Eigenlijk word het tijd voor een geheel nieuwe insteek voor dit topic. Of eigenlijk, terug naar de oude insteek.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:27 schreef pkwarts het volgende:
is er trouwens wel belangstelling voor een nieuw plaatje met allerlei screens? Of is dat alleen maar teveel kb's die gedownload moeten worden en kan hij net zo goed wegblijven?
nu games.fok er is reageer ik liever op het nieuws daar dan alle plaatjes weer hier te gaan posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:35 schreef Bastard het volgende:
Alleeeeen maar geouwehoer (Slowchat als je wil) en voor de rest geen nieuws..
*2 cents neerlegd*
Als dat de algehele tendens is dan moet er eens goed worden gekeken naar de meerwaarde nog van dit topic..quote:Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nu games.fok er is reageer ik liever op het nieuws daar dan alle plaatjes weer hier te gaan posten.
Ii vind games.fok steeds beter worden en het nieuws wordt er goed gebrachtquote:Op woensdag 8 december 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat de algehele tendens is dan moet er eens goed worden gekeken naar de meerwaarde nog van dit topic..
Xbox live topic + Xbox topic = integreerd xbox topic?
Wel jammer, kom zelf weinig tot nooit op games.fok
Nee weet niet waarom niet.. misschien omdat de layout te druk is.. dat het niet lekker reageert, geen idee. Vond de info hier altijd heerlijk, en die mis ik echt.
Geniaal,...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kameo, oh Kameo, where are thy Kameo?
[afbeelding]
Serieus ?? XBOX is leuk manquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Kremers het volgende:
Hmm, duivelse MS, dat HALO2 pack is niet meer te krijgen, hij was zeer limited
Nou ja, dan maar geen XBOX....
Ja, maar als ik HALO2 der nog eens los bij moet gaan kopen wordt het me teveel geld, Fable+PGR2 boeien mij niet, Burnout 3 evenmin.quote:
Volgens mij is een gewone xbox met de gewone versie van HALO een stuk goedkoper dan die packquote:Op woensdag 8 december 2004 19:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, maar als ik HALO2 der nog eens los bij moet gaan kopen wordt het me teveel geld, Fable+PGR2 boeien mij niet, Burnout 3 evenmin.
Wel dom van MS trouwens, om dat ding rond kerst niet opnieuw uit te brengen
Das nou juist het probleem, ik wil dan ook PoP:WW en Ghost REcon 2, Live en RGB kabel.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij is een gewone xbox met de gewone versie van HALO een stuk goedkoper dan die packBovendien zo een console koop je toch ook om er meerdere games op te spelen? En evt. op live te gaan
![]()
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 8 december 2004 19:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das nou juist het probleem, ik wil dan ook PoP:WW en Ghost REcon 2, Live en RGB kabel.
Dit bij elkaar opgeteld vind ik teveel geld, bovendien vind ik die Crystal XBOX juist zo cool, die standaard zwarte is lelijk
Kijk in rainbow six 3 heb ik je vaak geflamed zeg maar...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg wat gezegd over het geflame op live van een bepaald persoon maar helpen doet het niet, integendeel meneer loopt glashard te liegen dat hij dat niet doet, met zo iemand valt niet te praten. Lees Kinderachtig gedrag bij online gamen zul je zien dat sommige personen nogal hardleers zijn. En dat sommige het wel voor andere opnemen, maar de ongeschreven regel is kennelijk dan dat je wel een goede gamer moet zijn.
Het was niet ''eens'' een opmerking maar behoorlijk vaak, maar ach de persoon in kwestie weet dat hij ermee wegkomtEn nee het is niet direct de reden geweest om er mee te kappen anders was ik er al bij Black Arrow weggeweest denk je niet
Tsja jij loopt altijd iedereen aftezeiken en dat moeten we maar slikken.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zoals ik al in een andere reactie poste, neemt men het kennelijk alleen voor je op als je een goede gamer bent. Had van jou wel verwacht, dat toen er geroepen werd tot 2 keer toe ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' , je er iets van zou zeggen. Aangezien je toch wel door schijnt te hebben dat soort dingen het gameplezier kunnen bederven voor anderen gezien het feit dat je ooit dit topic geopend hebt Kinderachtig gedrag bij online gamen![]()
Gebruik de witte knop zodat iedereen je hoortquote:Op woensdag 8 december 2004 16:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg mijn open getrokken hoor, geloof me, helpen doet het niet![]()
ik heb em nog geen 2 weken terug bij dixons op het vredenburg gekocht in utrechtquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Kremers het volgende:
Hmm, duivelse MS, dat HALO2 pack is niet meer te krijgen, hij was zeer limited
Nou ja, dan maar geen XBOX....
Blijf maar lekker liegen en de boel verdraaien had ik ook niks anders van je verwachtquote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Blijf maar lekker liegen en de boel verdraaien had ik ook niks anders van je verwacht![]()
misschien dat die kleine opmerkingen in Halo2 verkeerd zijn gevallen omdat je tijdens RBS3 altijd irritant deed tegen haar? Althans dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Lachwekkend mens ben je
wat probeer je te bereiken met mij zwart maken?
ik geef toe dat ik in rainbow six 3 altijd irritant tegen je deed...maar in halo 2 heb ik je niet de grond in gestampt of wat dan ook...aleen kleine opmerkingen zoals ik hierboven beschrijf ...Maargoed blijf maar dingen verzinnen hoor ik vind het goed
Het feit dat hij dus ontkend dat hij ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' theeft gezegd och wel veelzeggend...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat die kleine opmerkingen in Halo2 verkeerd zijn gevallen omdat je tijdens RBS3 altijd irritant deed tegen haar? Althans dat kan ik me heel goed voorstellen.
1. Tuurlijk kom ik ermee weg...tis op live tis niet zo dat ik hier loop te flamen op je, ik had wat ergers verwacht...maar dat je die opmerking bedoelde ..jezus wat erg....nee klopt MODS ik kan zoiets gezegd hebben in die trend...was dat nou de erge opmerking waardoor je iedereen uit je friendslist gooit? nogmaals lachwekkendquote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het feit dat hij dus ontkend dat hij ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' theeft gezegd och wel veelzeggend...
Als je een lobby binnenkomt en je hoort dat, dat is gewoon niet leuk. Maar zoals eerder gezegd, hij weet dat hij ermee wegkomt, het is niet anders.![]()
En de kleine opmerkingen als vrouwen achter het stuur etc. heb ik van genoeg andere mensen ''gepikt'' . Het gaat ook vaak om de toon waarmee dingen gezegd worden.
Na jou betoog gelezen te hebben blijf ik maar niet snappen waarom Kinderachtig gedrag bij online gamen dit topic ooit geopend moest worden, en waarom je daarin bepaalde opmerkingen moest plaatsen naar andere gebruikers toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |