En hoe zit het bij jullie? Blijf je kijken, of ben je het zat?
quote:Ik kijk zeker heb ook gesmuld van de bus vorig jaar met die gekke belg (ben beroerd met namen sorry) Het is toch een programma om ons te entertainen.
Op maandag 17 september 2001 07:36 schreef postinggirl het volgende:
Het is dit jaar nogal veranderd. Ik vind het eerlijk gezegd best leuk, al mag de montage wat minder snel, en de uitzendingen wat logischer en chronologischer. Ook had ik graag de eerste week 'gewoon' willen zien op TV, inplaats van die overhaaste samenvattingen van nu. Met graag aan het begin zo'n voorstelronde voor de camera, die uiteindelijk gisteren pas kwam. En die streams moeten weer gratis zijn. Ik kijk er zelf niet veel naar, maar duizenden anderen wèl.
Maar ik blijf toch een trouwe Big Brother-aanhanger. Ik vind die extremere types nou net leuk. En het komt vanaf vandaag tenslotte goed, als ze gewoon gaan uitzenden wat er de afgelopen dag gebeurd is.En hoe zit het bij jullie? Blijf je kijken, of ben je het zat?
Als het niet verbeterd dan haak ik waarschijnlijk wel af. Op dit moment vind ik het erg slecht.
Get a life!
quote:Goed, voor eens en voor altijd: Nee, ik heb niks beters te doen, anders deed ik dat toch wel?
Op maandag 17 september 2001 08:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die BB kijken (of de bus, of alle andere goedkope ripoffs) niets beters te doen hebben...Get a life!
Gun mij/ons nu dit pleziertje, we doen er niemand kwaad mee en het is altijd nog een stuk leerzamer en boeiender dan zinloos posten in het Onzinforum, al moet iedereen dat natuurlijk ook zelf weten.
quote:Ik heb ook niets beters te doen...
Op maandag 17 september 2001 10:45 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Goed, voor eens en voor altijd: Nee, ik heb niks beters te doen, anders deed ik dat toch wel?
Erg he?Gun mij/ons nu dit pleziertje, we doen er niemand kwaad mee en het is altijd nog een stuk leerzamer en boeiender dan zinloos posten in het Onzinforum, al moet iedereen dat natuurlijk ook zelf weten.
quote:Bep is blij om prettig gestoord te zijn.
Op maandag 17 september 2001 11:04 schreef cos-micV het volgende:[..]
Ik heb ook niets beters te doen...
En ja je moet wel een beetje gek zijn om dit leuk te vinden...
Gevolg: Vandaag een half verslag van de aflevering van gisteren op m'n site dat afgesloten wordt met de mededeling dat er iets mis was met de video.....(Kijk, daar herken je nou 'thuisbouw' aan.)
Afgezien nog van de deelnemers die nu in het huis zitten (en die er wat mij betreft allemaal even snel uit mogen gepleurd als Aldrico), vind ik de regie ook niets.
Maar goed, we houden nog even vol. Wie weet?
Volgend seizoen gaan een paar collega's van me zich opgeven, lachen..............
Eigenlijk ben ik nu al afgehaakt en dat komt simpelweg omdat ik niet snap wat nu de bedoeling is. Voor mij is de duidelijkheid een beetje weg die er vorig jaar en dat jaar ervoor wel gelijk was. Ik heb op de BB site proberen te vinden wat de bedoeling was van al dat ge'battle', maar niets gevonden. Krijgen we nu steeds verschillende mensen in het huis??? Is hier misschien al een topic over geweest en zo ja, zou iemand die dan even kunnen plaatsen.
Nee, voor mij hoeft het dit jaar niet meer... en het is natuurlijk ook stom dat er maar een streampie is.
Vanavond in de herhaling, hopelijk.
Ook vind ik de regels bepaald niet duidelijk.
quote:Is inderdaad ook erg leuk !!
zonet schreef Hagelslag het volgende:Geef mij maar Zaai.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 18-09-2001 04:23]
Sja, ik kijk voorlopig nog wel ff, maar ik zie dit totaal niet meer als het BigBrother programma wat ik zo leuk vond ooit. Dit heeft er weinig meer mee te maken vind ik.
Ik denk dat ik op den duur geen regelmatige kijker meer ben, maar dan eerst hier lees of ik iets mis op tv.
Maar ik ga het wel volhouden... alleen misschien niet elke dag
quote:Het gaat op zich eigenlijk nergens om, het is immers een Real-life soap. Laat dát je in ieder geval niet weerhouden te kijken.
Op maandag 17 september 2001 21:27 schreef TopoMan het volgende:
Hoi,Eigenlijk ben ik nu al afgehaakt en dat komt simpelweg omdat ik niet snap wat nu de bedoeling is.
Samengevat:
- BB begint met 6 mensen in het BB-huis in Almere
- Ze doen opdrachtjes om wat puntjes te winnen, verder niet relevant.
- Er komen zo nu en dan mensen bij, die nu in Spanje logeren.
- Er gaat zo nu en dan 1 het huis uit, die dus weggenomineerd wordt.
- Er blijft 1 over, die een bedrag tussen de 250.000 en 1 miljoen piek wint.
- That's it. Simple.
Valt me trouwens op dat bijna alle bewoners zwaar in de war zijn. Lijkt me zinvol om een een psycholoog in het huis te stoppen.
Het volgende stukje van Han Lips in het Parool van woensdag kon ik me wel in vinden:
Dag negen in het Big Brother huis. Twee mannen vervelen zich. Ze besluiten een stukje te gaan hollen, in hun blootje. Twee volwassen kerels die spiernaakt rond een boom dansen. Nou ja, het zal wel.
En dan het bubbelbad. Twee vrouwen, van wie een ooit man, sabbelen op elkaars tenen en zitten te zoenen. Een derde - een man - wordt jaloers, het meisje stuurt hem weg, mannetje wordt boos. 'Kenk zo ziek van worden. Fak of joh. Dan moet je mij ook geen toespelingen geven. Maak mij nie uit dat ik een blauwtje loop, maar nie zo. Pleurt op.'
Dan begint het meisje te schoppen en te slaan. 'Optiefen,'zegt ze. 'Ik hak zo je pik er af.'
En tegen de vrouw die ooit man was: 'Ik ben gewoon een heel verzorgend tiep. Misschien had ik 'm niet moeten masseren.'
We zien even later dat het meisje bij het mannetje in bed is gekropen. 'Zullen we gewoon vrienden zijn?' En dan ineens doen ze het. HET, ja. Onmiskenbaar. Het is kwart over zeven, een kwartier na het Jeugdjournaal.
De volgende ochtend heeft het meisje spijt. Ze had liever dat het 'in het dagelijks leven' was gebeurd. Ze denkt aan haar vader en haar familie. Het mannetje heeft ook allemaal 'nichies en neefies' die hem op TV volgen, maar spijt heeft 'ie niet. Zolang het maar niet elke dag gebeurt.
Ik mis Bart en Sabine.
quote:Lieve Tinky....zet je nog éven door??? Ik zal je zo missen!!! Dat doe ik al, je bent er zo weinig...! Misschien, misschien, misschien wordt het straks weer net als voorgaande jaren.... De regisseurs moeten noeg even wennen geloof ik. De bewoners zijn door hun ranzigste gedrag heen, het wordt al wat rustiger..
Op dinsdag 25 september 2001 19:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik sta heel dicht bij afhaken.
Ik heb me er erg op verheugd en nu constateeer ik dat het heeeeeel erg tegenvalt.
YORIN: Gooi die regisseur eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Same here..
Op dinsdag 25 september 2001 19:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik sta heel dicht bij afhaken.
Ik heb me er erg op verheugd en nu constateeer ik dat het heeeeeel erg tegenvalt.
De regels moeten snel duidelijk worden, anders haak ik af! (bluf ja)
Toedels, Ruby
quote:Rustig Gert, niemand weet het nog precies.
Op dinsdag 25 september 2001 21:36 schreef Gert het volgende:
Maar wie kan me, excusez le mot, GODVERDOMME nu eens de spelregels fatsoenlijk uitleggen? Ik heb alle BB-links die ik kon vinden afgesurft, maar elke site komt met dezelfde plaatjes en dezelfde flauwekul. Zo werd in de commentaren van de uitzending van vandaag geopperd dat de meest populaire persoon immuun is en dat er daarna alsnog gestemd wordt? Of gaat de minst populaire persoon er linea recta uit?De regels moeten snel duidelijk worden, anders haak ik af! (bluf ja)
Net als de vorige jaren, irriteer ik me aan gruwelijk veel dingen.....
Net als vorige jaren blijf ik kijken .....
Ik vermoed dat ik wederom tot het einde de boel zal volgen.
Nou dat noem ik niet hetzelfde.
Je bent toch wel anders, als je weet dat je niet genomineerd kan worden, en als je 24 uur per dag in de gaten gehouden word.
Dus de bedoeling hier van ontgaat me.
Ja Hummie had het over dat het dan niet oneerlijk zou zijn.
Nou had dan gewoon een vaste kern in het huis geplaatst en de bewoners uit Spanje alleen als reserves.
Lijkt me iets logischer.
Verder vind ik de mensen op zich in het huis genoeg opwinding geven.
Alleen de manier hoe BB uitgezonden word, hoe de verhaallijn is en al het geknip
Maar dit is het derde jaar voor mij en zal zeker niets missen.
Ik vind de groep ook leuker worden, met name 't team Andries. Van 't team GJ is de strijd tussen Coos en GJ boeiend.
Nee, ik zal voorlopig zeker niet meer afhaken. Ik hoop dat 't niveau van deze week aanhoudt.
quote:Opranzen
Op woensdag 03 oktober 2001 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Het mag nog wel een héél klein beetje opgeranst worden zelfs.
quote:Pcies, liever ff niet dus. Ik vind 't prima zo. Zelfs Frenk is goed te genieten de laatste dagen.
Maar het komt hier op subtiliteit aan, het is moeilijk hierbij niet meteen weer naar de andere kant door te slaan.
quote:Toch bijzonder wonderlijk hoe je dit allemaal weet als je er nog geen minuut van gezien hebt. Vind ik wel van hoogstaande klasse!
Op dinsdag 18 september 2001 03:53 schreef Hagelslag het volgende:
Ik heb er nog geen minuut van gezien. Ik ben vast van plan om dat zo te houden. Het is saai, oer saai, nog saaier dan saai met saaie mensen die saai proberen saaie dingen erg spectaculair te brengen zodat het niet saai lijkt.
quote:BB2 en De Bus 2 draaiden tegelijkertijd.
Op woensdag 03 oktober 2001 22:55 schreef kater het volgende:
BB2 heb ik nauwelijks gezien, we hadden toen ook al de bus1 en 2 achter de kiezen dus het nieuwtje was er vanaf.
quote:Of dat zo is weet ik niet, maar ze zenden de laatste tijd wel relaxtere scènes uit ja.
Wat me opvalt is dat de mensen in de korte fragmenten op tv een stuk normaler overkomen dan door jullie hier beschreven.
Misschien ook weer eens iets laten doen waar ze wat langer mee bezig zijn dan een kwartiertje. Die wakkerblijf-opdracht in het begin was nog de zwaarste tot nu toe. Daarna is het niveau helaas gedaald tot zandloper-sommetjes en provincie-vraagjes.
quote:Maakt mij eik niet zoveel uit, hoe zwaar de battles zijn. Ik vond de opdrachten ook al nooit wat aan. Het gaat om de strijd tussen de teams en daarbij maakt 't niet uit wat voor battle ze spelen of hoe zwaar-ie is.
Op donderdag 04 oktober 2001 01:02 schreef Cynix ® het volgende:
Die 'battles' zijn inderdaad een aanfluiting. Effe darten en ze zijn weer drie dagen onder de pannen. Nou gaat het natuurlijk ook niet om de battles op zich, maar iets pittiger battles/opdrachten zou geen kwaad kunnen.Misschien ook weer eens iets laten doen waar ze wat langer mee bezig zijn dan een kwartiertje. Die wakkerblijf-opdracht in het begin was nog de zwaarste tot nu toe. Daarna is het niveau helaas gedaald tot zandloper-sommetjes en provincie-vraagjes.
En des te minder battles, des te hoger 't originele BB-gehalte is, qua bankhangen zeg maar.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 04-10-2001 01:31]
quote:Laat Richard morgen gewoon een boek van Diane meenemen en de schuld aan Kelly geven, dát is pas ruzie-bevorderend.
Op donderdag 04 oktober 2001 01:27 schreef Cynix ® het volgende:
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Als het maar 'ruzie-bevorderende' opdrachten zijn, is er ook niet zoveel mis.
quote:Ik ben nog niet afgehaakt perse. Ik volg de uitzendingen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:43 schreef Simba het volgende:
Ik ben voorlopig ff afgehaakt
Simba wil BB1 weer terug
quote:Kweenie, ik vind er niet zoveel meer aan. Ik lees de streamverslagen niet eens, erg he?
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:01 schreef fashionably_late het volgende:
Tinky ik mis je!!!
Wat kan ik doen om je weer terug te lokken????
Bye bye, Ruby
quote:Ik ook bijna niet meer... en dan merk ik dat ik de uitzendingen minder leuk vind... ik heb ff een inkakkertje....daarom moet jij vaker komen...dan vind ik het ook weer leuker!!!!
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:02 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Kweenie, ik vind er niet zoveel meer aan. Ik lees de streamverslagen niet eens, erg he?
quote:deze was nog voor jou, was net namelijk aan het typen en opeens werd topic gesloten!
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:02 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
over Yorin dan maar
Volgens Yorin landt P niet op Schiphol donderdag.....dit zeggen ze volgens mij dus omdat ze bang zijn dat er mensen naar Schiphol gaan (haar collega's bv) en ze hebben zeer nadrukkelijk gezegd dat als ze iets tegen P zeggen dat ze meteen eruit gekicked wordt.
(stelletje losers)
en Yorin "denkt" erover na om de deelnemers hun post te geven....
(nadat ze dus alles nagekeken hebben)
quote:op poeder mag ik hopen
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:48 schreef Nyrem het volgende:[..]
deze was nog voor jou, was net namelijk aan het typen en opeens werd topic gesloten!
:
ik zei dusssssssssss
over Yorin dan maar
Volgens Yorin landt P niet op Schiphol donderdag.....dit zeggen ze volgens mij dus omdat ze bang zijn dat er mensen naar Schiphol gaan (haar collega's bv) en ze hebben zeer nadrukkelijk gezegd dat als ze iets tegen P zeggen dat ze meteen eruit gekicked wordt.(stelletje losers)
en Yorin "denkt" erover na om de deelnemers hun post te geven....
(nadat ze dus alles nagekeken hebben)
De afgelopen 2 weken heb ik nauwelijks gekeken en na een poging gisteren werd ik behoorlijk onpasselijk.
Wat een gezeik allemaal, het is gewoon een stelletje infantiele jankers, schreeuwers of anderzijds labiele types.
Nog even over dat "kleine hartje" van Pris: kan ook zijn dat ik me daarin vergis hoor. Ik merk dat ik de laatste jaren steeds op klootzakken van mannen val, omdat ik het idee heb dat ik, en ik alleen, zie dat ze EIGENLIJK DIEP VAN BINNEN ontzettende lieverds zijn.
HEEL gevaarlijk! Maar I can't help myself
De moraal van dit verhaal: misschien is Pris ook wel gewoon alleen maar een bitch, en niets meer dan een bitch.
Maar tot nu toe vind ik haar gewoon nog steeds "iets hebben". Sue me
Ik denk trouwens niet dat ze veel kans maakt om te winnen, hoe ze zich ook gaat gedragen in dat huis. De standaard TV-kijker kijkt nou eenmaal niet veel verder dan het uiterlijk, en ofschoon ze een lekker bekkie heeft denk ik dat de gemiddelde BB-kijker niet op haar gaat stemmen met die GI Jane kop. Wat dat betreft had ze beter nog lang haar kunnen hebben...
Dat Priscella er morgen in komt kan me ook al niet boeien. Ik vind haar op Fok totaal niks toevoegen qua posts, ze kan alleen maar venijn spuien en zelfs dat zonder enige opbouw of humor.
Er moet morgen echt iets heel erg leuks gebeuren want anders hou ik het voor gezien. Jammer wel, ik had goede hoop bij aanvang.
quote:Misschien een telefoontje van een ex-BB3-er of zo?
Op woensdag 17 oktober 2001 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Er moet morgen echt iets heel erg leuks gebeuren want anders hou ik het voor gezien.
quote:
Kijkers reageren verdeeld op BBTB'Wat vinden jullie van de nieuwe opzet van Big Brother The Battle?' Deze vraag stelde de internetredactie begin deze maand. Een greep uit de reacties..
Mirthe Lems 17-10-2001 14:57De meningen over het nieuwe concept zijn verdeeld. Voor sommigen is de nieuwe opzet van de serie een verbetering, maar voor anderen had Big Brother moeten blijven wat het was. Natasja is heel positief. De afleveringen zijn spectaculairder en heftiger dan ze ooit geweest zijn. Waar ik de eerste series met smart op zat te wachten, was nu vrijwel direct aanwezig. Ik geniet met volle teugen en wil absoluut geen minuut missen. Ook Marloes heeft niets dan lof voor de serie. Deze Big Brother is uniek in zijn soort. Ik geniet van de tegenstelling Arm/Rijk en van de diverse typetjes. Machteld omschrijft precies wat ze zo leuk vindt aan het nieuwe concept. Het is een origineel idee om Arm en Rijk naast elkaar te zetten. Zo zie je dat ook in het dagelijks leven. 'Ben je gelukkig als je rijk bent?' is de eerste vraag die dan bij mij opkomt.
Kinderachtig
Voor Rob had het concept van de serie niet hoeven te veranderen. Jammer dat Big Brother zo gewijzigd is. Het lijkt nu wel een kinderachtig schoolkamp met dat Captain-gedoe. Het is een spelletjesprogramma geworden met flauwe regeltjes. Wat BB zo leuk maakte; de onvoorspelbaarheid tussen en van menselijke relaties is er nu voor een groot deel uitgehaald. Brenda vindt het programma 'een zeer slecht aftreksel van de vorige editie' maar Marcel noemt het juist 'een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar'. Petra zegt een echte fan van Big Brother te zijn, maar heeft er geen goed woord voor over. Vorig jaar was het een beetje saai, maar nu is het wel erg saai. Gooi er wat pit in, want dit is slaapverwekkend!Timo heeft commentaar op de frequentie waarin de Battles plaatsvinden. Er zit veel te veel tijd tussen Battles. Hierdoor worden de bewoners lui en wordt het programma saai. Bart is het met hem eens. De Bewoners vervelen zich door het gebrek aan Battles suf en kunnen zichzelf niet vermaken. Marja vindt het programma een beetje 'zoetsappig' worden. Volgens mij moeten er meer Battles komen. Terwijl de een vindt dat er meer Battles moeten plaatsvinden, vindt de ander dat het programma juist te veel om de Battles draait. Jos schrijft: Het hele leven daar wordt beheerst door de Battle die vandaag of morgen komt. Omdat beide teams niet weten wanneer er weer een Battle komt, laten ze zich niet echt gaan zoals in andere jaren. Want stel je voor dat ze lekker gaan feesten en dan komt er ineens een Battle!
Karakters
Over de Bewoners die dit keer in het Huis zitten zegt Bart: Ik voel me niet met ze verbonden en kan me niet meer identificeren me een van hen. Eric vindt de Bewoners 'ongelooflijk oppervlakkig', terwijl Christaaaaatje de Bewonersgroep 'een heel vat met gevarieerde karakters' noemt. Erwin staat helemaal achter de keuze van de deelnemers aan Big Brother. Ontzettend veel verschillende types, die ervoor zorgen dat BB erg leuk is om naar te kijken. Maar Brenda lijkt het leuker om 'doorsnee mensen' in het Huis te hebben in plaats van 'zo buitensporig te doen'.Al met al lopen de reacties op Big Brother the Battle zeer sterk uiteen. Maar het mag duidelijk zijn dat Big Brother weer veel tongen losmaakt.
bron: de BB site
quote:Ik heb daar wel wat over te zeggen. Ik vond BB1 en BB2 geweldig om te volgen. Ten tijde van Starmaker lag ik in de woonkamer in bed omdat ik vanwege een rugprobleem niet kon lopen. Ik heb me toen met 24 uur starmaker op Mr.Zap best wel vermaakt. Die rug is intussen zo goed als over. BB3 vond ik op zich een leuk idee, maar om de een of andere reden vind ik de tv-uitzendingen wat tegen vallen. Er zit niet echt een lijn in (geen verhaallijnen enzo) wat voorgaande jaren volgens mij wel zo was. Het leuke aan BB dit jaa is voor mij zonder twijfel dit forum! Ik kwam hier voor het eerst toen BB3 net aan de gang was en ben sindsdien bijna niet meer achter de pc weg te slaan (getuige ook het aantal berichten dat ik heb geschreven... lol) De discussies, de kleine ruzietjes.. de slow-chats... de streamverslagen en reacties... Ik vond het allemaal een stuk leuker dan BB3 zelf eigenlijk. Helaas zal dat nu ook een langzame dood sterven ben ik bang.
Op woensdag 07 november 2001 20:21 schreef misterDre het volgende:
Nu de streams weer voor onbepaalde tijd beveiligd zijn ben ik wel benieuwd hoe de meningen nu verdeeld zijn??
Kortom: Ik zal mensen als (in no particular order) schatje, femalehunter, gert, apk, itsme, cynix, ethel, jappie en alle anderen meer missen dan BB3....
quote:Same here! Ook ik lag de afgelopen 2 maanden gestrekt ivm mijn rug en dit Forum was een klein beetje mijn 2e wereldje geworden (niet dramatisch bedoeld hoor). Ik blijf hier ook nog steeds wel posten maar vind het ontzettend jammer dat ik niet meer kan streamen en/of de streamverslagen van andere streamers kan lezen...
Op woensdag 07 november 2001 20:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
-knip-
Kortom: Ik zal mensen als (in no particular order) schatje, femalehunter, gert, apk, itsme, cynix, ethel, jappie en alle anderen meer missen dan BB3....
quote:Zal het iets te maken hebben met te veel achter je pc zitten in een verkeerde houding????
Op woensdag 07 november 2001 21:22 schreef wodka het volgende:
Hoeveel Fokkers hebben last van hun rug?
quote:
Op donderdag 08 november 2001 07:59 schreef RB-tje het volgende:
ik zou wel willen afhaken, maar vanavond moet ik weer werken duss.
quote:Uiteraard respecteer ik je keuze om af te haken, alleen is het denk ik niet juist om internet-polls als betrouwbare steekproef te beschouwen.
Op zaterdag 10 november 2001 13:23 schreef Bloemke het volgende:
Ik ben afgehaakt. Dat Pricella eruit moest was de druppel. Op alle pols op internet was toch duidelijk te zien dat Coos het was die weg moest. Ik begrijp dat dan niet. Dat gemanipuleer van Endemol. Ik kijk af en toe nog eens de verslagen na, maar meer ook niet!
De groep die belt is m.i. niet hetzelfde van samenstelling als de groep die rondhangt op fora, meedoet aan enquetes e.d. De telefoon is veel toegankelijker. 4O-ers en 50-ers zullen minders snel op fora gaan kijken en meedoen aan i-polls, maar pakken makkelijker de telefoon. En deze wat oudere groep heeft niet zoveel op met een "respectloos brutaal nest" als Priscella. Laatstgenoemde kan daardoor op internet populairder lijken dan ze in werkelijkheid is.
De groep poll-stemmers is dus niet representatief voor de groep bellers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |