Louise?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:40 schreef GLO het volgende:
Een eenvoudige vraag: Wie bewaart haar Moët & Chandon in een leuk kastje?
Tis maar wat je een hit noemtquote:Op woensdag 8 december 2004 17:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kijk nog eens naar die dikgedrukte letters...
Britney Spears (d'r honden?).quote:Op woensdag 8 december 2004 17:40 schreef GLO het volgende:
Een eenvoudige vraag: Wie bewaart haar Moët & Chandon in een leuk kastje?
Nope. En ook geen Mariah, Louise of Lil' Kim. En Moët et Chandon is een merk champagne, Sloggi... De allerduurste, welteverstaanquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:49 schreef bukgeit het volgende:
Killer Queen..
't is idd om te huilenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
edit: potdikke, met zo'n retetrage site, gaan er natuurlijk niet die punten gescoord worden..
Oh, dat heb ik mij als arme sloeber altijd laten vertellen...quote:Op woensdag 8 december 2004 18:07 schreef Z het volgende:
Moët et Chandon is heul niet de duurste champagne, maar dat doet er niet toe ...
Dom Perignon zegt 'ie danquote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik mij als arme sloeber altijd laten vertellen...
Wat is dan wel de duurste?
You Can Get It If You Really Want is wél een hit van Desmond Dekker...quote:Op woensdag 8 december 2004 18:07 schreef bukgeit het volgende:
Er zit inderdaad geen hit bij. Zogenaamde tips kan ik hier niet nagaan, maar zou ik wel goedrekenen.
Als je van bling-bling houdt drink je tegenwoordig Cristalquote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik mij als arme sloeber altijd laten vertellen...
Wat is dan wel de duurste?
Een echte man drinkt bierquote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je van bling-bling houdt drink je tegenwoordig Cristal
Dit reken ik goed, hoewel ik die hit van Creed niet kan vinden.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Creed - What If
Kate Winslet - What If
Modern Talking - You Can Win If You Want
Mag ik dan 5 nummers (+ artiest) met het woord bier (of een buitenlands woord daarvoor) in de titel?quote:
Die staat op hun cd Greatest Hits, dus dan zal het vast wel kloppenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dit reken ik goed, hoewel ik die hit van Creed niet kan vinden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Die staat op hun cd Greatest Hits, dus dan zal het vast wel kloppen
Ik kan er maar 1 bedenken, van een band die hier uit de streek komtquote:Op woensdag 8 december 2004 18:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag ik dan 5 nummers (+ artiest) met het woord bier (of een buitenlands woord daarvoor) in de titel?
Heineken Bier - Tröckener Kecksquote:Op woensdag 8 december 2004 18:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag ik dan 5 nummers (+ artiest) met het woord bier (of een buitenlands woord daarvoor) in de titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |