SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Net episode 5x12 gezienach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die is al geweest, kan ik me herinneren en ze herhalen nooooit
Weird.
welk toeval??? vond het wel een goed in elkaar gezette aflevering...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tja, ik had hem nog niet gezien. Vond het maar een rommelige aflevering met net iets teveel toeval eigenlijk. Toch wel de moeite waard, was toch niets op tv.
leg eens uit waarom jij dat water toevallig vond? ik vond dat juist iets wat heel goed in elkaar zat!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
"A hunch" vond ik behoorlijk toevallig en een beetje als snelerbijverhaal. En dat water was ook vrij toevallig.
ligt eraan hoe je het gebruikt... zodra het richting paranoia gaat... is het niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ja ja, jalouzie is een vervelende karakter eigenschap.....![]()
1 van de bekende executive producers en daarnaast heeft hij de show ontworpen en bedacht. daarna heeft jerry bruckheimer het gefinancieerd en nu is er een hele leuke tv serie reeks op de tvquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:58 schreef Talietje het volgende:
wie is anthony?
eensch. ik ook erst csi... maar nu ook csi: miamiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:05 schreef Dafje33 het volgende:
Welkom hier op het csi forum!
Eerst moest ik ook wennen aan Miami, het mogen dan wel beide CSI's zijn, ze verschillen enorm.
Voorlopig nog even herhalingen, maar vanaf maart komen er allemaal nieuwe afleveringen.
![]()
mail ze ffquote:Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Weet iemand of RTL ook zo vriendelijk is om dat herhalen vol te houden op twee avonden in de week voor CSI:LV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |