abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23820293
Ik ga geld storten, op mn studentenrekening bij de ABN Amro. Het meisje achter (ken ik niet) de balie lukt het na een tijdje mijn geld te storten.
Ondertussen krijg ik de opmerking:
"Je hebt nog steeds een studentenrekening he?"
Ik zeg: "Ja, ik ben ook nog steeds student."
Zij: "Oh een eeuwige student ja...?" (Ik ben 24...)
Ik: "Nee."
Zij: "Wat doe je dan?"
Ik: "Technische Bedrijfskunde in ...."
Zij: "Oh, HBO zeker? Hoe ver ben je dan?"
Ik: "?? (tenslotte is hier ook een Universiteit waar je dat kunt doen..., waarom zou ik niet Universiteit kunnen doen...?) Ik moet alleen nog afstuderen.
Zij: "Oh."
Ik: "Ja, en volgend jaar ben ik weer student."
Zij: "Oh, je gaat nog verder..."
En dit alles lekker serieus, niet grappig bedoeld/overkomend.

Dit is toch niet normaal?! Als ik naar een bank ga, een zakelijke instelling N.B., dan wens ik niet naar mijn prive-leven gevraagd te worden door mensen die ik niet ken. En al helemaal niet op zo'n toon....als het nu nog vriendelijk was...
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:27:54 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23820328
24 en nog steeds student?
pi_23820383
Misschien had ze oprecht interesse in je...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23820395
Bij mij riep het kind van de ABN dwars door de zaak de hoogte van mij saldo..
Die heeft het geweten...

Abn...
'The world is mine'
pi_23820397
Small talk, ook wel bedoelt om je dag aangenaam te maken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_23820451
Je had je rekening op moeten zeggen...

Zo te horen pleeg je nog voor kerst zelfmoord.

Verveeld stuk vreten !
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:33:56 #7
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_23820473
Irritant is dat, kom ik bij de supermarkt ff snel een strippenkaart kopen. (Tijd terug inmiddels.)

Ik vraag zo'n roze kaart, ik wild enog ff snel naar de stad in het weekend.

Zij: "Je moet een blauwe hebben hoor"

Ik: "Nee ik wil een roze."

Zij: "Daar kun je niets mee hoor, je moet een blauwe; hier: zo een."

Ik geërgerd: "Mag ik zelf weten wat ik koop, ik wil een roze want ik heb studentenkorting. "

Zij: "Die studenten krijgen alles maar gratis, "

Ik, nog geërgerder: "Je kunt wel zien dat u nooit collegegeld heeft hoeven betalen."

Het is dat ik snel door wilde anders had ik naar de manager gestapt. Het is toch te gek dat iemand gaat beweren dat je iets niet wilt kopen maar iets anders moet hebben? Een tip is handig, maar zo stellig gaan staan beweren dat ik iets anders moet kopen en ook gewoon het gevraagde product na nog een keer een bevestiging niet geven. En dan daarna je persoonlijke grieven over evt voortrekken van studenten maar een beetje uiten. Doe dat na werktijd ofzo denk ik dan...
[KNE]-Mod
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:35:50 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_23820525
Heb je haar telefoonnummer gevraagd?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_23820543
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:30 schreef Skinkie het volgende:
Misschien had ze oprecht interesse in je...
Ik heb genoeg mensenkennis om te beseffen dat dat hier niet het geval was. Daarbij doe je dat niet bij een bank imo... Ik kom om geld te storten, niet om uitgehoord te worden en met dingen als "eeuwige student" of zelf getrokken conclusies dat ik HBO-student ben (ben ik ook... daar niet van... ) gnoemd te worden...
pi_23820545
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:25 schreef Kjew het volgende:
Ik ga geld storten, op mn studentenrekening bij de ABN Amro. Het meisje achter (ken ik niet) de balie lukt het na een tijdje mijn geld te storten.
Ondertussen krijg ik de opmerking:
"Je hebt nog steeds een studentenrekening he?"
Ik zeg: "Ja, ik ben ook nog steeds student."
Zij: "Oh een eeuwige student ja...?" (Ik ben 24...)
Ik: "Nee."
Zij: "Wat doe je dan?"
Ik: "Technische Bedrijfskunde in ...."
Zij: "Oh, HBO zeker? Hoe ver ben je dan?"
Ik: "?? (tenslotte is hier ook een Universiteit waar je dat kunt doen..., waarom zou ik niet Universiteit kunnen doen...?) Ik moet alleen nog afstuderen.
Zij: "Oh."
Ik: "Ja, en volgend jaar ben ik weer student."
Zij: "Oh, je gaat nog verder..."
En dit alles lekker serieus, niet grappig bedoeld/overkomend.

Dit is toch niet normaal?! Als ik naar een bank ga, een zakelijke instelling N.B., dan wens ik niet naar mijn prive-leven gevraagd te worden door mensen die ik niet ken. En al helemaal niet op zo'n toon....als het nu nog vriendelijk was...
Dus je vindt haar leuk en je zou haar graag willen leren kennen.
pi_23820573
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:33 schreef Careca het volgende:
Je had je rekening op moeten zeggen...

Zo te horen pleeg je nog voor kerst zelfmoord.

Verveeld stuk vreten !
Doe je mee!?
pi_23820575
Had ik bij de rabobank ook, omdat ik na 4 jaar geen studiefinanciering meer op mijn rekening gestort kreeg belde ze me op of ik nog wel student was. Ik verdien genoeg met mijn bijbaantje dus ik heb geen lening ofzo genomen. Dus toen wilde ze ook weten hoelang ik nog studeerde enz nou dat wist ik nog niet precies heb maar anderhalf jaar gezegd. Maar ja wel irritant als ik niet meer ingeschreven ben bij de ib groep dan kunnen ze dat toch daar achterhalen of ze zien het wel aan mijn salaris wat dan binnenkomt beetje lomp dus maar ja het was gelukkig niet midden in het kantoor daar kom ik zo min mogelijk.
pi_23820679
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:38 schreef kultivate het volgende:
Had ik bij de rabobank ook, omdat ik na 4 jaar geen studiefinanciering meer op mijn rekening gestort kreeg belde ze me op of ik nog wel student was. Ik verdien genoeg met mijn bijbaantje dus ik heb geen lening ofzo genomen. Dus toen wilde ze ook weten hoelang ik nog studeerde enz nou dat wist ik nog niet precies heb maar anderhalf jaar gezegd. Maar ja wel irritant als ik niet meer ingeschreven ben bij de ib groep dan kunnen ze dat toch daar achterhalen of ze zien het wel aan mijn salaris wat dan binnenkomt beetje lomp dus maar ja het was gelukkig niet midden in het kantoor daar kom ik zo min mogelijk.
Ik ben gewoon student en heb recht op een studentenrekening. Ik sta niet rood oid.
Tis gewoon absurd als je even geld wilt storten dat iemand, die je niet kent snel even van alles over jezelf aan je gaat vragen op een irritante manier. Daar kom ik toch gvd niet voor?! Ik ben toch niet in een schoenenwinkel?
pi_23820766
Waarom antwoord je dan op die vragen?

Je houd zelfs zelf het gesprek gaande door zelf te vertellen dat je volgend jaar nog steeds student bent.
pi_23820837
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:45 schreef Thieske het volgende:
Waarom antwoord je dan op die vragen?

Je houd zelfs zelf het gesprek gaande door zelf te vertellen dat je volgend jaar nog steeds student bent.
Omdat ik een vriendelijk gesprekje echt niet vervelend vind, maar als de toon minder vriendelijk wordt van haar kant en het meer op een snel kruisverhoor aan de balie begint te lijken, hoeft het voor mij niet hoor.
pi_23820877
Ik kreeg gisteren een telefoontje over het "young professional pakket" van de ABN-AMRO voor pas afgestudeerden... Twee jaar terug kreeg ik een brief waar in stond dat ik geen gebruik meer mocht maken van de "afstudeerservice" (als je een half jaar bent afgestudeerd dan mag je nog een half jaar gebruik maken van je studentenrekening en daarna wordt het omgezet naar een gewone rekening.... ze dachten dus dat het bij mij al zover was) En ik ben nu 22.

Om de een of andere reden denken/willen/eisen ze bij de ABN-AMRO dat als je nog maar net 20 bent je al afgestudeerd moet zijn.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:52:51 #17
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_23820915
Ga werken lul !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 7 december 2004 @ 15:05:25 #18
78349 Sportscub
You only live once!
pi_23821059
Inderdaad erg slecht van de ABN.
Misschien toch overwegen om over te stappen?
Trouwens mbt geld storten; bij Rabobank kan je al je geld (dus ook muntjes) in een automaat stoppen en die telt het en stort het zo op je rekening.
Qua internetbankieren zijn ze ook snel en goed.
Is this the world we created?
pi_23821307
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Ga werken lul !
Waar denk je dat ik mn studie van betaal? Denk na...
pi_23822050
Offtopic reacties gedeleted.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23823024
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben 21 en 2e jaars student aan de TU/e, voor mijn master moet ik dus nog minimaal 3 jaar. en daar ik in mei jarig ben, zal ik echt op z'n vroegst op mijn 25e klaar zijn, en gezien ik niet geheel nominaal loop, zal dat wel mijn 26e zijn. Big deal, dan betaalt de overheid er wat meer voor. Ten eerste krijg ik sowieso maar 5 jaar stufi (beta-studie) en leen ik alles wat ik daarna nog moet. Ten tweede, met dat wat ik later voor de overheid weer terug verdien, zouden ze me op hun blote knieeen moeten bedanken.

Het eeuwige gemiep op studenten is te erg voor woorden. Ikzelf zit bij de Rabobank, en die zijn altijd erg coulant geweest, nooit problemen mee gehad. Mijn zus zat bij de amro, en heeft er ook een hele hoop gezeik gehad, je zou van een bank verwachten dat ze wat intelligenter met hun toekomstige 'assets' omgingen...
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  woensdag 8 december 2004 @ 07:35:00 #22
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23826622
Twee dagen geleden belde me de abn amro of ik mee wilde doen aan wat vragen of young professional het ging als volgt:

Meisje: Goedeavond, U spreekt met Klaartje Kolenboer van ABN-AMRO komt het gelegen als ik U paar vragen stel.
Ik: Ja.
Meisje: Zoals u misschien weet zijn we pas geleden gestart met het project. Young Professiona voor hoger of WO opgeleidenl. Bent u hier mee bekend ( Eerst een vaststellingen dan een vraag de logica onbreekt me)
Ik: Wel van gehoord ja
Meisje: Ik wilde hier een paar vragen overstellen. Is dat mogelijk ( IK ZEI TOCH AL JA TRUT )
Ik: Tuurlijk
Meisje: Welke leeftijd heeft u?
Ik : 21
Meisje: Heeft u al een hoger onderwijs of WO opleiding afgesloten of bent u nog bezig.
Ik: Nee
TRUT: Dan moet ik u helaas teleurstellen want u komt niet in aanmerking voor dit pakket.
Ik : K
TRUT: Maar ik heb wel wat anders voor U in de aanbieding namelijk Young Dynamic Fund wilt u hier wat meer informatie over?
Ik : Nee ( TRUT !)
TRUT: Ok dan wens ik u nog een prettige dag. Tot ziens.
Ik ( lief) : Hetzelfde en tot ziens. ( STOM MENS)

tja die vragen altijd.

Als dit liever in nieuw topic kan mag dat ook gesplits worden ook.
Lijkt me leuk om een erger je aan banken/verzekeringen en pensioenen topic te maken met zo een dingen.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_23831443
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:35 schreef depax het volgende:
{...]
Tja, dit is iig nog een voorbeeld van je commercieel opstellen tov de klant , was bij mij wel anders....
pi_23831547
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Nou en? Ik ben ook 24 en 25 als ik klaar ben met HBO, en ga hierna misschien een totaal andere studie oppakken. Al dan niet in deeltijd. Als ik daarmee klaar ben, ben ik intussen 28 of 29. Nou en? Ik ken meer van dat soort mensen, en er is niemand die het als een probleem ziet. Zo zit er in mijn klas een gozer van 26, en wil hierna ook wat anders gaan doen. Een klasgenoot van het MBO is inmiddels 28 en studeert over een half jaar af. Lekker boeiend dat gezeik over leeftijden

Het enige 'probleem' is dat je een lening af moet sluiten om je studiekosten te dekken óf een extra baantje te nemen. Persoonlijk heb ik liever een kleine studieschuld dan dat ik me 40 jaar klote voel op mijn werk. Ik betwijfel zelfs of ik het wel volhoud om 40 jaar achtereen hetzelfde werk te doen De gedachte alleen al dat ik nu al weet hoe de rest van je leven eruit gaat zien... brr...
  donderdag 9 december 2004 @ 00:05:51 #25
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_23845677
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:51 schreef P-Style het volgende:
Ik kreeg gisteren een telefoontje over het "young professional pakket" van de ABN-AMRO voor pas afgestudeerden... Twee jaar terug kreeg ik een brief waar in stond dat ik geen gebruik meer mocht maken van de "afstudeerservice" (als je een half jaar bent afgestudeerd dan mag je nog een half jaar gebruik maken van je studentenrekening en daarna wordt het omgezet naar een gewone rekening.... ze dachten dus dat het bij mij al zover was) En ik ben nu 22.

Om de een of andere reden denken/willen/eisen ze bij de ABN-AMRO dat als je nog maar net 20 bent je al afgestudeerd moet zijn.
Ja dat hebben ze bij mij ook geflikt met die afstudeerservice, mocht ineens ook niet meer terwijl je daar een jaar na je afstuderen nog recht op hebt...
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')