordt nergens persoonlijk, jij voortdurend.

pi_23854699
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh gos, nu gaat ze huilen in plaats van er in houdelijk op in te gaan. Waar ken ik dat nog van.

Je doet alsof gelovigen hier niet mee zitten en dat is gelogen en dat weet je best.
Dat is niet gelogen en dat weet je best. Goed argument , hè , net als die van jou
En ik wil je vriendelijk verzoeken mijn kids erbuiten te laten.
Blijkbaar heb je gebrek aan argumentend dat je hen erbij moet slepen.
Prima dat je gebrek aan argumenten hebt, dan zijn we wel gewend.
Dat andere ben ik niet van gediend.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:33:17 #119
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23854726
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Geloof je het zelf

Het spotje voor het boek Jezus is een Homo leverde al een rel op.
Zie je nu echt het verschil niet?
Salman Rushdie dan maar. Misschien begin je het nu te snappen.

Als je Mohammed of Allah "bespot", dan krijg je minimaal fysieke bedreigingen. Tot aan onderduiken aan toe.
Als je Jezus of God bespot, dan komen er in gezonden brieven in de krant.
Moet die man die dat boek geschreven heeft dat Jezus een homo is, nu onderduiken. Nee toch?
Is hij al inelkaar geramt, of is die dreiging richting hem? Nee, hij kan gewoon over straat, zelfs in Katwijk, of op de Hoge Veluwe
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  donderdag 9 december 2004 @ 14:35:02 #120
3542 Gia
User under construction
pi_23854755
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:29 schreef milagro het volgende:
Gia , ik heb liever dat mijn kinderen helemaal niet ter sprake komen.
Nee, ik ook niet. Maar ik wil maar illustreren dat het feit dat mijn oudste geen onderscheid maakt in afkomst waar het vriendjes maken betreft, wel aantoont dat ik mijn kinderen niet opvoedt met haat.
Ik geloof ook niet dat jij dat wel doet. Dat soort opmerkingen van SCH zijn zo zielig. Het is gewoon een janktroll, die van alles bedenkt om mensen zo hard mogelijk te raken. En dat voor een homo, die toch eigenlijk bekend staan als zogenaamde 'lieve' mensen.

Maar ik kap met dit topic. Ik vind het gezeur van die Christelijke leiders en in het geval van Submission vind ik het ook een hoop gezeur van die Moslims. Wat mij betreft moet zoiets gewoon kunnen. Uiteraard zolang er geen wetten overtreden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')