Dudequote:Op donderdag 9 december 2004 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, in de eerste seizoenen was ze lelijk. Maar in het laatste was ze echt wel de knapste. Rood, glamoureus, charmant..
Ja Bupatih, ik wordt gewoon genegeerd hierquote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie dan? ik ben te lui het topic door te lezen![]()
En vooral: hoe komt dat?
Nick. Hij kan ook geen kinderen meer krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie dan? ik ben te lui het topic door te lezen![]()
En vooral: hoe komt dat?
Oud nieuwsquote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
6 december was SMG in Nederland in Almere voor de premiere van de film "the grudge"
Nick van der Heijden.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja Bupatih, ik wordt gewoon genegeerd hier
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nick van der Heijden.
Komt doordat Charlie met een spijkerpistool per ongeluk op een touw schoot, waaraan een kroonluchter hing. De kroonluchter bungelde aan dat touwtje en toen trok Charlie expres aan het touw, waardoor het ding op zijn kruis viel.
Gevolg. Bal eraf.
Zo, en nu hier blijven![]()
En die van jou is nog beter ook.quote:
Dag meneer Spaghetti, dag meneer de burgemeester, dag meneer de Raaf en dág mevrouw Praline.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dag iedereen!!!
Dag meneer alberto!
Dág iederééééééén.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moest kloppen want de bel doet het niet!
quote:Lap zeg. De bel.
quote:Gert:En toen zei ik zo tegen Vermeers....D'r klopt iemand op de deur!!
Samson:Jààààh?
Gert:Neee...Samson. Er klopt híer iemand op de deur!
Vroeger toch niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:51 schreef toetatoet het volgende:
samson & gert vind ik zooooooooooooooooo dom
Iddquote:Op donderdag 9 december 2004 16:51 schreef toetatoet het volgende:
samson & gert vind ik zooooooooooooooooo dom
Samson ook hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Gert is trouwens een raar verhaal waar normaal iedereen altijd ouder word gaat hij er juist altijd jonger uitzien
[afbeelding]
De blonde?..quote:Op donderdag 9 december 2004 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Hij heeft met Karen van K3.
The lucky bastard.
De rode.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
De blonde?..
de rode?...
....of de zwarte?
Beev, ken je klassiekers.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
De zwarte.
Gert ziet er daar zelf ook aardig rood uitquote:Op donderdag 9 december 2004 17:23 schreef Airelle het volgende:
Op die foto.. is het de rode?
Hij is de man achter K3quote:Op donderdag 9 december 2004 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Hij heeft met Karen van K3.
The lucky bastard.
eum...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is de man achter heel studio100!
Al die progamma's die na sampson en gert zijn gekomen konden er trouwens nooit aan tippen.
I know.quote:
Kabouter plop enzo he.quote:
Nee joh, dat was een zeiklijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:23 schreef Tania18 het volgende:
BVO je moest op Sylvia en Kim stemmen
Jij bent de autoriteit hier, doe het gewoonquote:Op donderdag 9 december 2004 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg beev deze kan wel op slot dan he
[KWARTFINALE] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn.
Wacht maar tot ik mod ben.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent de autoriteit hier, doe het gewoon
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey Bupadinges, ga jij ONZ-mod worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |