Nee. Maar dat doet niemand.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar heb je dan het idee dat Duiveltja naar je luistert?
Nee.quote:
Psies!quote:Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Noem het dan maar de Muse-award, die zijn écht ondergewaardeerd hier
He, wat zeg je? Ik luisterde nietquote:Op donderdag 9 december 2004 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Zou het account Remi nog openstaan?
.
.
Die is dan voor mijquote:Op donderdag 9 december 2004 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
.
.
Ben je nog steeds niet uit je winterdip?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is dan voor mij
No one care's about me![]()
I do care.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is dan voor mij
No one care's about me![]()
Nopequote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet uit je winterdip?![]()
LOL ik heb een 10 voor conversation skills! kijk engels spreken dat is het betere werk .quote:
En het nou nog leren schrijven/typen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
LOL ik heb een 10 voor conversation skills! kijk engels spreken dat is het betere werk .
Je bent jezelf toch niet aan het ophangen he Beev?!?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
.
.
Wow.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
/Dr.Phil mode
Je geluk is niet afhankelijk van een meisje
/Dr.Phil mode
Ik? Nee joh.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent jezelf toch niet aan het ophangen he Beev?!?![]()
Typen .. Heel vreemd bij school opdrachten heb ik nooit spelfouten..quote:Op donderdag 9 december 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het nou nog leren schrijven/typen. [afbeelding]
Spoel 'm maar meteen door de wc danquote:Op donderdag 9 december 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wow.
Die ga ik op een tegeltje zetten en in de wc hangen.
Nu had je toch echt een fout gemaaktquote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Typen .. Heel vreemd bij school opdrachten heb ik nooit spelfouten..
En hoe komt dat dan??quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik? Nee joh..
Voel me geweldig juist..
Wat doe je voor school?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Typen .. Heel vreemd bij school opdrachten heb ik nooit spelfouten..
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Duiveltja in kerstsfeer![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Duiveltja in kerstsfeer![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |