abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23893070
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
wat een waardeloze vergelijking.
Robert de la Haye maakt ONM op dit moment, zoals Hidde Maas & Kim Pieters dat vorig seizoen deden.deed
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_23893076
Ik kan al die filmpjes niet zien

Ik zie alleen maar blauwe bewegende lijntjes
pi_23893080
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:34 schreef Svensational het volgende:
Ik kan al die filmpjes niet zien
Ik zie alleen maar blauwe bewegende lijntjes
eigen schuld kreng
pi_23893093
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:35 schreef Wup het volgende:

[..]

eigen schuld kreng
Wup. Ik moest het anti-claire gehalte indit topic toch weer even opkrikken?? Anders ben ik helemaal nutteloos hier
pi_23893133
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:36 schreef Svensational het volgende:
Wup. Ik moest het anti-claire gehalte indit topic toch weer even opkrikken?? Anders ben ik helemaal nutteloos hier
ow maar dat ben je toch wel sinds je nieuwsdienstje plat ligt....
als je heilige Clairetjes omschopt, gaat er een Wupje steigeren.......

ik ben ernstig boos op de scriptschrijvers dat ze niet even de moeite hebben genomen een topverhaaltje te maken toen Robert de la Haye Kim Pieters nog als tegenspeler had...
pi_23893149
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:40 schreef Wup het volgende:

[..]

ow maar dat ben je toch wel sinds je nieuwsdienstje plat ligt....
als je heilige Clairetjes omschopt, gaat er een Wupje steigeren.......

ik ben ernstig boos op de scriptschrijvers dat ze niet even de moeite hebben genomen een topverhaaltje te maken toen Robert de la Haye Kim Pieters nog als tegenspeler had...
Claire was alleen leuk toen ze in haar grafkist lag ;') Waar jij trouwens een avatar van zou nemen, had je ooit lang geleden beloofd
pi_23893224
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:

Claire was alleen leuk toen ze in haar grafkist lag ;') Waar jij trouwens een avatar van zou nemen, had je ooit lang geleden beloofd
Claire was alleen maar een stomme slettebak, die alle kerels zowat gelijktijdig afwerkte. Ze had gewoon dagelijks haar portie worst nodig, variërend van smaak.
Hoe vaak heeft Niels haar voor "hoer" uitgemaakt? Toch staak hij nu om haar te miepen. Ik snap het niet.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_23893298
quote:
Na acht jaar komt er binnenkort een einde aan de populaire RTL 4 comedyserie Kees & Co, die wekelijks goed is voor rond een miljoen kijkers. Toch zullen we Simone Kleinsma, Esther Roord en Victor Löw (foto) nog maar één seizoen zien schitteren in de serie. Het zou simpel gezegd voor de schrijvers steeds moeilijker worden met spannende verhaallijnen op de proppen te komen.

Vaste castleden in het laatste seizoen van Kees & Co zijn als goed is gewoon weer: Simone Kleinsma (Kees), Esther Roord (Sonja), Victor Löw (Frank), Nikkie Plessen (Mariël), Sascha Visser (Steven) en Margo Dames (Joke). Of we Amber Teterissa (Anne) en Robin Tjon Pian Gi (Rudie) nog terug zien is nog niet bekend. Maar we houden je op de hoogte
quote:
Er gingen geruchten op het net dat Gepke Witteveen, bekend van o.a. Goudkust, de rol van Aafke zou gaan spelen in de Yorin soap ONM (Onderweg naar Morgen) De rol van Aafke werd 10 jaar lang vertolkt dooor Pauline van Rhenen. Tv Vrouwen - Online heeft navraag gedaan bij RTL Nederlanf en die wisten te vertellen dat de rol van Aafke niet terug komt.
quote:
Meer kan ik er niet van maken Wup
pi_23893302
wiv, hoe voelt dat nou, nu jouw hoax overgenomen is door heel internettend Nederland?
pi_23893392
pomptidom.......

pi_23893399
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:59 schreef Svensational het volgende:
Meer kan ik er niet van maken Wup
ach, wel of geen Lizzy is mij om het even
pi_23894053
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:59 schreef Svensational het volgende:
wiv, hoe voelt dat nou, nu jouw hoax overgenomen is door heel internettend Nederland?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  zaterdag 11 december 2004 @ 10:15:34 #263
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23894697
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:33 schreef Wup het volgende:
ik vind Danny de Jong nog steeds zo slecht zo niet, in vergelijking met sommige anderen die toch al heel wat langer op de set rondlopen
heb je een keer gekeken hoe hij kijkt al hij tegen anderen moet acteren? Het lijkt zo stuntelig...

ok en idd de vergelijking van robert de la hay met de rest is inderdaad niet te doen, je hebt wel gelijk dat hij qua acteren boven de rest staat....want zoveel talent zit er toch niet meer in...

[ Bericht 4% gewijzigd door haagse_elfje op 11-12-2004 10:21:53 ]
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 11 december 2004 @ 10:18:34 #264
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23894728
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef Wup het volgende:

[..]

ach, wel of geen Lizzy is mij om het even
nou wel lizzy ze mag van mij blijven!!!! Ik blijf er nog steeds bij dat ik dan sowiezo liever eerst stijn zie vertrekken daar hoef ik gelukkig niet lang op te wachten, het karakter hugo mogen ze ook van mij part weg schrijven en ja Shirina ook, het arme schaap heeft toch niets te doen dan beeld vulling

[ Bericht 0% gewijzigd door haagse_elfje op 11-12-2004 10:56:57 ]
  zaterdag 11 december 2004 @ 10:19:35 #265
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23894734
dat de rol van aafke niet terug komt is niet zo erg, weet je wat ze moeten doen net als bij gtst af en toen een blik met terugkomers openen en voor een tijdje weer terug in de serie laten komen. Dan stem ik nog steeds als eerste voor Julika Marijn!
pi_23895304
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
Chris is een geinig ventje hoor, niks mis mee, & Aram van de Rest zet hem prima neer, maar het is & blijft een inhoudsloos & verhaallijnloos karakter .....
Als hij klaar is met de Stijnlijn wordt het tijd dat ze hem een serieuze verhaallijn geven... Laat z'n moeder, een vrouw met psychopatische trekjes, maar vrijkomen uit de inrichting waar ze al jaren in zit. (De zelfmoord was een leugentje van Chris!) Ze moet wel gespeeld worden door een topactrice, iemand als Renée Fokker (Vrouwenvleugel/De Zomer van '45) lijkt me ideaal voor deze rol. Eva Vroman zorgt ervoor dat er allerlei geheimen boven tafel komen... geheimen waarin ook een dubieuze rol is weggelegd voor Bettina Wertheimer... geheimen die het leven van Chris gigantisch op z'n kop zullen zetten.
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:33:12 #267
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23895480
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Als hij klaar is met de Stijnlijn wordt het tijd dat ze hem een serieuze verhaallijn geven... Laat z'n moeder, een vrouw met psychopatische trekjes, maar vrijkomen uit de inrichting waar ze al jaren in zit. (De zelfmoord was een leugentje van Chris!) Ze moet wel gespeeld worden door een topactrice, iemand als Renée Fokker (Vrouwenvleugel/De Zomer van '45) lijkt me ideaal voor deze rol. Eva Vroman zorgt ervoor dat er allerlei geheimen boven tafel komen... geheimen waarin ook een dubieuze rol is weggelegd voor Bettina Wertheimer... geheimen die het leven van Chris gigantisch op z'n kop zullen zetten.
pi_23895998
Waneer komt Bettina terug?
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:14:15 #269
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23896024
als het goed is binnenkort weer
pi_23896054
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:12 schreef Orginial het volgende:
Waneer komt Bettina terug?
Hopelijk zo spoedig mogelijk! Ze moet de teugels in het AZB weer strak aantrekken.
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:33:29 #271
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23896266
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:16 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Hopelijk zo spoedig mogelijk! Ze moet de teugels in het AZB weer strak aantrekken.
ze zou maar voor een paar maanden weg blijven en dan terug keren...
ik hoop ook dat ze gauw terug komt want Joyce is geen Bettina, en bettina moet gewoon weer in haar grote directrice stoel gaan zitten en de boel gaan regeren...
pi_23896283
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:33 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ze zou maar voor een paar maanden weg blijven en dan terug keren...
ik hoop ook dat ze gauw terug komt want Joyce is geen Bettina, en bettina moet gewoon weer in haar grote directrice stoel gaan zitten en de boel gaan regeren...
Ik snap nog steeds niet waarom JP er nog inzit.
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:37:12 #273
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23896333
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom JP er nog inzit.
JP hoort bij het meubilair, je gooit je lekkere zittende stoel maar die o zo lelijk is toch ook niet een twee drie weg. JP hoort in ONM
pi_23896410
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:37 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

JP hoort bij het meubilair, je gooit je lekkere zittende stoel maar die o zo lelijk is toch ook niet een twee drie weg. JP hoort in ONM
Maar ze kunnen hem toch wel een leuk lijntje geven .
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:55:54 #275
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23896609
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:42 schreef Airelle het volgende:

[..]

Maar ze kunnen hem toch wel een leuk lijntje geven .
dat is wel zo, de lijntjes die hij tot nu toe heeft gehad waren ook niet echt geweldig....

wat voor een lijntje zouden ze aan JP nou moeten geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')