ik weet niet wie jij bent, jullie zijn allemaal zo n00b, en newbies lijken allemaal op elkaar, net als chinese kindertjes allemaal op elkaar lijken.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik ben hier een alom gerespecteerde user (in diverse subfora) en iemand die gezag, humor en intelligentie uitstraalt.
Iedereen kijkt zó tegen mij op, dat al 4 users in het ziekenhuis met chronische nekpijn liggen.
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij bent, jullie zijn allemaal zo n00b, en newbies lijken allemaal op elkaar, net als chinese kindertjes allemaal op elkaar lijken.
Of je hebt enorme issues... of je bent best grappig. Ik ben er nog niet over uit.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik doe niet graag aan name-droppen en uitsloverij, maar op amerikaanse fora ben ik een gerespecteerd poster, iemand die ontzag uitstraalt, iemand waar iedereen tegen opkijkt.
over Amish in the City had ik te vertellen
[..]
pure genius I tell you, PURE GENIUS!
De post hierboven was in reactie op:quote:Op woensdag 8 december 2004 18:51 schreef Dada het volgende:
Ik wil wel een prijs winnen hoor, al is het SHO dorpsgek
En zeg nou zelf mijn posts zijn toch van een gekker dorpsgek niveau dan van hem? Hij is meer iemand zoals BVO, een op zichzelf geilert.
quote:Tania18 - woensdag 8 december 2004 @ 16:59
Als je zo door blijft gaan krijg je wellicht nog een nominatie voor dorpsgek
Hoi Beev.quote:
Neeee nog niet ontmaskeren, misschien dat hij als Hind wel antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Beev.
Waarom een punt achter je naam? Was "Hind al bezet
Bupatie, als in spatiequote:Op woensdag 8 december 2004 18:57 schreef Hind. het volgende:
Bupatie: Hind was inderdaad al bezet maar niet door mij.
Wat goed doordacht.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:57 schreef Hind. het volgende:
Bupatie: Hind was inderdaad al bezet maar niet door mij.
Maar mijn naam vind je lastigerquote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef Hind. het volgende:
DaDa: sorry, vond het een erg lastige naam hahahaha
Ja maar jij bent een leuke dorpsgekquote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef Dada het volgende:
[..]
De post hierboven was in reactie op:
[..]
quote:
Hind. geilt in ieder geval niet zo op zichzelf. Is ook weleens lekker zo’n persoon in de Showchat topicsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |