abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23873028
NBA Street vol.3

quote:
Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Pff, voorlopig eigenlijk even helemaal niets.

Vermaak me de komende maanden wel met de games die ik al heb !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23873141
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:15 schreef pmponer het volgende:
[offtopic] wat voor baan zoek je Dino[/offtopic]

Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Ik zit eignelijk erg te wachtten op Forza, maar ik denk niet dat ik hem meteen koop en dat ik eerst reviews ga lezen, dit vanwege mijn ervaringen met de demo
Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.

Games waarnaar ik uitkijk:
- Kotor. Stom genoeg, ik vond het eerste uur van deel 1 vreselijk, maar toch wil ik het nog eens een kans geven. En dan deel 2 er gelijk achteraan (belachelijk late EU release trouwens).
- Brothers in Arms. HET spel waar ik naar uitkijk. Medal of Honor kan ik altijd van genieten, en ik ben een zwaar fan van Band of Brothers. Mijn ultieme game? Zou stiekem best wel eens zo kunnen zijn
- Halo3 : whehehehe
- Fuzion Frenzy 2: Alleen wat is het stil rond deze game...?
Voor de rest zie ik het allemaal wel; Forza, Conker, ze zullen allemaal wel de moeite waard worden , alleen echte pareltjes zijn het nog niet.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:35:12 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23873224
Vol 3 ziet er goed uit voor zover.
Ik vraag me alleen af of het meerwaarde gaat bieden bij mensen die vol 2. al hebben.
Komt er online play in?

Ik zit echt te wachtten op een goede (realistische) racegame.. en hoop ook dat forza dat waar kan maken
Verder lijkt fifa street me ook de moeite waard.

Dino heeft mail

[ Bericht 25% gewijzigd door pmponer op 10-12-2004 10:41:24 ]
Drop you like an ill, bad habit
pi_23873237
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:29 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.

Games waarnaar ik uitkijk:
- Kotor. Stom genoeg, ik vond het eerste uur van deel 1 vreselijk, maar toch wil ik het nog eens een kans geven. En dan deel 2 er gelijk achteraan (belachelijk late EU release trouwens).
- Brothers in Arms. HET spel waar ik naar uitkijk. Medal of Honor kan ik altijd van genieten, en ik ben een zwaar fan van Band of Brothers. Mijn ultieme game? Zou stiekem best wel eens zo kunnen zijn
- Halo3 : whehehehe
- Fuzion Frenzy 2: Alleen wat is het stil rond deze game...?
Voor de rest zie ik het allemaal wel; Forza, Conker, ze zullen allemaal wel de moeite waard worden , alleen echte pareltjes zijn het nog niet.
Je mist Jade Empire, dat lijkt me echt een geweldig spel worden net zoals star wars Republic Commando
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23873340
Jade Empire trekt mij wat minder. Als Star Wars fan is Kotor dan gewoon wat aantrekkelijker. Vind ik de kotor games nu wel leuk, dan zal ik zeker ook naar Jade Empire kijken. Nu nog ff niet.
Vanzelfsprekend lijkt Republic Commance mij inderdaad wel cool. De trailer zag er zeer sterk uit. Was ik ff vergeten.
Ook erg leuk misschien: The movies. Ook al werkt zo'n spel beter op de pc, ik kijk er echt wel naar uit om zsm mijn eigen studio op te bouwen . Dit soort tijdverdrijf gepaard met de humor en designtalent van Mollineux heeft bij mij altijd al een zwak gehad.
pi_23873408
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef pmponer het volgende:
Vol 3 ziet er goed uit voor zover.
Ik vraag me alleen af of het meerwaarde gaat bieden bij mensen die vol 2. al hebben.
Komt er online play in?

Ik zit echt te wachtten op een goede (realistische) racegame.. en hoop ook dat forza dat waar kan maken

Dino heeft mail
Geen idee, ik dacht alleen, ik plant ff wat nieuwe screenshots hier...

Trouwens ff upcoming releases bekeken, ik zou evt. wachten op de volgende titels :

Capcom Fighting Jam, Conker, Destroy All Humans, Far Cry Instincts, Interview with a Made Man, Mercenaries, Pilot Down, Spy vs Spy, en The Movies.

Eigenlijk niet 1 titel die ik blind zal kopen iig.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:51:34 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23873463
Ik las net op ign dat vol 3 live zal gaan dat is zeker een pluspunt
verder ook een create a court functie en een slamdumk contest. Misschien dat het toch de moeite waard wordt om hem erbij te kopen.

Capcom Fighting Jam heb ik nog niets over gelezen. Is dat een 2D figther?
Ah ja dus het wordt dus eigenlijk een Capcom vs streetfighter vs snk met veel characters
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:14:38 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23873925
He lekker, er word weer op nivo gecommuniceerd hier.

Maar wat betreft LIVE ervaring.. ja daar is een apart topic voor duss... maar ik zeg het, vlgs mij kan dat topic wel weg en gewoon hierbij worden gevoegd. Hou je echte SC over, die gaat naar SC topic toe.

Ps. Conker is bij voorbaat al een juweeltje.. de humor lijkt me vooral erg gaaf. Maar ook gewoon weer es lekker platform.
The truth was in here.
pi_23874177
Dat ''Interview with a Made Man'' klinkt wel tof eigenlijk.
quote:
Interview with a Made Man is based on real-world events and will allow players to assume the role of Joey Verola as he is indoctrinated into the dark world of organized crime and relive his life – every moment, every kill – as he rises through the ranks to become a "Made Man".

Game created in conjunction with David Fisher, an accomplished author and respected authority on the Mafia, who possesses unparalleled knowledge and access into the inner workings of organized crime;

Authentic Mafia-inspired gameplay scenarios, including bookmaking, racketeering, loan sharking, hijacking, assassinations, numbers running and high body count family wars;

Over 25 weapons to master, including a Beretta, shotgun, machine gun and more;
Full complement of melee weapons; chairs, pool cues and balls, bats, telephones in the environments that can be used to wreak havoc, unleash pain and gain respect;

Human shield/disarm mechanics for taking cover and getting out of sticky situations;

Cinematic camera direction, celebrity voice talent (to be announced shortly) and a licensed music soundtrack from the 60's, 70's and 80's;

Picture in Picture system, providing the player with greater awareness of the in-game action;

Motion-captured animations from leading stunt men for greater realism;

20 diverse and fully-deformable environments;

Acclaim Studios' proprietary physics and rendering engine, resulting in ultra-realistic character behaviors, lighting and environments;
Jammer dat er nog geen screens te vinden zijn...
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:55:18 #135
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_23874704
Ah, dus er komt een nieuwe Spy vs Spy. Dat vond ik vroeger altjd 1 van de meest intrigerende spellen op mijn C64, maar ik snapte er werkelijk geen hol van. Is er hier iemand die wel eens wat nuttigs in die game heeft weten te doen? Ik herinner me alleen dat je met 2 spelers speelde, 1 de bovenkant van t scherm en 1 de onderkant en dan moest je schijnbaar vallen voor elkaar zetten ofzo, maar ik ben nooit verder gekomen dan in een gat vallen geloof ik

Poging van mij om screens te plaatsen:

Weet niet of ze ooit al gepost waren, maar ik had ze nog niet gezien. Vind het er wel erg tof uitzien hoor. Kan weleens een leuk gamepje worden, zeker als ie ook Live gaat.
Fok! Groentje
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:57:10 #136
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23874740
Lijkt me best "apart" spel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:57:59 #137
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_23874763
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:57 schreef HomerJ het volgende:
Lijkt me best "apart" spel
Zeg maar gerust een "MAD" spel :p
Fok! Groentje
pi_23874825
Customization opties Forza :

voor

na

voor

na

voor

na
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:11:56 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23875037
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Customization opties Forza :

voor
[afbeelding]

na
[afbeelding]

voor
[afbeelding]

na
[afbeelding]

voor
[afbeelding]

na
[afbeelding]
al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maar
The line is a dot to you!
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:44:21 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23875735
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef kepler het volgende:

[..]

al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maar
Ik vond dat juist het verslavende aspect aan GT serie.. kopen, sparen, tunen, racen..
Maar ik zie wel dat ik de paint job achterwege laat
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:53:47 #141
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_23875930
ik snap de TT niet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:09:15 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23876277
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:53 schreef Rahl het volgende:
ik snap de TT niet
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:10:38 #143
51794 Rahl
pi_23876315
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

(dr staat trouwens wel een gruwelijke typo in de TT)
last.fm
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:17:10 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23876486
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef Rahl het volgende:

[..]

(dr staat trouwens wel een gruwelijke typo in de TT)
Anders gaan we even mierenneuken?
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:23:31 #145
51794 Rahl
pi_23876658
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Anders gaan we even mierenneuken?
Ik constateerde slechts
last.fm
pi_23876956
Wat een kut topic
Gaat tegenwoordig echt nergens meer over, iedereen loopt op elkaar te zeiken!
Xbox Live: Anormius
pi_23876997
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???
pi_23877556
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:59:14 #149
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23877629
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
ga huilen dan krijg je een fiets

het begin in dit topic is idd kut, maar daarna gaat het wel de goede kant op zeker nu iedereen weer gewoon info over games post

en vanaf nu reageer ik ook alleen daar maar op.... het is maar een forum hoor! Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om dingen, alsof je anders dood gaat Maar nu doe ik dus precies hetzelfde het virus heeft me te pakken
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:59:55 #150
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23877645
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2063

de kans voor de Xbox... te laat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: