abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23830685
June 6, 1944

De "invasion of normandy" begint dit draait uit tot een regel rechte ramp door het snelle handelen
van hitler stoot de 21st Panzer Division tussen het te grote gat dat er ontstaan is tusssen het British 3de en het Canadian 3de divisie op Sword Beach en Juno Beach. Op Ohama beach wordt de aanval afgeslagen op het strand met als resultaat dat de hele divisie aan pulpen geschoten wordt.

Vanwege de zware verliezen aan de kant van de Allies besluit hitler zijn zware troepen in europa in te zetten op het russische front waardoor de druk zwaar toeneemt Rusland leid hier nu nog zwaardere verliezen en moet met de terug tocht beginnen.

Ondertussen bereid Engeland zich voor op een invasion van duitse kant om "The Homeland" te verdedigen. Italy wordt bevrijd door de duitsers en de Allies trekken zich terug naar afrika. In de Atlantics worden ondertussen alle goederen schepen van de amerikanen en de engelse tot zinken gebracht door U-Boats die de zeeen weer onveilig maken.

Engeland is nu dagelijks het doelwit van V1's en V2's die gelanceerd worden over het kanaal hierbij vallen vele doden en london wordt in puin geleged. Aan het Oost-Front rukken de duitsers op tot aan moscow stalin roept iedereen op zich tegen de fasicte te verzetten.

De japanners veroveren Mid-Way in de pacifics waarop er zware bomberdamenten volgen op amerika de amerikaanse floot lijd hierbij zware verliezen en besluit zich uit de oorlog te trekken waarop Japan rusland de oorlog verklaart en binnenvalt.

Hitler sterft door zijn ziekte Hermann Göring neemt het commando over en valt engeland aan waarbij engeland zichzelf overgeeft ook rusland legt op het punt van de ondergang.

Wat denken jullie wat er gebeurt zou zijn als Duitsland D-Day gewonnen had ??
  woensdag 8 december 2004 @ 12:56:27 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23830708
bekijk de film fatherland met rutger hauer
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 8 december 2004 @ 13:03:32 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23830844
Dan had DLD voldoende tijd gehad om de atoombom af te krijgen.
Gemonteerd op de opvolger van de V2 (het prototype was al klaar) waren ze dan rond 1946/47 in staat geweest een atoombom af te schieten vanuit DLD en te laten neerkomen op New York.
Dan had zelfs de VS moeten zwichten omdat de VS weliswaar eerder de "bom" had, maar deze enkel met een vliegtuig kon afwerpen.
Bij onbeschikbaarheid van de UK of Ierland als springplank naar Europa had de VS geen enkele mogelijkheid gehad terug te slaan.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_23830888
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:03 schreef DoctorB het volgende:
Gemonteerd op de opvolger van de V2 (het prototype was al klaar) waren ze dan rond 1946/47 in staat geweest een atoombom af te schieten vanuit DLD en te laten neerkomen op New York.
Dan had zelfs de VS moeten zwichten omdat de VS weliswaar eerder de "bom" had, maar deze enkel met een vliegtuig kon afwerpen.
Bij onbeschikbaarheid van de UK of Ierland als springplank naar Europa had de VS geen enkele mogelijkheid gehad terug te slaan.
Zie de aanval van Amerika op Tokio... Bommenwerpers lanceren vanaf vliegdekschepen is mogelijk.
pi_23830961
Dan was er wel een aanslag op adolf en handlangers gepleegd.
pi_23830985
Dan had ik nu niet met mijn rechterhand mogen aftrekken
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
  woensdag 8 december 2004 @ 13:11:46 #7
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23830992
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:06 schreef oheng het volgende:

[..]

Zie de aanval van Amerika op Tokio... Bommenwerpers lanceren vanaf vliegdekschepen is mogelijk.
Die vliegdekschepen hadden dan wel eerst de atlantisch oceaan over moeten stomen.
Met daar tussenin een enorme berg U boten.

Ondertussen had Hilter eenvoudig op kunnen bellen met de mededeling "Sie ziehen zich nu aus de Krieg terug anders kommen noch mehr bommetjes op unsere raketen uw kant ein"
Ik denk dat de VS weinig anders dan ok had kunnen zeggen...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:12:45 #8
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23831008
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:09 schreef Da_Koen het volgende:
Dan was er wel een aanslag op adolf en handlangers gepleegd.
die is er geweest en Hilter is de dans toen ontsprongen.
pi_23831047
Zal nooit zijn gebeurd aangezien Duisland en Japan door handelsembargos economisch te zeer verzwakt waren rond 1944. Voor die tijd waren de duitsers al een groot deel van hun luchtovermacht kwijt en dan was er altijd de mogelijkheid geweest om berlijn te nuken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_23831074
Dan had ik deze post nu niet gedaan (het is me wel eens overkomen dat ik verloor op de map ohama beach van Battlefield 1942 )
pi_23831088
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Die vliegdekschepen hadden dan wel eerst de atlantisch oceaan over moeten stomen.
Met daar tussenin een enorme berg U boten.

Ondertussen had Hilter eenvoudig op kunnen bellen met de mededeling "Sie ziehen zich nu aus de Krieg terug anders kommen noch mehr bommetjes op unsere raketen uw kant ein"
Ik denk dat de VS weinig anders dan ok had kunnen zeggen...
V2 hadden niet het bereik om vanuit Europa de VS te bereiken en vanaf duikboten waren die niet te lanceren. De Uboot wolfpacks werden bestreden door in konvooi te varen waarddor er altijd meer handelsschepen naar de overkant kwamen. Duitslands militaire capaciteit was gewoon te klein om te kunnen winnen. Deze oorlog had niet anders af kunnen lopen.
Die film met Rutger Hauer is trouwens best wel grappig.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 8 december 2004 @ 13:20:20 #12
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23831154
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:14 schreef Deetch het volgende:
Zal nooit zijn gebeurd aangezien Duisland en Japan door handelsembargos economisch te zeer verzwakt waren rond 1944. Voor die tijd waren de duitsers al een groot deel van hun luchtovermacht kwijt en dan was er altijd de mogelijkheid geweest om berlijn te nuken.
maar het gaat er nu net om stel dat dat wel gebeurd was
hypothetisch gesproken als het ware.
Als het allemaal net effe anders was gelopen...
Want een paar jaar uitstel was voldoende geweest (zie scenario wat ik hierboven schetste)

Eind '42 wisten ook de duitse generaals al dat ze de oorlog gingen verliezen.
Maar een paar jaar uitstel en "de bom" had het tij in een klap kunnen keren...
pi_23831202
Ik denk dat we dan nu allemaal in mercedessen, BMW's en Volkswagens zouden rondrijden,
de Duitsers ieder wereldkampioenschap voetbal wel de finale zouden halen
Waarschijnlijk zouden in amsterdam onafhankelijke filmmakers op klaarlichte dag op straat van hun fietsje afgeschoten worden..

Je jeugd zou niet weten wie Jan Campert of Van Randwijck was, eerder zouden we treuren om de een of andere duitse adelijke persoon die na zijn sterven in nederland een staatsbegrafenis zou krijgen omdat hij een soort van 'vader des vaderlands' geworden was ...

We zouden economisch wel voornamelijk afhankelijk zijn van de duitsers, als doorvoerland voor de duitse industrie, één gezamelijke munt hebben ...

Bovendien zou Marga van Praag het jeugdjournaal nooit heben mogen presenteren..
een hele verandering met hoe Nederland nu is, dus ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 8 december 2004 @ 13:23:33 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23831213
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:17 schreef Deetch het volgende:

[..]

V2 hadden niet het bereik om vanuit Europa de VS te bereiken en vanaf duikboten waren die niet te lanceren. De Uboot wolfpacks werden bestreden door in konvooi te varen waarddor er altijd meer handelsschepen naar de overkant kwamen. Duitslands militaire capaciteit was gewoon te klein om te kunnen winnen. Deze oorlog had niet anders af kunnen lopen.
Die film met Rutger Hauer is trouwens best wel grappig.
de opvolger van de V2 kon wel de overkant van de plas halen.
Het prototype was al gereed.

de economische sancties waren in een klap nutteloos geworden als Duitsland de beschikking had gehad over intercontinentale kernraketten.
Dan had Hilter de wereld letterlijk in de tang gehad.
pi_23831448
dan zou Seyss-Inquart op onze reichseuro staan
pi_23831449
Dan zouden we nu allemaal duits lullen denk ik. Maar America had atoombommen in ontwikkeling dus jah.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:42:48 #17
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23831577
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:35 schreef Pelgrim het volgende:
Dan zouden we nu allemaal duits lullen denk ik. Maar America had atoombommen in ontwikkeling dus jah.
dus neeh (zie bovenstaande verhalen, Amerika had geen raketten om ze af te leveren)
pi_23831630
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:35 schreef Pelgrim het volgende:
De amerikanen waren bezig met de atoombom dat is zeker waar alleen na de overgaven van duitsland hebben de amerikanen duitse geleerde overgehaald naar amerika om het proces te versnellen omdat de duitsers al veel verder waren met de autombom.

Iemand hier boven had het over de luchtmacht dat die te klein was als hitler een jaar langer had gehad hadden ze 1,000 straaljagers tot hun beschikking genoeg om de hele luchtmacht van de allies uit de lucht te halen ook hadden ze een nieuw ontwerp van de Konings Tiger Tank 2 tot hun beschikking gehad deze zou nog sterker worden de beschikking hebben over 2 lopen en minder bezine verbruiken. Ik denk dat er duitsland gewonnen had en zo niet er nog eens 50 miljoen doden bovenop gekomen waren.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:46:09 #19
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23831637
Da's zo moeilijk te zeggen, er zijn immers zoveel variabellen.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23831675
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:03 schreef DoctorB het volgende:
De VS had bij dit scenario al veel eerder een atoombom op duitse steden gegooid.... (vanuit Rusland of Engeland)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:50:55 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23831727
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef DoctorB het volgende:
Als Duitsland had gewonnen, had jij in ieder geval beter Duits gesproken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23831744
Als duitsland gewonnen had, was adolf nu sowieso al een natuurlijke dood gestorven.

En als de leider weg valt, blijft er alleen maar en zooitje over.
Iemand Fien soms gezien?
pi_23831750
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:48 schreef vdo28 het volgende:

[..]

De VS had bij dit scenario al veel eerder een atoombom op duitse steden gegooid.... (vanuit Rusland of Engeland)
Dit gaat niet op omdat rusland dan al plat lag vanwege dat duitsland de autoombom eerder zou hebben
pi_23831761
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Als Duitsland had gewonnen, had jij in ieder geval beter Duits Russisch gesproken.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_23831767
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Als Duitsland had gewonnen, had jij in ieder geval beter Duits gesproken.
Had Spanje de tachtig jarige oorlog maar gewonnen had ik tenminste Spaans gekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')