Ik zeik en ziek niet, ik constateer dat kritiek in welke vorm dan ook op een zeker geloof veel verstrekkende gevolgen heeft dan dit kersstalletje, waar gewoon dus echt vooral enkele christelijk leiders over vallen en er geen massale verontwaardiging is onder gelovigen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou precies, wat loop je dan de hele tijd te zeiken en te zieken over de islam???
Echt?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef Elgigante het volgende:
Ik vind dat de kerk haar zorg mag uiten over hetgeen, zeker omdat deze tolerantie ertoe kan leiden dat volgend jaar Kim Holland als Maria afgebeeld zal worden en dat gaat me iets te ver.
Wat ben je toch een ontzettend zielig wijf ook. Succes hoor, met het bashen en het inplanten van dit soort haat in je eigen schatteboutjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zeik en ziek niet, ik constateer dat kritiek in welke vorm dan ook op een zeker geloof veel verstrekkende gevolgen heeft dan dit kersstalletje, waar gewoon dus echt vooral enkele christelijk leiders over vallen en er geen massale verontwaardiging is onder gelovigen.
Het is hier nu in het nieuws, in de UK is er nog nauwelijks aandacht voor.
Ik heb dit topic niet aangemaakt om subtiel een vergelijking te trekken, dat doe jij , schattebout
Dan heb je geen reet begrepen van carnaval in elk geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou, ik vind carnaval in en in triest. Collectief bierhijsen voor prvincialen en boeren dat is het.
Ik mailde net even met een collega op Embankment Place en het bloed loopt daar door de straten.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef milagro het volgende:
De vader van mijn kids, die in London woont, meldt het ook al, verontwaardiging alom, iedereen praat er over en spreekt er schande van!
Oke, ik ga als Jezus, jij als Mohammed.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Verboden, bij carnaval? Naar aanleiding van de studie dat Jezus homo was kan ik me er een leuke praalwagen bij voorstellen. Of je maakt er een leernicht van met de aposten. Nou reken maar dat je de poppen aan het dansen hebt. Hetzelfde als met Mohammed en zijn bruidje dus.
Maar jij meet met 2 maten - hypocriet.
Ik kan me zo voorstellen dat zoiets in de komende optocht zal zitten. Dus Jezus als dragqueen of zoiets.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Verboden, bij carnaval? Naar aanleiding van de studie dat Jezus homo was kan ik me er een leuke praalwagen bij voorstellen. Of je maakt er een leernicht van met de aposten. Nou reken maar dat je de poppen aan het dansen hebt. Hetzelfde als met Mohammed en zijn bruidje dus.
Maar jij meet met 2 maten - hypocriet.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof het geen nieuws is....
Alsof iedereen hier die maandag over Submission sprak - kom op zeg, de gemiddelde Nederlander kan je er nog steeds niks over vertellen.
Maar dit is de walgelijke tactiek om een bepaalde groep te stigmatiseren en anderen van allles vrij te pleiten. Zaai je haat maar hoor milagro en heb verder maar een grote bek over hoe goed je het allemaal bedoeld. Ik snap niet wat mensen als jou bezielt.
Oh haal mijn kinderen erbij, why don't you!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettend zielig wijf ook. Succes hoor, met het bashen en het inplanten van dit soort haat in je eigen schatteboutjes.
Dat is pas zorgwekkend. Dat kinderen met dit soort rellerige ouders te maken hebben die ze niet leren wat tolerantie is maar meteen meegeven dat andere mensen slechter zijn. Triest, triest, triest.
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 9 december 2004 14:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat zoiets in de komende optocht zal zitten. Dus Jezus als dragqueen of zoiets.
Dan heb je geen poppen aan 't dansen. Als het zo is, zal ik foto's plaatsen, goed.
Denk dat wanneer je mohammed afbeeldt, je het eind van de optocht niet haalt.
Pardon? IK plant bijvoorbeeld helemaal niks in mijn kinderen. Mijn oudste zoon zit nu op de middelbare school en zijn beste vrienden zijn een Marokkaan, een Turk, een Antilliaan en nog een waarvan ik de afkomst niet weet. Verder ook natuurlijk Nederlandse vriendjes. Hij maakt totaal geen verschil.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettend zielig wijf ook. Succes hoor, met het bashen en het inplanten van dit soort haat in je eigen schatteboutjes.
Dat is pas zorgwekkend. Dat kinderen met dit soort rellerige ouders te maken hebben die ze niet leren wat tolerantie is maar meteen meegeven dat andere mensen slechter zijn. Triest, triest, triest.
Oh gos, nu gaat ze huilen in plaats van er in houdelijk op in te gaan. Waar ken ik dat nog van.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef milagro het volgende:
Oh haal mijn kinderen erbij, why don't you!
Zo eindigt iedere felle discussie met SCH, op de man spelen, en in mijn geval mijn kids erbij slepen.
Dat is de christelijk leiders ook als achterlijk heb aangeduid ontgaat je voor het gemak maar even?
Ja, een homo als Mohammed. Dat is pas lachen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:22 schreef Knarf het volgende:
[..]
Oke, ik ga als Jezus, jij als Mohammed.
Wie kan er volgende week nog rustig over straat lopen?
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef Gia het volgende:
. Dat wil niet zeggen dat wij anti-moslims zijn.
Gelul, wat je deed is gewoon not done. Lees het nog maar eens terug.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
Oh gos, nu gaat ze huilen in plaats van er in houdelijk op in te gaan.
Dat is niet gelogen en dat weet je best. Goed argument , hè , net als die van jouquote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh gos, nu gaat ze huilen in plaats van er in houdelijk op in te gaan. Waar ken ik dat nog van.
Je doet alsof gelovigen hier niet mee zitten en dat is gelogen en dat weet je best.
Zie je nu echt het verschil niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Het spotje voor het boek Jezus is een Homo leverde al een rel op.
Nee, ik ook niet. Maar ik wil maar illustreren dat het feit dat mijn oudste geen onderscheid maakt in afkomst waar het vriendjes maken betreft, wel aantoont dat ik mijn kinderen niet opvoedt met haat.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:29 schreef milagro het volgende:
Gia , ik heb liever dat mijn kinderen helemaal niet ter sprake komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |