Zeg jij zou hier niet meer komen zei je vorige week toch?quote:
Het zou natuurlijk ook iets met de naamgeving aan het kind te maken kunnen hebben. Het kind had immers ook Jan, Jaap, Piet of Klaas genoemd kunnen worden om het meer kansen in het nieuwe land te gunnen en de integratieve wens meer zichtbaar te maken...quote:Op donderdag 9 december 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja!
Het zijn dezelfde leuke jongens of klootzakken als X-Ray. Ze zijn hier geboren en getogen, maar omdat hun vader uit Marokko komt, krijgen ze te horen: "wij nemen geen Marokkanen aan".
Waar zou ik bang voor moeten zijn?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:55 schreef Snik het volgende:
Als er iemand bang is, ben jij het wel.
Letterlijk citaat graag waar ik dit beschrijf, en bovendien waar ik onderscheid maak op huidskleur.. anders blijft het steken in ongefundeerde verdachtmakingen...quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij beschrijft Marokkanen en moslims als van een lager soort, in dit topic ook.
Is het soms een neukertje van je dat je je zo aangesproken voelt. Het is gewoon linkse humor door een rechtse bril...quote:Alleen je post over Meki al.
Wie hangt hier openlijk de pisnicht uit en geilt op Marokkaanse jongetjes (liefst criminele veelplegertjes) - jij toch? dus zeik lekker verder...quote:Dus wat zeik je nou joh.
Ik ben nog geen xenofoob omdat jij mij zo noemt. Jij blijft een vreemde eend in de bijt SCH, een autochtone poot die op homohatende (Marokkaanse) moslims geilt - hoe (s)links masochistisch, verknipt en verkapt kan een mens zijn...[quote]quote:Wat ik pas echt walgelijjk vindt is dat je over-rechtse sympathieen loopt te ontkennen. Wees dan een fiere xenofoob joh.
Inderdaad, X-Ray heeft niet door dat Marokkanen en Turken tegenwoordig ook met familie en binnenshuis gewoon Nederlands praten en dat het Marokkaans nu als 2de minder goed beheerste taal wordt gehanteerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkaans praten
dat is onzin , 99 % Marokkanen praten met elkaar Nederlands
en 99 % van de Turken praten met elkaar Turks
Ja joh. Ook dat mogen mensen al niet meer zelf bepalen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook iets met de naamgeving aan het kind te maken kunnen hebben. Het kind had immers ook Jan, Jaap, Piet of Klaas genoemd kunnen worden om het meer kansen in het nieuwe land te gunnen en de integratieve wens meer zichtbaar te maken...
SCH gaat verder waar idealisme ophoud en wereldvreemheid begint.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:03 schreef sjun het volgende:
mwoh.. waarop zou idealisme gelijk moeten staan aan wereldvreemdheid?
Leef je maar uit op CBS.nl sjun. Ik weet zeker dat je daar genoeg kunt vinden om mijn stelling te kunnen bevestigen.quote:Bij dergelijke uitspraken is het goed om met een bronvermelding te komen om tegen te gaan dat je jezelf door middel van al te drieste toeschrijvingen buiten de serieuze discussie plaatst waarin maatschappelijke misstanden kunnen worden gesignaleerd om te worden opgelost.
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:07 schreef lucida het volgende:
Ik ben nog geen xenofoob omdat jij mij zo noemt. Jij blijft een vreemde eend in de bijt SCH, een autochtone poot die op homohatende moslims valt - hoe verknipt en verkapt kan een mens zijn...[quote]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |