Dutchie, 3 avatars kiezen en ze in dit topic plaatsen is toch de bedoeling? Of vergis ik me?quote:
Helemaal juist!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dutchie, 3 avatars kiezen en ze in dit topic plaatsen is toch de bedoeling? Of vergis ik me?
En de makers zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
1: [afbeelding]
2: [afbeelding]
3:[afbeelding]
Om de makers? Pfoe.. Hoe moet je daar achter komen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef dutchie het volgende:
[..]
En de makers zijn?
Nog even ter verduidelijking:
Het gaat hier om de makers van de icoontjes
Het ontbreekt mij aan tijd om te controleren of de namen bij de avatars ook daadwerkelijk de makers zijn, dus ik vertrouw op jullie goede gedag.![]()
*Poging waagt*quote:Op woensdag 8 december 2004 13:25 schreef PeRi het volgende:
1 - Tokay
[afbeelding]
2 - Yeahinho
[afbeelding]
3 - Bluezz
[afbeelding]
Meestal weten de makers of de gebruikers het zelf wel. Anders vraag je het even in: Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 5quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Om de makers? Pfoe.. Hoe moet je daar achter komen?
Mijn sneeuw is gemaakt door Trance_Force.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:18 schreef Qwea het volgende:
1 : Kixass
[afbeelding] ( Maker kixass zelf )
2 : Dutchie ( Geeeeeen idee )
[afbeelding]
3.Yeahinho
[afbeelding]
Als ik niet kan winnen doe ik ook niet mee!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:05 schreef PeRi het volgende:
*kickt*
Hoi! Stem hier! Doe mee! Win zelf niks!!
Natuurlijk heb ik hem zelf gemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef detulp050 het volgende:
Zowel Yeahinho als MisterDre hebben 5 punten gehaald.
Heeft Misterdre hem zelf gemaakt ? Volgens mij wel namelijk.
Dan hebben we twee winnaars, hmz.
Momentje nog
Je heb zelf nog niet eens de moeite genomen om te stemmenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
1.) ik heb volgens mij 7 punten.
2.) misterDre heeft volgens mij idd 5 punten.
3.) Tokay heeft volgens mij 6 punten. (maar niet zelf gemaakt)
4.) volgens mij heb ik gewonnen!.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef detulp050 het volgende:
Yeahinho, volgens mij heb je de dubbele stemming van PeRi dubbel geteld
Idd, ik dacht dat je vandaag ook nog kon stemmen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je heb zelf nog niet eens de moeite genomen om te stemmen![]()
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook !quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat je vandaag ook nog kon stemmen!
Dat dacht ik eerst ook tot ik dit in de OP zagquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat je vandaag ook nog kon stemmen!
Tokay is dus ook dubbel geteld, dus die heeft zowiezo maar drie punten. Ik ben nog even bezig met een oplossing, maar moet dan wel even overleggen met Dutchie. Dus nog even geduldquote::
Tot wanneer?
- De uitslag van de verkiezing wordt bekend gemaakt op 24 december. Stemmen kan t/m 23 december 23.59
Bij de avatar van Mobo666 heb ik de paarse kerstboom erin geshopt 0,5 punt voor mij ik win met een neuslengtequote:Op vrijdag 24 december 2004 14:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook tot ik dit in de OP zag
[..]
Tokay is dus ook dubbel geteld, dus die heeft zowiezo maar drie punten. Ik ben nog even bezig met een oplossing, maar moet dan wel even overleggen met Dutchie. Dus nog even geduld
Ik heb de mutsen erin gefotosoept bij de icoontjes van Pikkebaas en Bluezz (in totaal 3 punten), dus met dit argument win je het nooitquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Bij de avatar van Mobo666 heb ik de paarse kerstboom erin geshopt 0,5 punt voor mij ik win met een neuslengte![]()
Er hebben zo weinig mensen gestemd dat we niet eens van winnen kunnen spreken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet megod niet wat de 'prijs' is voor de nummer 1 (en of we die wel kunnen delen), maar het lijkt me logisch dat we samen hebben gewonnen, toch?
Het zal vast een symbolische prijs zijn, maar tis idd niet echt een mega-stemming geweestquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
Er hebben zo weinig mensen gestemd dat we niet eens van winnen kunnen spreken.
Maar al jij echt graag wil winnen dan mag jij van mij de prijs![]()
Opgelost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |