Edoch was mijn post doorspekt met sarcasmequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:11 schreef HomerJ het volgende:
Zoals Noot al zegde: De MP is echt fantastisch
KUT!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
EA heeft alleen de NFL licentie voor 5 jaar, dus NHL en NBA komen nog steeds van ESPN
Eens, vond de multiplayer van deel 2 helemaal niet bij splinter cell passen... En deel 2 was meer van hetzelfde, erg leuk spel maar toch snel saaiquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef twi het volgende:
De gameplay van SC is top, de graphics zijn fantastisch, het verhaal is niet belangrijk genoeg om je zo in in te leven dat het de gameplay bederft als je er wat van mist. De enige twee minpunten van de SC reeks is dat het veel op elkaar lijkt (vervolg, hallo) en dat 't trial & error is zoals PBateman al aan gaf.
Ik vind de SC reeks fantastisch, vond alleen het MP gedeelte tegenvallen, omdat de gameplay helemaal verneukt was. Voor de rest denk ik dat de SC3 met de co-op mode echt een supergame gaat worden. Helaas zit ik wat te krap bij kas om alles wat ik zou willen hebben ook aan te schaffen. Vandaar dat ik deze pas later zal spelen.
de multiplayer was geniaal man...super spannend om als merc rond te dwalen wetend dat de spies overal kunnen zitten...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Eens, vond de multiplayer van deel 2 helemaal niet bij splinter cell passen... En deel 2 was meer van hetzelfde, erg leuk spel maar toch snel saai
meningen verschillen gelukkig, maar SC3 multiplayer past meer bij mij, gewoon lekker coopquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de multiplayer was geniaal man...super spannend om als merc rond te dwalen wetend dat de spies overal kunnen zitten...
ik vond het retespannend iig...en wetend dat je als spy niet head on kan komen lullen want dat leg je geheid af...
en de single player was juist super van splintercell 2...twas aleen maar goed inplaats van de levels van deel 1 daar zaten super irritante levels tussen...dat was in 2 niet meer zo
mwah co op word snel saai denk ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]
meningen verschillen gelukkig, maar SC3 multiplayer past meer bij mij, gewoon lekker coop
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edoch was mijn post doorspekt met sarcasme
Ja,... dat is waar. Vond SC2 minder dan deel 1 achteraf.... merk je aan het einde pas. Ik verloor de interesse om het af te maken zeg maar. Wel gedaan maar met tegenzinquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms lijkt een game op het eerste gezicht erg tof Twi, maar valt het achteraf tegen![]()
dat had ik bij SC1 juist...de laatste levels waren irritant lastig ...vooral die chinese ambassade was irritant...deel 2 vond ik juist super van het begin tot het eindquote:Op zaterdag 18 december 2004 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat is waar. Vond SC2 minder dan deel 1 achteraf.... merk je aan het einde pas. Ik verloor de interesse om het af te maken zeg maar. Wel gedaan maar met tegenzin![]()
ik vond SC1 wel meevallen, je moet gewoon veel saven, en alles uitproberen, dat is nou juist zo leuk aan het spel...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat had ik bij SC1 juist...de laatste levels waren irritant lastig ...vooral die chinese ambassade was irritant...deel 2 vond ik juist super van het begin tot het eind
Levels waren idd wat afwisselender in SC2 en de jungle gaf me meer gevoel van vrijheid idd, maar op een of andere manier had ik meer plezier aan deel 1. Misschien omdat het zo extreem realistisch was toen voor het eerst !quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat had ik bij SC1 juist...de laatste levels waren irritant lastig ...vooral die chinese ambassade was irritant...deel 2 vond ik juist super van het begin tot het eind
Xbox had alleen een save gebaseerd op checkpoints.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vond SC1 wel meevallen, je moet gewoon veel saven, en alles uitproberen, dat is nou juist zo leuk aan het spel...
Kan ik me wel voorstellen. Ik zelf had het tegenovergestelde. Speelde SC1 tot het CIA hoofdkantoor. Daarna zat ik vast, en tot SC2 uit kwam lag SC1 te verstoffen. Nadat ik deel 2 had uitgespeeld, deel 1 ook afgemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Levels waren idd wat afwisselender in SC2 en de jungle gaf me meer gevoel van vrijheid idd, maar op een of andere manier had ik meer plezier aan deel 1. Misschien omdat het zo extreem realistisch was toen voor het eerst !
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:15 schreef twi het volgende:
Je moest veel saven? Je moest helemaal niet saven, want het werkt met checkpoints toch?Of heb jij de PC versie alleen gedaan?
SC1 eerst uitgespeeld met alle bonus levels en toen SC2 gekocht en maar tot de helft gespeeld, misschien dat ik zo weer verder ga eigenlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik zelf had het tegenovergestelde. Speelde SC1 tot het CIA hoofdkantoor. Daarna zat ik vast, en tot SC2 uit kwam lag SC1 te verstoffen. Nadat ik deel 2 had uitgespeeld, deel 1 ook afgemaakt
Ik vind Mario Party 4 toch, maar 5 haal ik niet terwijl ik 6 wel weer ga halen. Ik speel ook nooit 2 FInal Fantasies achter elkaar. Overkill is niet goed.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef DinoPK het volgende:
Toch grappig om te lezen dat iedereen Splinter Cell eigenlijk geweldig vindt, hetzij deel 1 beter of deel 2 beter (mooi heh individuele meningen). Alleen dan is het wel frapant dat zo goed als niemand deel 3 wil gaan halen...
Natuurlijk wordt het meer van hetzelfde, maar de formule van de game is gewoon goed. RS4 wordt ook echt niet anders dan deel 3 hoor, Kotor2 is ook hetzelfde als deel 1. Als je deel 1 en 2 goed vondt, en er niet te veel concurrerende titels uitkomen die je wilt hebben, waarom dan gewoon niet voor deel 3 gaan als dit belooft de beste game uit de serie te worden?
ehmquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Xbox had alleen een save gebaseerd op checkpoints.
Prioriteiten stellen. Eerst de rekeningen, dan de gamesquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef DinoPK het volgende:
Toch grappig om te lezen dat iedereen Splinter Cell eigenlijk geweldig vindt, hetzij deel 1 beter of deel 2 beter (mooi heh individuele meningen). Alleen dan is het wel frapant dat zo goed als niemand deel 3 wil gaan halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |