Proost!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Heineken Bier - Tröckener Kecks
Beerdrinkers & Hellraisers - ZZ Top
There's A Tear In My Beer - Hank Williams
In De Hemel Is Geen Bier - Leo den Hop
Cryin' Into The Beer Of A Drunk Man - New Bomb Turks
Leuke vraag, maar je moet eerst een goed antwoord geven voordat je een nieuwe vraag mag stellen. zie openingspostquote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef Sloggi het volgende:
Vraag: Welke groep ontmoette elkaar aan de zeekant (vrij cryptisch).
Het spijt mij zeer.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Leuke vraag, maar je moet eerst een goed antwoord geven voordat je een nieuwe vraag mag stellen. zie openingspost
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht aan Bowie maar ook ik heb geen idee welk album
En dat is 100 !quote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef pyl het volgende:
Bowie - Scary Monsters
Hij werkte als roadie voor Neil Young. Dat weten we uit het nummer Tonight's The Night, waarin de junkiedood van zowel Bruce Berry als Crazy Horse-gitarist Danny Whitten gememoreerd wordt (understatement...).quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef pyl het volgende:
Okay, een drieledige, doch simpele vraag:
Voor wie werkte Bruce Berry, wat was zijn functie, en hoe weten we dat?
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Hij werkte als roadie voor Neil Young. Dat weten we uit het nummer Tonight's The Night, waarin de junkiedood van zowel Bruce Berry als Crazy Horse-gitarist Danny Whitten gememoreerd wordt (understatement...).
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef Sloggi het volgende:
Vraag: Welke groep ontmoette elkaar aan de zeekant (vrij cryptisch).
Het is elke dag Neil Young-dagquote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het Neil Young-dag of zo?
Dank jequote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef GLO het volgende:
Ik schenk mijn beurt aan Sloggi, die een paar posts eerder al een leuke vraag opperde, maar toen nog niet mocht:
[..]
Helemaal juistquote:Op woensdag 8 december 2004 19:23 schreef GLO het volgende:
Queen?Seaside Rendezvous denk ik. Weet alleen niet zeker dat dat van hen is. Ik dacht een nummer op A Night At The Opera.
Toppie.quote:
Denk ouder, ze heeft ook een beroemde zoonquote:Op woensdag 8 december 2004 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Babette van Veen?
Hint: Het betreft een vertaling in het nederlands.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:30 schreef Berkery het volgende:
Welke nederlandse coverde ooit 'Driving home for christmas' van Chris Rea?
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Willeke Alberti
Hij is wel dik van bil en ook nog vij onverstoorbaar, maar helaasquote:Op woensdag 8 december 2004 21:45 schreef pyl het volgende:
Bill 'the Buddha' Dickens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |