SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:29 schreef Dafje33 het volgende:
We komen in latere afl. Lady Heather toch nóg een keertje tegen?afgelopen maandag was deeltje twee van lady heather pf deeltje drie kweet niet hoe vaak ze langs komt ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deel 1 komt aankomende zaterdag op tv
en voor de duidelijkheid. grissie is niet inlove met lady heather!
je bedoelt grissie neem ik aan?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:41 schreef pfaf het volgende:
Leuke Ep afgelopen maandag. Vooral qua karakter-uitdieping.
Greg en Warrick zijn hotquote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Koenz0r het volgende:
ik weet 't niet.. maar die Jorja fox...Sara Sidle vind ik toch behoorlijk hot
Yup.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je bedoelt grissie neem ik aan?
iedereen denk ik welquote:Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup.
Cathie heeft ook genoeg psychologisch voer voor een jaar aan trauma's....
hehe kijk alle 4.5 seizoenen en je bent van gedachte veramderdquote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Law & Order : Special Victims Unit eigenlijk beter doordacht...
Maar ik heb hier pas 3 afleveringen van gezien, dus ik kan nog richting CSI kantelen
jah! maar geen without a tracequote:Op donderdag 23 december 2004 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ehm, komt er nog wat anders op tv dan CSI's ?![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 11:00 schreef Leep het volgende:
dan heb ik t toch niet gemist!
ze zouden eens een csi dag op tv moeten hebben. met allerlei achter de schermen specials en interviews en een paar goede afleveringen ofzoquote:Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef Leep het volgende:
haha ja:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |