abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 16:35:09 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23835087
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:27 schreef pkwarts het volgende:
is er trouwens wel belangstelling voor een nieuw plaatje met allerlei screens? Of is dat alleen maar teveel kb's die gedownload moeten worden en kan hij net zo goed wegblijven?
Eigenlijk word het tijd voor een geheel nieuwe insteek voor dit topic. Of eigenlijk, terug naar de oude insteek.

FOK! de OP, en post gewoon plaatjes in de rest van het topic. Want zoals het laatste tijd gaat is net andersom. Alleeeeen maar geouwehoer (Slowchat als je wil) en voor de rest geen nieuws..
Steek dus liever tijd in een mooi topic, dan in een mooie OP!

*2 cents neerlegd*
The truth was in here.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:36:59 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23835130
Denk inderdaad dat de OP z'n langste tijd heeft gehad. Die kleine plaatjes mogen wel weg, de titel is wel leuk te houden, maar ik denk dat ik ook de gamertaglijst maar eens eruit ga slopen. Die is nu zo lang dat het vrij nutteloos is.
pi_23835444
de nieuwe OP gewoon het toplogo met de titel en volgende grote release dan maar
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_23835474
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:35 schreef Bastard het volgende:

Alleeeeen maar geouwehoer (Slowchat als je wil) en voor de rest geen nieuws..

*2 cents neerlegd*
nu games.fok er is reageer ik liever op het nieuws daar dan alle plaatjes weer hier te gaan posten.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
  woensdag 8 december 2004 @ 17:01:08 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23835643
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef pkwarts het volgende:

[..]

nu games.fok er is reageer ik liever op het nieuws daar dan alle plaatjes weer hier te gaan posten.
Als dat de algehele tendens is dan moet er eens goed worden gekeken naar de meerwaarde nog van dit topic..

Xbox live topic + Xbox topic = integreerd xbox topic?
Wel jammer, kom zelf weinig tot nooit op games.fok
Nee weet niet waarom niet.. misschien omdat de layout te druk is.. dat het niet lekker reageert, geen idee. Vond de info hier altijd heerlijk, en die mis ik echt.
The truth was in here.
pi_23835792
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als dat de algehele tendens is dan moet er eens goed worden gekeken naar de meerwaarde nog van dit topic..

Xbox live topic + Xbox topic = integreerd xbox topic?
Wel jammer, kom zelf weinig tot nooit op games.fok
Nee weet niet waarom niet.. misschien omdat de layout te druk is.. dat het niet lekker reageert, geen idee. Vond de info hier altijd heerlijk, en die mis ik echt.
Ii vind games.fok steeds beter worden en het nieuws wordt er goed gebracht
Misschien dat we idd het live topic weer kunnen laten samenvoegen en er gewoon een soort van xbox slowchat van kunnen maken (maar nog steeds slowchat van een hoog niveau)
  woensdag 8 december 2004 @ 19:19:37 #57
63302 rockstah
New World Disorder
pi_23838479
Doe maar niet, ik weet nog dat ik het altijd stront irritant vond dat het hele xbox topic vol met live en slowchat posts zat toen ik nog geen live had, en ik ben vast niet de enige.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:23:00 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23838550
Doet de OP het alleen bij mij niet compleet? De custom titel doet het niet in de post, maar wel als ik op de link klik. Weird, ik zou 't moeten weten want hij staat op mijn server
  woensdag 8 december 2004 @ 19:23:15 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23838556
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kameo, oh Kameo, where are thy Kameo?

[afbeelding]

Geniaal,... Ach hij komt echt wel Noot Het duurt gewoon nog even !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:28:53 #60
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23838664
Twi, ben je op live zo?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_23838742
Hmm, duivelse MS, dat HALO2 pack is niet meer te krijgen, hij was zeer limited

Nou ja, dan maar geen XBOX....
  woensdag 8 december 2004 @ 19:36:27 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23838839
Nope, FOEBALLUH!
pi_23838847
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Kremers het volgende:

Serieus ?? XBOX is leuk man
pi_23839163
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef GinaG het volgende:

[..]

Serieus ?? XBOX is leuk man
Ja, maar als ik HALO2 der nog eens los bij moet gaan kopen wordt het me teveel geld, Fable+PGR2 boeien mij niet, Burnout 3 evenmin.

Wel dom van MS trouwens, om dat ding rond kerst niet opnieuw uit te brengen
pi_23839281
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:50 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ja, maar als ik HALO2 der nog eens los bij moet gaan kopen wordt het me teveel geld, Fable+PGR2 boeien mij niet, Burnout 3 evenmin.

Wel dom van MS trouwens, om dat ding rond kerst niet opnieuw uit te brengen
Volgens mij is een gewone xbox met de gewone versie van HALO een stuk goedkoper dan die pack Bovendien zo een console koop je toch ook om er meerdere games op te spelen? En evt. op live te gaan
pi_23839379
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:

[..]

Volgens mij is een gewone xbox met de gewone versie van HALO een stuk goedkoper dan die pack Bovendien zo een console koop je toch ook om er meerdere games op te spelen? En evt. op live te gaan
Das nou juist het probleem, ik wil dan ook PoP:WW en Ghost REcon 2, Live en RGB kabel.

Dit bij elkaar opgeteld vind ik teveel geld, bovendien vind ik die Crystal XBOX juist zo cool, die standaard zwarte is lelijk
pi_23839444
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:59 schreef Kremers het volgende:

[..]

Das nou juist het probleem, ik wil dan ook PoP:WW en Ghost REcon 2, Live en RGB kabel.

Dit bij elkaar opgeteld vind ik teveel geld, bovendien vind ik die Crystal XBOX juist zo cool, die standaard zwarte is lelijk
Daar heb je een punt
  woensdag 8 december 2004 @ 20:06:03 #68
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_23839568
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:01 schreef GinaG het volgende:

[..]

Daar heb je een punt
mooi zwart is niet lelijk
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_23839627
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik vaak genoeg wat gezegd over het geflame op live van een bepaald persoon maar helpen doet het niet, integendeel meneer loopt glashard te liegen dat hij dat niet doet, met zo iemand valt niet te praten. Lees Kinderachtig gedrag bij online gamen zul je zien dat sommige personen nogal hardleers zijn. En dat sommige het wel voor andere opnemen, maar de ongeschreven regel is kennelijk dan dat je wel een goede gamer moet zijn.

Het was niet ''eens'' een opmerking maar behoorlijk vaak, maar ach de persoon in kwestie weet dat hij ermee wegkomt En nee het is niet direct de reden geweest om er mee te kappen anders was ik er al bij Black Arrow weggeweest denk je niet
Kijk in rainbow six 3 heb ik je vaak geflamed zeg maar...
jij had het er aleen over dat ik je liep te flamen in Halo 2...en dat was/is niet waar.
ik heb aleen afentoe een opmerking gemaakt als...vrouwen achter het stuur bloed aan de muur als je de warthog over de kop liet vliegen...of als ik in je warthog stapte dat ik zei dit word men dood...dat soort dingen zijn gewoon als grap bedoelt maarja blijkbaar kan je er niet tegen.
voorderest heb ik geen enkel woord tegen je gesproken...homerj afzeiken dat hij pikmin 2 leuk vind en dat het een kindje is enzo moet blijkbaar wel kunnen
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef GinaG het volgende:

[..]

Zoals ik al in een andere reactie poste, neemt men het kennelijk alleen voor je op als je een goede gamer bent. Had van jou wel verwacht, dat toen er geroepen werd tot 2 keer toe ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' , je er iets van zou zeggen. Aangezien je toch wel door schijnt te hebben dat soort dingen het gameplezier kunnen bederven voor anderen gezien het feit dat je ooit dit topic geopend hebt Kinderachtig gedrag bij online gamen
Tsja jij loopt altijd iedereen aftezeiken en dat moeten we maar slikken.
dat soort opmerkingen zijn als een grapje bedoelt ..als ik het idee krijg dat we verliezen door jou dan schup ik je me lobby uit en dan ga ik niet zeiken
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:00 schreef GinaG het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg mijn open getrokken hoor, geloof me, helpen doet het niet
Gebruik de witte knop zodat iedereen je hoort
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Kremers het volgende:

ik heb em nog geen 2 weken terug bij dixons op het vredenburg gekocht in utrecht
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_23840303
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
Blijf maar lekker liegen en de boel verdraaien had ik ook niks anders van je verwacht
pi_23840457
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:54 schreef GinaG het volgende:

[..]

Blijf maar lekker liegen en de boel verdraaien had ik ook niks anders van je verwacht
Lachwekkend mens ben je wat probeer je te bereiken met mij zwart maken?
ik geef toe dat ik in rainbow six 3 altijd irritant tegen je deed...maar in halo 2 heb ik je niet de grond in gestampt of wat dan ook...aleen kleine opmerkingen zoals ik hierboven beschrijf ...Maargoed blijf maar dingen verzinnen hoor ik vind het goed

[ Bericht 3% gewijzigd door Gamedemon op 08-12-2004 22:00:59 ]
  woensdag 8 december 2004 @ 22:25:39 #72
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23842911
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Lachwekkend mens ben je wat probeer je te bereiken met mij zwart maken?
ik geef toe dat ik in rainbow six 3 altijd irritant tegen je deed...maar in halo 2 heb ik je niet de grond in gestampt of wat dan ook...aleen kleine opmerkingen zoals ik hierboven beschrijf ...Maargoed blijf maar dingen verzinnen hoor ik vind het goed
misschien dat die kleine opmerkingen in Halo2 verkeerd zijn gevallen omdat je tijdens RBS3 altijd irritant deed tegen haar? Althans dat kan ik me heel goed voorstellen.
The line is a dot to you!
pi_23843281
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef kepler het volgende:

[..]

misschien dat die kleine opmerkingen in Halo2 verkeerd zijn gevallen omdat je tijdens RBS3 altijd irritant deed tegen haar? Althans dat kan ik me heel goed voorstellen.
Het feit dat hij dus ontkend dat hij ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' theeft gezegd och wel veelzeggend...

Als je een lobby binnenkomt en je hoort dat, dat is gewoon niet leuk. Maar zoals eerder gezegd, hij weet dat hij ermee wegkomt, het is niet anders.

En de kleine opmerkingen als vrouwen achter het stuur etc. heb ik van genoeg andere mensen ''gepikt'' . Het gaat ook vaak om de toon waarmee dingen gezegd worden.
pi_23843968
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef GinaG het volgende:

[..]

Het feit dat hij dus ontkend dat hij ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' theeft gezegd och wel veelzeggend...

Als je een lobby binnenkomt en je hoort dat, dat is gewoon niet leuk. Maar zoals eerder gezegd, hij weet dat hij ermee wegkomt, het is niet anders.

En de kleine opmerkingen als vrouwen achter het stuur etc. heb ik van genoeg andere mensen ''gepikt'' . Het gaat ook vaak om de toon waarmee dingen gezegd worden.
1. Tuurlijk kom ik ermee weg...tis op live tis niet zo dat ik hier loop te flamen op je, ik had wat ergers verwacht...maar dat je die opmerking bedoelde ..jezus wat erg....nee klopt MODS ik kan zoiets gezegd hebben in die trend...was dat nou de erge opmerking waardoor je iedereen uit je friendslist gooit? nogmaals lachwekkend
2. Als ik het gemeend had dan had ik je uit de game geschopt
3. Zeik niet zo ...Vrouwen 8er et stuur ect ect ect zijn kleine opmerkingen maarja....zolang jij mensen kan afzeiken is het goed he? dan is het leuk live...stel je is voor dat ze wat terugzeggen dan is het huis te klein
4.Kga er geen woorden meer aan vuil maken , tis al genoeg bagger in een topic waar niet gebaggert zou moeten worden
pi_23844133
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
Na jou betoog gelezen te hebben blijf ik maar niet snappen waarom Kinderachtig gedrag bij online gamen dit topic ooit geopend moest worden, en waarom je daarin bepaalde opmerkingen moest plaatsen naar andere gebruikers toe.

Je hebt bovendien wel meerdere rotopmerkingen gemaakt hoor.
Ben door genoeg andere mensen ''afgezeken'' tijdens het gamen hoor heb ik geen probleem van gemaakt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')