Ben je vrouwelijk??quote:Op woensdag 8 december 2004 09:12 schreef Hexagon het volgende:
Een nieuwe bewoner meld zich
Uitkijken hoor!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Partygurl het volgende:
Vanmiddag naar de bieb, daar ben ik al jaren niet meer geweest, leuk he
*tuuuuuutquote:Op woensdag 8 december 2004 09:14 schreef gazylady2 het volgende:
Hallo!
En wie is die 'nieuwe bewoner' dan?
(Wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan?)
Tss jij bent ook maar net nieuw hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*tuuuuuut
Uw tijd is op, U heeft te lang gewacht....
Dat moet je zelf doenquote:Op woensdag 8 december 2004 09:31 schreef gazylady2 het volgende:
PS B_R: 'Quotes uit Eindhoven topic # 695' (kop quotebox)
misschien heb je tijd/zin om dat aan te passen?
hij is en blijft echt cool he! 'Are you lost?' 'No, they moved my street'...quote:Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Partygurl het volgende:
GIster voor de 100e x coyote ugly gekeken, toch maar liedjes drvan downen
1 2 | [img]http://www.frags-palace.com/shoutbox/quote.php?tid=699[/img] [ [url=http://www.frags-palace.com/shoutbox/addquote.php]Voeg een quote toe![/url] | [url=http://www.frags-palace.com/shoutbox/addquote.php?show=all]Bekijk alle quotes[/url]] |
had het al gedaan zonder 699, dan blijft ie eeuwig goedquote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef blieblie het volgende:
[ code verwijderd ]
Die plakken in je openingspost ipv. de code van de quotebox die er nu staat.
haha! heb jij op vp gezeten?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:41 schreef Partygurl het volgende:
Als ik nou eens wist waar ik me ging aanmelden
Ik was nu al verpleegkunde geweest als ik niet had veranderd van opleiding,
Ik heb op vp gezeten jaquote:Op woensdag 8 december 2004 09:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha! heb jij op vp gezeten?waar?
en waarom gestopt dan?
Dilemma!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:45 schreef Partygurl het volgende:
En nu weet ik niet of ik pabo of sph moet gaan doen, lastiggggggggggggggggggggg
Vanwaar deze quote? De rest vind ik wel erg grappigquote:omegaproject @ dinsdag 7 december 2004 @ 10:07
kunnen eigenlijk wel een keertje met het Ehv topic naartoe gaan, gezellie
Rogierquote:Op woensdag 8 december 2004 09:14 schreef gazylady2 het volgende:
Hallo!
En wie is die 'nieuwe bewoner' dan?
(Wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan?)
is indd niet echt een boeiende quotequote:Op woensdag 8 december 2004 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Vanwaar deze quote? De rest vind ik wel erg grappig
Welke ICT opleiding?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:43 schreef Hexagon het volgende:
Zie het fotoboek
Hmz, valt niej tegenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:43 schreef Hexagon het volgende:
Zie het fotoboek
Idem...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ik zie het ... herken hem van zijn foto
heb nog twee kratjes bier dus je mag wel langskomenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:55 schreef Inu het volgende:
Het is InUOf Lotte, werkt nog beter
En Tobi, spaties werken beterEn waar ist feest? Dit weekend bij jou thuis?
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij hangen er gewoon overal briefjes bij jullie: EHV-topic op Fok! Komt allen!
I knew that.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben ook 4ejaars
Ben nu met 2e stage bezig
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij hangen er gewoon overal briefjes bij jullie: EHV-topic op Fok! Komt allen!
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Rogier
Student ICT
21 jaar
Kamer in Strijp
Naast Fok! fanatiek clubchartslid
als je je even voor steltquote:Op woensdag 8 december 2004 10:55 schreef Dennis121 het volgende:
Ik ben vanavond in Eindhoven
Telt dat ook?
nee hoor, dat telt gewoon nietquote:Op woensdag 8 december 2004 11:05 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
als je je even voor stelt
wat ga je allemaal voor leuks doen in Eindhoven?
Kom je me halen dan? Mn zus heeft de autoquote:Op woensdag 8 december 2004 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb nog twee kratjes bier dus je mag wel langskomen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nee hoor, dat telt gewoon niet
geen idee of ik daarna nog in staat ben om naar ehv te fietsenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Kom je me halen dan? Mn zus heeft de autoEn dan gaan we daarna naar Eindhoven
1. Jaquote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef gazylady2 het volgende:
als het een vrouw was wel zeker he![]()
pssst.. ej niks van oh, leuk wel weer een goeie OP ofzo?![]()
Pak dan de auto van je moeder fsoquote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geen idee of ik daarna nog in staat ben om naar ehv te fietsen![]()
en weetje hoe ver fietsen btweerst helemaal naar dat gat waar jij woont, dan helemaal terugfietsen. weer door naar eindhoven en vervolgens moet ik je nog eens netjes gaan afzetten thuis(zoals een heer dat hoort te doen). en dan dat pokke eind WEER terugfietsen.
mjah voordeel is dan wel dat ik dan weer nuchter ben
Ey, wil je een leuke dag/avond dan moet je er wel wat voor over hebbenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef NaRRaToR het volgende:
verhaal
je hebt gezien in hoe een brakka flat wij wonen he. nou smam heeft al 30 jaar der rijbewijs niet meer laat staan een auto...(ooit eens een ongeluk gehad en nooit meer durven rijden enzo).quote:Op woensdag 8 december 2004 11:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Pak dan de auto van je moeder fso
Onze auto is al geclaimd door mn zus, anders had ik zelf wel gereden
Jah, of je auto niet verkopenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ey, wil je een leuke dag/avond dan moet je er wel wat voor over hebben
zal ik je ex bellen of die jou wil bellen voor een keer te pijpen?quote:
Niet iedereen kan een auto hebben. En met de fiets kan ook best romantisch zijnquote:
Waarom zou het romantisch moeten zijn?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een auto hebben. En met de fiets kan ook best romantisch zijn
En dat is weer niet goed genoeg.quote:
Lief doen tegen Okke anders kun je het carpoolen ook shakenquote:
Er valt nieveel te carpoolen zonder autoquote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lief doen tegen Okke anders kun je het carpoolen ook shaken
Al geprobeerd ... geen suc6quote:Op woensdag 8 december 2004 11:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
zal ik je ex bellen of die jou wil bellen voor een keer te pijpen?
of hoe zat het ook alweer
Ik doe altijd lievquote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lief doen tegen Okke anders kun je het carpoolen ook shaken
Tip: Bel de vriendin van Bluemanquote:
De ex van BM.quote:
mag . ik . een .quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Alleen maar omdat ik jou niet wil hoef je niet te gaan liegen he!
*kuch* php n00b *kuch*quote:
Ik zeg het toch heel liev dat je liegt?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nee, dat jij niet altijd aardig bent
zoals nu dus bijvoorbeeld....
Je was wel lief in de auto, dat klopt.quote:
je weet waarom ik hem heb verkocht hequote:
Is idd best lastig om mij stil te krijgenquote:Op woensdag 8 december 2004 12:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je was wel lief in de auto, dat klopt.
Gewoon rustig en niet zo stil als sommige andere
Mooi woord: klepgeitquote:Op woensdag 8 december 2004 12:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Is idd best lastig om mij stil te krijgen
NEEE!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zeg het toch heel liev dat je liegt?![]()
![]()
Maar is wel zo gezellig.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:29 schreef Inu het volgende:
Is idd best lastig om mij stil te krijgen
Nee, die houd gewoon heel de avond haar kop dicht.quote:
dan moet ze gewoon niet op stap gaanquote:Op woensdag 8 december 2004 12:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee, die houd gewoon heel de avond haar kop dicht.
Zwaar irritant.
Als ze wat zegt, komt er weinig nuttigs uit...
Precies.. Vind ik nou ook..quote:Op woensdag 8 december 2004 12:57 schreef NaRRaToR het volgende:
dan moet ze gewoon niet op stap gaanben gezellig of blijf thuis
not me... volgende week donderdag naar Ocean's Twelve. Gisteren Ocean's Eleven maar eens gekeken.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:57 schreef Blueman het volgende:
Iemand gisteren naar de Sneak geweest?
Jup! Goeie filmquote:Op woensdag 8 december 2004 12:57 schreef Blueman het volgende:
Iemand gisteren naar de Sneak geweest?
idd...maar je kan der niet motiveren om mee gezellig te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Precies.. Vind ik nou ook..
Maar dat is dus zo'n muts die elke week op stap wil![]()
Ach ja, zolang ze niet 'teveel" tegen mij zeurt en niet alle 5 de zinnen die ze op die avond zegt tegen mij zijn, vind ik alles goed.
Neh... weinig..quote:Op woensdag 8 december 2004 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
idd...maar je kan der niet motiveren om mee gezellig te zijn.
kan me niet voorstellen dat ze na een paar bier / mix / breezer / whatever nog steeds der mond houd of niet danst. mjah die zullen er ook wel moeten zijn i guess.
Daar heb ik een voorstukje van gezien, leek me idd wel een mooie filmquote:Op woensdag 8 december 2004 13:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Finding Neverland, met Johnny Depp. Goeie, mooie film .... geen actie ofzo maar gewoon mooi
Een aanrader dus!quote:Op woensdag 8 december 2004 13:08 schreef omegaproject het volgende:
Finding Neverland, met Johnny Depp. Goeie, mooie film .... geen actie ofzo maar gewoon mooi
tot zoquote:Op woensdag 8 december 2004 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
Film was idd oké
* Naar Fontys gaat
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
"heej hij zegt iets waar ik een n00bige auto opmerking over kan maken... "
Ja i know, beetje uitmelken als je het mij vraagt en dat de Fifa gameplay niet helemaal jofel is (al was het 2005 deel wel beter)quote:Op woensdag 8 december 2004 13:41 schreef Blueman het volgende:
Fifa Street: http://www.fifastreet.com/nl.html
Hey, je hebt het wel over EA hequote:Op woensdag 8 december 2004 13:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja i know, beetje uitmelken als je het mij vraagt en dat de Fifa gameplay niet helemaal jofel is (al was het 2005 deel wel beter)
EA=quote:Op woensdag 8 december 2004 13:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over EA he.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1360quote:Op woensdag 8 december 2004 14:02 schreef Blueman het volgende:
Heb nog steeds geen PES geregeld.
hmzzz
Oeeequote:Op woensdag 8 december 2004 14:05 schreef febster het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1360
28,50 +2 euro verzend kosten, ligt hij morgen of overmorgen op de deurmat
Wel DVD héquote:
Simpele webshop maar wel makkelijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:08 schreef febster het volgende:
[..]
Wel DVD hémaar das echt een goedkope webshop, en ze leveren prima
![]()
(moet je wel ff vooruit betalen met internetbankieren)
quote:Hi,
I have created an account for myself and another one for you -- to send free
text (SMS) messages to mobile phones. Can you please click on the link below to
complete your sign-up. Don't worry it is quick. :-).
http://www.sms.ac/registr(...)j14117pd3eb6n5r611pl
If you're already a member of SMS.ac, click here:
http://www.sms.ac/login.a(...)j14117pd3eb6n5r611pl
Thanks,
Erg irritant inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef blieblie het volgende:
Zeg jongens, zouden wij asjeblieft niet meer op de linkjes willen klikken uit de mail met als header:
[insert naam] invitation ????
Ik ben ondertussen al 100 keer uitgenodigd voor die flauwekul en het is gewoon spam.... Je weet wel..
dit is het mailtje:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef blieblie het volgende:
Zeg jongens, zouden wij asjeblieft niet meer op de linkjes willen klikken uit de mail met als header:
Ik ben ondertussen al 100 keer uitgenodigd voor die flauwekul en het is gewoon spam.... Je weet wel..
dit is het mailtje:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:02 schreef febster het volgende:
[..]
![]()
Ik trap er zelden in maar dit keer was ik met mijn slaapkop er nog niet helemaal bij
Geeeeeen ideequote:Op woensdag 8 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
is de bieb open in geldrop?
quote:
Aangezien de kids van de lagere school vrij zijn woensdagmiddag lijkt me dat haast wel!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
Is het daar nog steeds zo'n saaie boelquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Partygurl het volgende:
En weer trug, en wel met 3 boeken, jippie afstuderen ole ole
Ik was er ook al echt lang niet geweest, iemand heeft zelfs moeten helpen want ik snapte er niks meer vanquote:Op woensdag 8 december 2004 15:55 schreef febster het volgende:
[..]
Is het daar nog steeds zo'n saaie boel? Laatste keer dat ik daar geweest ben moest je volgens mij 0.25 cent betalen voor 5 minuten internetten ofzoiets
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik was er ook al echt lang niet geweest, iemand heeft zelfs moeten helpen want ik snapte er niks meer van![]()
Hoe duur wassie?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:21 schreef r8ality het volgende:
Hehe. Net een 7" touchscreen LCD-schermpje besteld.. Nu nog een carputer in elkaarflansen.
252.52 inclusief verzending.quote:
nope, is gewoon een USB HID (Human Input Device)quote:Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das netjes...
Moet je speciale software hebben om touchscreen werkende te krijgen?
Ik snapte niet meer waar ik wat moest zoeken, en ben blont he, dus het mag!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef febster het volgende:
[..]zo moeilijk is het daar nu ook weer niet
Ja maar je mag niet naar onze plaatjes linken omdat wij een stelletje homo's zijn....quote:Op woensdag 8 december 2004 16:55 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
"Zullen we ff voor de camera zoenen?" "Ok!"
[afbeelding]
"Ok, fuck it! heb toch niks beters te doen" "Je bent best lekker eigenlijk ... hé kijk nou: een bed!"
Ik doe altijd liefquote:Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef Partygurl het volgende:
Does lief jij!
die van ehv wel, ben ik vanmiddag nog geweest. maar wat moet je in de bieb van geldrop? ehv is veel groter...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
Ben jij een wijf ofzo omdat je dr nu weer over begintquote:Op woensdag 8 december 2004 17:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die van ehv wel, ben ik vanmiddag nog geweest. maar wat moet je in de bieb van geldrop? ehv is veel groter...
no offence hoor voordat je weer kwaad wordt.
hmz tjah define wijf? als je een man met een 85a cup een wijf vind jaquote:Op woensdag 8 december 2004 17:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ben jij een wijf ofzo omdat je dr nu weer over begint
Waarom ik naar die van Geldrop ga? Omdat ik daar woon denk ik![]()
Heb jij een 85a cup?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz tjah define wijf? als je een man met een 85a cup een wijf vind ja![]()
en kwist niet dat je uit geldrop kwam. ben hier in dit topic sinds deel 200 ofzo niet meer geweest(ja ben een oude lul)
hmz vrij grove schatting denk ik zoquote:Op woensdag 8 december 2004 17:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb jij een 85a cup?Dan zou ik toch eens wat meer gaan trainen als ik jou was
Oeh ... wrong answerquote:Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz tjah define wijf? als je een man met een 85a cup een wijf vind ja![]()
en kwist niet dat je uit geldrop kwam. ben hier in dit topic sinds deel 200 ofzo niet meer geweest(ja ben een oude lul)
lekker boeiend, volgens mij kan ik het toch niet meer goed maken met haar sinds dat breezer-gedoe.quote:
Neuj ... not anymorequote:Op woensdag 8 december 2004 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lekker boeiend, volgens mij kan ik het toch niet meer goed maken met haar sinds dat breezer-gedoe.
nog steeds sjaggie btw?
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz vrij grove schatting denk ik zomisschien iets meer ofzo
tis niet dat ik twee erwten op een plankje heb(maar dat weet jij zelf ook wel
)
en kom net weer van fitness af dus dat komt allemaal goed(ooit)
Uh ok...quote:Op woensdag 8 december 2004 18:19 schreef blieblie het volgende:
Goh hey! Inu! Je leven wordt spannender en spannender.
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 18:21 schreef daNpy het volgende:
Ik had best zin een zwemmeet, maar als de heren grote borsten hebben als de vrouwen
om lotte te citeren van stappen afgelopen zaterdag:quote:
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 8 december 2004 18:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
om lotte te citeren van stappen afgelopen zaterdag:
"hahaha train maar wat je wilt. je zal toch nooit zoveel als mij krijgen"
niet dat ze ongelijk heeft
ja.....quote:
jup tis echt een lotte-uitspraakquote:Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef Inu het volgende:
Ik zal het best gezegd hebben, vind ik echt iets voor mijMaar ik kan het me niet helemaal meer herinneren nej
solly,quote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef blieblie het volgende:
dit is het mailtje:
[..]
Laat maar zien danquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef ArTiC het volgende:
yeah voor 100% zeker niet naar Innercity![]()
En nu terugkrabbelenquote:
khad de zender al opstaanquote:
je bedoeld die kamer waar je die sentry guns moet opstellen en die dame moet verdedigen ? (bij die portal?)quote:Op woensdag 8 december 2004 22:24 schreef daNpy het volgende:
Grrrr ik kom gewoon niet verder bij HL2.
Ik zit in een ruimte waar ik niet uit kan en de soldaten blijven maar komen
Dat wijf blijft maar zeggen "A lot of Soldiers Gordon. They're coming from everywhere!
Doe gvd die schilden dan uit dan kan ik eruit!!!
Ben er al doorheenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je bedoeld die kamer waar je die sentry guns moet opstellen en die dame moet verdedigen ? (bij die portal?)
Hoezo manege?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Inu het volgende:
manege
Phiew... gelukkig maar. Paarden zijn stomquote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef Inu het volgende:![]()
Ging ff kijken bij een vriendin van me die moest rijden
Kijk-mij-eens-in-mijn-gepimpte-142-van-0-tot-100-gaan-in-een-kwartierquote:Op woensdag 8 december 2004 23:25 schreef FlowDesign het volgende:
Zo moet m'n nieuwe auto er ongeveer uit gaan zien (maar dan niet als zelf-gefabriekte cabrio, het dak blijft er gewoon op zitten):
[afbeelding]
Volvo 142
Is niej waar...normaal rijd ik ook meequote:Op woensdag 8 december 2004 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Phiew... gelukkig maar. Paarden zijn stom
me2quote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR gaat slapen...
njah voorbereiding tot...
yeah!! ook ik voor 99,9% zeker niet naar innercity!!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:59 schreef gazylady2 het volgende:
yeah!! voor 99,9% zeker naar innercity!!![]()
![]()
Is het waar dat vrouwen die paard rijden altijd graag bovenop zitten tijdens de sex?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Is niej waar...normaal rijd ik ook meeAlleen had ff geen geld deze week en kvin die instructeur een eikel
Jij hebt de connecties om dat te vragen lijkt me.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is het waar dat vrouwen die paard rijden altijd graag bovenop zitten tijdens de sex?![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is het waar dat vrouwen die paard rijden altijd graag bovenop zitten tijdens de sex?![]()
Okay!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij hebt de connecties om dat te vragen lijkt me.
Als alle vrouwen die paardrijden net zo goed zijn in bed als die ik 3,5 jaar gehad heb dan teken ik ervoorquote:Op woensdag 8 december 2004 23:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
1. Waar is jouw auto eigenlijk?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kijk-mij-eens-in-mijn-gepimpte-142-van-0-tot-100-gaan-in-een-kwartier
Als je hem zo maakt gaat je "goedkoper rijden" idee denk ik niet helemaal op
Wat dacht je van Aerodynamica... Die overigens niet te vinden is op een Volvo 142quote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1. Waar is jouw auto eigenlijk?
2. Van optisch tunen gaat bij mijn weten een auto niet meer benzine LPG gebruiken.
Of misschien waren ze allebei gewoon alleen maar goed in verhouding tot jouw acties in bed....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als alle vrouwen die paardrijden net zo goed zijn in bed als die ik 3,5 jaar gehad heb dan teken ik ervoor
Wanna tryquote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef Inu het volgende:
Uh....ik ben nog maar net weer begonnen met paardrijden, dus vraag het over een tijdje nog maar eens
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:51 schreef Inu het volgende:
Wat zeg je? Das geen Nederlands, dat snap ik niet
1.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1. Waar is jouw auto eigenlijk?
2. Van optisch tunen gaat bij mijn weten een auto niet meer benzine LPG gebruiken.
Trusten..quote:
1. Hoezo allebei?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Of misschien waren ze allebei gewoon alleen maar goed in verhouding tot jouw acties in bed....
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
1. Hoezo allebei?
2. Doe eens niet altijd alles op een negatieve manier benaderen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In deze context hebben punten 1 en 2 geen onderling verband.
Ik ben er voor 11'en ook meestal wel hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 00:56 schreef Blueman het volgende:
Avond Feb!
Ben je weer lekker vroeg online
*gaapt*quote:Op donderdag 9 december 2004 01:24 schreef Blueman het volgende:
Dat dacht ik ook...
Zal dichter bij half 2 zitten dan 2 uur :0
Idem herequote:Op donderdag 9 december 2004 01:35 schreef Blueman het volgende:
Mja... ik ga mijn bedje een bezoekje brengen
sjezus Inu, wat ben jij de laatste tijd scherp zeg..quote:Op woensdag 8 december 2004 23:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Of misschien waren ze allebei gewoon alleen maar goed in verhouding tot jouw acties in bed....
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:35 schreef r8ality het volgende:
Laurens troost je. Jouw BMi geeft het gemiddelde paard RSI..
Ehh... Ja?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:38 schreef Burning_RefleX het volgende:
damn, wilde jullie 700 overslaan zonder dat ik erin had gepost![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1. Hoezo allebei?
2. Doe eens niet altijd alles op een negatieve manier benaderen.
3. Dat was niet het geval, dat kan ik je garanderen
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:02 schreef Inu het volgende:
Nej, jij
Ik had net al gepost
Dalijk werken
En kben verkouden
zalk een KLB-topic openen?
In een callcenter..quote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee hoor, dat hoeft niet.
Wat voor werk doe je?
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]heb ik ook gedaan, kan de tekst nu nog dromen
![]()
Is mijn tekstquote:Goedemorgen, ik zou u graag kort iets willen voorleggen over een belastingconstructie die wij hebben ontwikkeld, mag dat? Jah ok, wij hebben een constructie ontwikkeld waarbij uw werknemers tot 1000 euro per jaar minder belasting hoeven te betalen en de enige voorwaarde die hieraan vastzit is dat ze dit geld in hun pensioenpotje stoppen. Hoe vindt u dat klinken, zo'n gratis pensioenaanvulling?
Jah, ik zeg ook dat het geheel gratis is wat ik aanbied, maar dat is helemaal niej sowquote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef Partygurl het volgende:
Echt verschrikkelijk toch
Ik moest mensen een boekenpakket aansmeren voor kinderen. Zou eenmalig zijn.......maar dan moesten ze wel zelf afmelden en dat bleek erg lastig te zijn. Waren zelfs bij kat in de zak op rtl 4
Oplichters
Een "leuk educatief boekenpakket a 25 euro per maand", wat vervolgens een stickervelletje en een kleurplaat blijkt te zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef Partygurl het volgende:
Ik moest mensen een boekenpakket aansmeren voor kinderen. Zou eenmalig zijn.......maar dan moesten ze wel zelf afmelden en dat bleek erg lastig te zijn. Waren zelfs bij kat in de zak op rtl 4
Oplichters
Ooooh zie je wel!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, ik zeg ook dat het geheel gratis is wat ik aanbied, maar dat is helemaal niej sow
Als ze zelf alles regelen is wel het gratis, alleen wij vertellen dus dat alles geregeld wordt en dat het dan gratis isquote:Op donderdag 9 december 2004 12:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ooooh zie je wel!!!
En wat is er dan minder gratis aan?
Hahaha crimineel!!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef Partygurl het volgende:
Oplichters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |