Je opent een baggertopic omdat je niet een minuutje kan wachtenquote:
vrienden heb gewoon een hekel aan kersr. Vreten & zuipen samen met mensen moet je altijd kunnen doen zonder 1 of ander excuus en de mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan zijn zwaar hypocriet dan moet je gewoon nooit gaanquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ker gebeld![]()
Hij kwam net uit zijn nest en had al weekend.
Die bel je wel hequote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ker gebeld![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je opent een baggertopic omdat je niet een minuutje kan wachten
Ik was van plan jou morgen te bellen.quote:
Moet jij niet naar je werk?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ker gebeld![]()
Me zus en Strol belde me vanochtend dus, 2 x Riiiiiiiiiiiiise uit me telefoonquote:Op woensdag 8 december 2004 12:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
die mafkees belde mij gisteren 7 keer terwijl ik aan het gamen was
ik heb niet opgenomen
Heb je nu al je kerstboom staanquote:Op woensdag 8 december 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn kerstboom staat trouwens Ker, ben benieuwd of je hem mooi vindt!![]()
Altijd na Sinterklaas. En 1 Januari breek ik hem weer af.quote:
Ook dun en breekbaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd na Sinterklaas. En 1 Januari breek ik hem weer af.![]()
Wil je mijn piek zien?![]()
Nee? Ik heb ook mooie grote ballen hoor.quote:
Rode of blauwe......?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee? Ik heb ook mooie grote ballen hoor.
Wij ook sinds gisterenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij ook sinds gisteren
Tape word vandaag op de ramen geplakt, met sneeuwspuit
Heb ik ook altijd veel zin in. Heerlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 12:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijke tijd altijd met Kerst
En 2 januari vervloek je het tape en die rommel van de sneeuw en zeg je "Volgend jaar niet meer"quote:Op woensdag 8 december 2004 12:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijke tijd altijd met Kerst
Surferquote:
Ha poepie!!quote:
Whahahha ja.... die tering naalden vind je een half jaar later nog overalquote:Op woensdag 8 december 2004 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
En 2 januari vervloek je het tape en die rommel van de sneeuw en zeg je "Volgend jaar niet meer"
Toch weer doen dus
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ha poepie!!![]()
Vanavond weer webcammen?
Ja... zijn echt heerlijke dagen... lekker eten... stervens koud buiten... lekker richting oud en nieuwquote:Op woensdag 8 december 2004 12:59 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd veel zin in. Heerlijk![]()
Ja, ik mis jequote:
Ga eerst lekker uit eten met het werkquote:
Nepboom heerst.. geen gekloot met naalden die je hele jaar vindquote:Op woensdag 8 december 2004 13:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahha ja.... die tering naalden vind je een half jaar later nog overal
Dat tape idd... zit zoo vast... daar moet je echt je best voor doen om dat weer schoon te krijgen
Volgend jaar maar eens een mooie nep boom kopen!!
Ja dat klopt wel idd... heb wel eens van die momenten van: Wat doe ik hier eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik mis jeLigt het aan mij of ben je minder op FOK! de laatste tijd
Ik mag bij jou slapen met oud en nieuw he?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... zijn echt heerlijke dagen... lekker eten... stervens koud buiten... lekker richting oud en nieuw
Whahahahaha ja.. idd...... die naalden zijn fucking scherp..quote:Op woensdag 8 december 2004 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nepboom heerst.. geen gekloot met naalden die je hele jaar vind
ZOn naald die je zomers in je sok blijft zitten, *steek* GVD!
Zal proberen vanaaf mooie foto te maken van verlichte kerstsfeer huize L. te Alphen
Snap geen snars van die Pasm instellingen op dat ding.
welke vakantiequote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat ik dan weer leuk vind zijn die gesprekken die jullie hebben over de vakantie![]()
Ja.. en dan toch blijven komen hequote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel idd... heb wel eens van die momenten van: Wat doe ik hier eigenlijk![]()
Jij hebt toch zelfde cam als mij LEEKquote:Op woensdag 8 december 2004 13:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En WTF is PASM instellingen??
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik mag bij jou slapen met oud en nieuw he?![]()
ja toch ja toch!![]()
En ook live is het niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel idd... heb wel eens van die momenten van: Wat doe ik hier eigenlijk![]()
Maarja... als het lekker druk is is het toch wel weer gezellig...
En thuis fok ik amper....
Het lukt niet echt nee, en Struikrover elke keer hier huilenquote:Wat ik dan weer leuk vind zijn die gesprekken die jullie hebben over de vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |