ja... en ze zag eruit als stewardesquote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donna was grappig ja
Die Cath vind ik echt een enorme doos, met die afslankpoedertjes, da's echt vragen om problemen.
tjsa... staat ons dat nog te wachten ofzo?? het zat niet alleen in de trailer maar ook aan het begin van de aflevering...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:30 schreef TrumpingPimp het volgende:
Gelukkig ging bob niet vreemd met cath wat je uit de trailer kon opmaken....
ik had 't goed onthoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
't staat mij ergens bij dat de moeder van Donna eerst door Willeke van Ammelrooy werd gespeeld
Viel mij ook op ja, terwijl het bij Isa wel meeviel......quote:Op maandag 7 maart 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
Ennuh volgens mij is Nienke hier hartstikke zwanger hoor, ze is steeds maar half in beeld en d'r cup is verdrievoudigd...
mja dat had ik dus ook, en vond ik vooral vanwege eerder genoemde traagheid...quote:Op maandag 7 maart 2005 19:18 schreef soapie het volgende:
Vond de aflevering van gister trouwens een beetje tegenvallen (te hoge verwachtingen???) Er zaten wel leuke stukjes in, maar ik vind Cath een enorme doos, en zat me aan haar te ergeren. Hoop volgende week op een betere aflevering.....
Ja klopt, en het zit dacht ik ook in de leader.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
ja dat was toch uit die flashback, in de eerste scene?!
die was leuk gemonteerd trouwens, met 3x 't zelfde liedje in 3 versies!
Zozo, en dat al na 4 seizoenen!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig zegt Isa zelf in dat interview [op de site] dat Cath dit seizoen wat minder naïef wordt....
Helemaal mee eens, al vond ik diequote:Op donderdag 17 maart 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
was een leuke aflevering deze week! daar wil ik er meer van
Je hebt gelijk dat ze voor haar moeder opkwam.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
die bruiloft was juist funny!!!
en Donna bleek zich niet te schamen voor haar moeder, maar 't sneu te vinden dat mensen raar over haar praatten. vond ik wel iets liefs hebben...
iig in seizoen 3, toen was er een uitzending rond moederdag: hightea in Berlage dacht ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:39 schreef soapie het volgende:
Volgens mij was ze toen nog wel redelijk normaal ja, weet het eigenlijk niet meer zo precies.
Welk seizoen kwam die ook alweer opdraven????
Heel logische reactie... een gezin willen omdat je zelf zonder vader bent opgegroeidquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:41 schreef soapie het volgende:
Donna lijkt niet echt op haar moeder.... Das echt zo'n burgertrutje, en die moeder een soort van waarzegster-type!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |