Ik heb genoeg mensenkennis om te beseffen dat dat hier niet het geval was. Daarbij doe je dat niet bij een bank imo... Ik kom om geld te storten, niet om uitgehoord te worden en met dingen als "eeuwige student" of zelf getrokken conclusies dat ik HBO-student ben (ben ik ook... daar niet van...quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:30 schreef Skinkie het volgende:
Misschien had ze oprecht interesse in je...
Dus je vindt haar leuk en je zou haar graag willen leren kennen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:25 schreef Kjew het volgende:
Ik ga geld storten, op mn studentenrekening bij de ABN Amro. Het meisje achter (ken ik niet) de balie lukt het na een tijdje mijn geld te storten.
Ondertussen krijg ik de opmerking:
"Je hebt nog steeds een studentenrekening he?"
Ik zeg: "Ja, ik ben ook nog steeds student."
Zij: "Oh een eeuwige student ja...?" (Ik ben 24...)
Ik: "Nee."
Zij: "Wat doe je dan?"
Ik: "Technische Bedrijfskunde in ...."
Zij: "Oh, HBO zeker? Hoe ver ben je dan?"
Ik: "?? (tenslotte is hier ook een Universiteit waar je dat kunt doen..., waarom zou ik niet Universiteit kunnen doen...?) Ik moet alleen nog afstuderen.
Zij: "Oh."
Ik: "Ja, en volgend jaar ben ik weer student."
Zij: "Oh, je gaat nog verder..."
En dit alles lekker serieus, niet grappig bedoeld/overkomend.
Dit is toch niet normaal?! Als ik naar een bank ga, een zakelijke instelling N.B., dan wens ik niet naar mijn prive-leven gevraagd te worden door mensen die ik niet ken. En al helemaal niet op zo'n toon....als het nu nog vriendelijk was...
Doe je mee!?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:33 schreef Careca het volgende:
Je had je rekening op moeten zeggen...
Zo te horen pleeg je nog voor kerst zelfmoord.
Verveeld stuk vreten !
Ik ben gewoon student en heb recht op een studentenrekening. Ik sta niet rood oid.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:38 schreef kultivate het volgende:
Had ik bij de rabobank ook, omdat ik na 4 jaar geen studiefinanciering meer op mijn rekening gestort kreeg belde ze me op of ik nog wel student was. Ik verdien genoeg met mijn bijbaantje dus ik heb geen lening ofzo genomen. Dus toen wilde ze ook weten hoelang ik nog studeerde enz nou dat wist ik nog niet precies heb maar anderhalf jaar gezegd. Maar ja wel irritant als ik niet meer ingeschreven ben bij de ib groep dan kunnen ze dat toch daar achterhalen of ze zien het wel aan mijn salaris wat dan binnenkomt beetje lomp dus maar ja het was gelukkig niet midden in het kantoor daar kom ik zo min mogelijk.
Omdat ik een vriendelijk gesprekje echt niet vervelend vind, maar als de toon minder vriendelijk wordt van haar kant en het meer op een snel kruisverhoor aan de balie begint te lijken, hoeft het voor mij niet hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:45 schreef Thieske het volgende:
Waarom antwoord je dan op die vragen?
Je houd zelfs zelf het gesprek gaande door zelf te vertellen dat je volgend jaar nog steeds student bent.
Waar denk je dat ik mn studie van betaal? Denk na...quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Ga werken lul !
Ik ben 21 en 2e jaars student aan de TU/e, voor mijn master moet ik dus nog minimaal 3 jaar. en daar ik in mei jarig ben, zal ik echt op z'n vroegst op mijn 25e klaar zijn, en gezien ik niet geheel nominaal loop, zal dat wel mijn 26e zijn. Big deal, dan betaalt de overheid er wat meer voor. Ten eerste krijg ik sowieso maar 5 jaar stufi (beta-studie) en leen ik alles wat ik daarna nog moet. Ten tweede, met dat wat ik later voor de overheid weer terug verdien, zouden ze me op hun blote knieeen moeten bedanken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef Zwansen het volgende:
24 en nog steeds student?
Tja, dit is iig nog een voorbeeld van je commercieel opstellen tov de klantquote:Op woensdag 8 december 2004 07:35 schreef depax het volgende:
{...]
Nou en? Ik ben ook 24 en 25 als ik klaar ben met HBO, en ga hierna misschien een totaal andere studie oppakken. Al dan niet in deeltijd. Als ik daarmee klaar ben, ben ik intussen 28 of 29. Nou en? Ik ken meer van dat soort mensen, en er is niemand die het als een probleem ziet. Zo zit er in mijn klas een gozer van 26, en wil hierna ook wat anders gaan doen. Een klasgenoot van het MBO is inmiddels 28 en studeert over een half jaar af. Lekker boeiend dat gezeik over leeftijdenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef Zwansen het volgende:
24 en nog steeds student?
Ja dat hebben ze bij mij ook geflikt met die afstudeerservice, mocht ineens ook niet meer terwijl je daar een jaar na je afstuderen nog recht op hebt...quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:51 schreef P-Style het volgende:
Ik kreeg gisteren een telefoontje over het "young professional pakket" van de ABN-AMRO voor pas afgestudeerden... Twee jaar terug kreeg ik een brief waar in stond dat ik geen gebruik meer mocht maken van de "afstudeerservice" (als je een half jaar bent afgestudeerd dan mag je nog een half jaar gebruik maken van je studentenrekening en daarna wordt het omgezet naar een gewone rekening.... ze dachten dus dat het bij mij al zover was) En ik ben nu 22.
Om de een of andere reden denken/willen/eisen ze bij de ABN-AMRO dat als je nog maar net 20 bent je al afgestudeerd moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |