Sinds ik op maandagavond tussen 9 en kwart voor 11 een lege agenda hebquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
foksuksinds wanneer kijk jij CSI
![]()
haha het zijn al herhalingen. hebben jullie toen niet gekeken?
Ik heb geen idee.... Ik surf nooit naar de RTL sitequote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef BlueCurl het volgende:
ligt het aan mij of staat op de rtl site niet meer welke aflevering er komt?
quote:De laatste aflevering van dit seizoen van Crime Scene Investigation wordt geregisseerd door Quentin Tarantino. De Amerikaanse regisseur, bekend van Pulp Fiction en Reservoir Dogs, gaat ook het scenario voor de aflevering verzorgen. De producent van de serie, Carol Mendelsohn, meldde dit vandaag aan de website van The Hollywood Reporter.
De hoofdrolspelers van de populaire televisieserie wisten Tarantino te strikken in Las Vegas, waar de serie zich afspeelt. Tijdens de seizoensafsluiter komt een van de hoofdrolspelers terecht in een gevaarlijke situatie. Mendelsohn: "Er zal dit keer meer ongedierte en bloed zijn."
Ben benieuwd!quote:
Nee, dat gaat over de laatste aflevering van het seizoen wat nu in Amerika draait. Dat duurt dus nog wel minstens 2 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van gister in Amerika ?
Uh, cameo? Dat woord betekent toch echt iets anders hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:41 schreef d10n het volgende:
Leuke cameo van Michelle uit 24 als Chandra :-)
Dan lag het dus toch niet aan onze TVquote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Lyssa het volgende:
rtl 4 die net op een betrappend moment er ff uit vliegt
verder een top aflevering!
Die opmerking was inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Leuke aflevering, die grapjes onderling waren ook wel lollig. Brass tegen Grissom over 'something stuck to your shoe.. oh no, it's Sanders"
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:59 schreef m021 het volgende:
[..]
Uh, cameo? Dat woord betekent toch echt iets anders hoor.
Dat is bijvoorbeeld als een regisseur van de serie in dezelfde serie een piepklein rolletje heeft. Als er iemand uit een andere serie komt is het gewoon een 'guest star'.
Maar als jij het een guest appearance wilt noemen mag 't van mij...quote:cam·e·o ( P )
n. pl. cam·e·os
[...]
A brief appearance of a prominent actor, as in a single scene of a motion picture. Also called cameo role.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |