whehe dat had ik toen ik het net keek ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan aan het haar van Greg Sanders altijd zien of ik met een oude of nieuwe aflevering te maken heb
[afbeelding]
zo te zien wordt woensdag rustdagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
Na wat e-mail verkeer te hebben gahd met de publieksvoorlichting van RTL (RTL4, RTL5 en Yorin) heb ik eindelijk de informatie gehad die ik wilde hebben over de nieuwe seizoenen van alle 3 de CSI series.
Alle drie de series beginnen vanaf Maart. ergens aan het begin van de maand. De exacte datums zijn nog niet bekend. Wel de dagen, tijden en zenders. Hier volgen ze.
CSI: Las Vegas seizoen 5 op Ma om 21:30 op RTL4
CSI: Miami seizoen 3 op Di om 20:30 op Yorin
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
RTL heeft licenties gekregen van CBS Amerika en die gaan pas in vanaf Maart. Daarom heeft het even geduurd!
Idereen weer happy? ik wel
same here maar ik ben helemaal vergeten te kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:29 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dan weet ik welke avonden ik vrij moet gaan houden.
Enne, deze week weer twee keer CSI:LV!!!![]()
Vanavond om 10.00 uur en maandag ook weer! (volgens mijn tv gids)
Da's in elk geval een goede reden!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef BlueCurl het volgende:
same here maar ik ben helemaal vergeten te kijken!
was aan het programmeren voor mijn CSI: Miami site :S
danku danku.quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:29 schreef Leep het volgende:
jamaar gister extra
soms kom je er wel door heen en soms niet. soms gewoon ff F5 drukken en dan lukt het ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:38 schreef Dafje33 het volgende:
Hé Hé, eindelijk kan ik weer eens op het forum! Kwam er al dagen niet doorheen.
Lady Heather was weer zeer ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond:
[..]
Bron: TvGids.nl
Aflevering uit het tweede seizoen... met Lady Heather
CSI: NY komt op yorin, als je nog niet wistquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
Gister film zitten kijken... speelde wel een csi-er in... Paul Guilfoyle (Jim Brass). Maar Lady Heather zijn indd wel sterke afleveringen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lady Heather was weer zeer ok.
Wel vaag dat ze de afleveringen niet in chronologische volgorde uitzenden.
Lady Heather's Box (seizoen 3, aflevering 15) was een paar weken geleden al op de buis.
Warm houden noemen ze zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2005 09:54 schreef BlueCurl het volgende:
Ik snap zoiezo niet waar ze twee keer per week herhalingen uitzenden en dan beide uit verschillende seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Net episode 5x12 gezienach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die is al geweest, kan ik me herinneren en ze herhalen nooooit
Weird.
welk toeval??? vond het wel een goed in elkaar gezette aflevering...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tja, ik had hem nog niet gezien. Vond het maar een rommelige aflevering met net iets teveel toeval eigenlijk. Toch wel de moeite waard, was toch niets op tv.
leg eens uit waarom jij dat water toevallig vond? ik vond dat juist iets wat heel goed in elkaar zat!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
"A hunch" vond ik behoorlijk toevallig en een beetje als snelerbijverhaal. En dat water was ook vrij toevallig.
ligt eraan hoe je het gebruikt... zodra het richting paranoia gaat... is het niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ja ja, jalouzie is een vervelende karakter eigenschap.....![]()
1 van de bekende executive producers en daarnaast heeft hij de show ontworpen en bedacht. daarna heeft jerry bruckheimer het gefinancieerd en nu is er een hele leuke tv serie reeks op de tvquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:58 schreef Talietje het volgende:
wie is anthony?
eensch. ik ook erst csi... maar nu ook csi: miamiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:05 schreef Dafje33 het volgende:
Welkom hier op het csi forum!
Eerst moest ik ook wennen aan Miami, het mogen dan wel beide CSI's zijn, ze verschillen enorm.
Voorlopig nog even herhalingen, maar vanaf maart komen er allemaal nieuwe afleveringen.
![]()
mail ze ffquote:Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Weet iemand of RTL ook zo vriendelijk is om dat herhalen vol te houden op twee avonden in de week voor CSI:LV?
VAST WEL. kijk ff in de lokale tv gidsquote:Op maandag 31 januari 2005 10:57 schreef Leep het volgende:
Zou er in frankrijk ook csi worden uitgezonden??![]()
Daar ben ik toch veel te lam voor!quote:Op maandag 31 januari 2005 06:42 schreef BlueCurl het volgende:
mail ze ffje hebt hun e-mail adres toch?
uhuh maar die is vast nog niet van maartquote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lam voor!![]()
In elk geval wel volgens mijn tv gids. (ook in die van volgende week)
beterschap! ennuh ik ben zo gek dat ik elke dag een paar keer op fok kijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:38 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, dat niet![]()
(sorry voor de late reactie, lig met griep in m'n nest)
jah en dan is t strax nagesynchroniseerdquote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
VAST WEL. kijk ff in de lokale tv gids
moi aussi!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:26 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaah, Greg in het frans!
Je t'aime Greg!![]()
oops vergeten te kijken :Squote:Op zondag 6 februari 2005 11:28 schreef Dafje33 het volgende:
Nou had hij toch bijna een date met Sarah!![]()
welkom! hey zeg zit jij ook ergens anders op een engelstalige forum?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:15 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Hai allemaal,
Als CSI fan vind ik het absoluut niet vervelend dat er herhaald wordt op de zaterdag en de maandag, ik kijk er graag naarIk heb tot dusver ook alle seizoen 5 afleveringen gezien die er te zien waren en moet zeggen, "they still rock"
![]()
Ben in ieder geval wel blij om te horen dat we binnenkort ook hier seizoen 5 te zien krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:58 schreef khazad het volgende:
Over 5x14:Nou dan wil ik wel wat met der gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorja Fox a.k.a Sara Sidle is echt de leukste uit de serie
Maar de CSI aflevingen L.V. of Miami zijn allemaal geweldig. Zit elke maandag, dinsdag en zaterdag trouw op de bank voor de televisie
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:58 schreef khazad het volgende:
Over 5x14:Aan de andere kant, zou je het leuk vinden als die twee wat kregen samen? (ik niet, ik vind het niet bij de personages passen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
neeuh, dat boeit verder niet, maar die arme Sara doet zo d'r bestquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zou je het leuk vinden als die twee wat kregen samen? (ik niet, ik vind het niet bij de personages passen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh CSI: NY is ipv donderdag op zondag avond. De eerste keer dat het word uitgezonden is op 6 maart. echter zijn er wel steeds reclame spotjes te zien van CSI NY ik denk dat dat de verwarring is de meeste mensen
Maar even voor de duidelijkheid. het kan niet voor die tijd op de tv verschijnen omdat ze het niet eerder MOGEN uitzenden!
quote:Op zondag 13 februari 2005 09:55 schreef BlueCurl het volgende:
greg en sarah moeten wat met elkaar krijgennormaal ben ik niet van de koppel-de-karakters achtige...
Da's goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker straks een avondje CSI erbij
Pimp my Daf!
uhuh heerlijk.. za, zo, ma en diquote:Op zondag 13 februari 2005 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Da's goed nieuws!![]()
Lekker straks een avondje CSI erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, dat was helemaal niet als romantisch bedoeld zoals zovele schijnen te denken...SARA: "Would you like a copy?"
GRISSOM: "I don't need one. I have you."
--Sara and Grissom, Blood Lust
Die van gister had ik toevallig nog niet gezien.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:40 schreef rembrand20 het volgende:
Ik ben wel weer toe aan wat nieuwe afleveringen, die nu op maandag avond zijn heb ik allemaal al gezien
Heheh. volgens mij ben jij net zo erg als mij...Ik kijk alle afleveringen van CSI, CSI : Miami en CSI: NY meteen de dag ernaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:17 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga NY ook op de NL buis volgen en niet via amerikawhehehe zeg ik nu
heb de eerste 8 of 9 al gezien
whehehe met NY ben ik na 8e of 9e aflevering gestopt...komt wel weer...quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:21 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Heheh. volgens mij ben jij net zo erg als mij...Ik kijk alle afleveringen van CSI, CSI : Miami en CSI: NY meteen de dag erna![]()
wanneer komt deel 2 van deze aflvering erop dan vond het nog wel spannendquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand de aflevering van gisteravond gezien?
Ik vind het een mooie serie, hoor! Al vind ik CSI Miami iets beter als Las Vegas.
Ben ook erg benieuwd naar New York, gaan we zeker kijken!!
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wanneer komt deel 2 van deze aflvering erop dan vond het nog wel spannend
Ik heb het al gevonden niet zaterdag maar Maandag komt het vervolg er pas op.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijken....
Maar goed, was wel een leuke aflevering gisteren![]()
foksukquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijken....
Maar goed, was wel een leuke aflevering gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |