abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25701005
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 08:19 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja.. maar nu hebben ze ook nog eens de oude Law&Order én de nieuwe. Daarnaast dan alle Csi series. Die hype komt nu best mijn neus uit.. op welke zender ik ook kijk, telkens wel zo'n serie.
ik vind het echt niet erg... van l&o kijk ik alleen CI en SVU als ik weet dat ze op tv komen...

maar als er nog een spin off van csi zou komen zou ik het niet kunnen laten om te kijken maar zou ik liever niet willen
pi_25701031
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 08:23 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind het echt niet erg... van l&o kijk ik alleen CI en SVU als ik weet dat ze op tv komen...

maar als er nog een spin off van csi zou komen zou ik het niet kunnen laten om te kijken maar zou ik liever niet willen
SVwhat?
Haha csi freak vind je die andere csi series net zo goed? Miami en NY?
Delivered without an information leaflet
pi_25701070
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 08:26 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

SVwhat?
uhm volgorde van dat ik csi oed vind is : Miami, New York en Las Vegas... maar ze doen weinig van elkaar onder hoor maar indd ben een freak

Law & Order Special Victims Unit (L&O SVU)
Law & Order Criminal Intent (L&O CI)

ik ben nogal van de afkortingen achtige als het om namen gaat van tv series!
pi_25701165
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 08:32 schreef BlueCurl het volgende:
uhm volgorde van dat ik csi oed vind is : Miami, New York en Las Vegas... maar ze doen weinig van elkaar onder hoor maar indd ben een freak

Law & Order Special Victims Unit (L&O SVU)
Law & Order Criminal Intent (L&O CI)

ik ben nogal van de afkortingen achtige als het om namen gaat van tv series!
Las Vegas is gewoon Csi toch? Ik vind die het beste, daarna NY. L&O kijk ik alleen Criminal Intent..
CSI Miami, L&O Special Victims Unit.. en de oude serie L&O kijk ik niet.
pi_25710910
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 08:19 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

telkens wel zo'n serie.
Het kan mij niet vaak genoeg op tv zijn
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:56:14 #266
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_25713399
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 08:26 schreef gekke_sandra het volgende:
En niet de enige hier!

Vanmorgen eerst even de video met de afl. van afgelopen ma. gekeken. Want het is wel een heel geregel om alle afleveringen in de goeie volgorde bij te houden.

(p.s. mijn favo volgorde: Miami, New York, Las Vegas.)
Pimp my Daf!
pi_25714742
Hmm iedereen vind Miami leuker dus.. ik Las Vegas, komt ook wel door die lieve neger (kweenie hoe die heet) vind de cast van Las Vegas sowieso leuker dan Miami.. maar misschien moet ik die andere series gewoon eens aandachtig bekijken
pi_25714832
Weet je wat je krijgt van die hypes..

BRITNEY SPEARS is reportedly eager to quit her pop career - to become a forensic scientist. The star whose music offerings were overshadowed by her two marriages last year - has developed a passion for solving crimes after watching hit detective TV series CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION.

And Spears, 23, is now keen to transform her latest fad into a university degree, according to British newspaper the DAILY MIRROR.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

QUENTIN TARANTINO has signed to direct the season-finale episode of primetime's most-watched series, CBS' "CSI: Crime Scene Investigation."

Tarantino also has come up with an original story for the episode, which is expected to shoot in early April and air May 19, according to "CSI" executive producer Carol Mendelsohn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

TONY HAWK is set to turn up on CBS' Monday night drama "CSI: Miami."
Unfortunately, Hawk is going to turn up as a corpse.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door gekke_sandra op 24-03-2005 20:10:42 ]
pi_25716723
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm iedereen vind Miami leuker dus.. ik Las Vegas, komt ook wel door die lieve neger (kweenie hoe die heet) vind de cast van Las Vegas sowieso leuker dan Miami.. maar misschien moet ik die andere series gewoon eens aandachtig bekijken

Gary Dourdan ?
Ik val normaal niet zo op donkere mannen, maar hij is wel aardig om te zien Komt vooral door zijn ogen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_25724314
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Weet je wat je krijgt van die hypes..

BRITNEY SPEARS is reportedly eager to quit her pop career - to become a forensic scientist. The star whose music offerings were overshadowed by her two marriages last year - has developed a passion for solving crimes after watching hit detective TV series CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION.

And Spears, 23, is now keen to transform her latest fad into a university degree, according to British newspaper the DAILY MIRROR.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

QUENTIN TARANTINO has signed to direct the season-finale episode of primetime's most-watched series, CBS' "CSI: Crime Scene Investigation."

Tarantino also has come up with an original story for the episode, which is expected to shoot in early April and air May 19, according to "CSI" executive producer Carol Mendelsohn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

TONY HAWK is set to turn up on CBS' Monday night drama "CSI: Miami."
Unfortunately, Hawk is going to turn up as a corpse.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha... daarom lees ik die zut nooit Britney Spears.... yeah right. geloven doe ik het toch niet en dat tony hawk in csi: mia speelde vond ik niet erg
dat quentin tarantino gaat regiseren is zo erg nog niet doet ie wel eens vaker! en ik moet zeggen dat ik graag naar zijn films kijk en dus het totaal niet erg vind. Ik ben benieuwd en ik zie alleen niet wat dat met de hype te maken heeft...

zolang ik geniet vand e afleveringen maak ik me niet druk wat de pers erover doet schrijven of wie dan ook... k heb er lol aan veel dingen buiten csi ver csi word juist opgeblazen...
pi_25729858
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef rena het volgende:
Gary Dourdan ?
Ik val normaal niet zo op donkere mannen, maar hij is wel aardig om te zien Komt vooral door zijn ogen
Ik ook niet, maar idd zijn ogen
pi_25729938
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:04 schreef BlueCurl het volgende:

dat tony hawk in csi: mia speelde vond ik niet erg
dat quentin tarantino gaat regiseren is zo erg nog niet doet ie wel eens vaker!
Tony Hawk en Quentin Tarantino is gaaf ik bewonder ze beiden. De films van Tarantino vind ik altijd erg gaaf, dus ik ben wel benieuwd.
Van die hype? ... dat Britney gedoe, dat zij nu ook technisch rechercheur wil worden
pi_25730921
Britney Spears en studeren
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_25735768
warrick is indd niet lelijk maar greg-o is meer mijn favoriet

eej weer genoeg over Blonde Britney hier bah
pi_25736684
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:47 schreef BlueCurl het volgende:
warrick is indd niet lelijk maar greg-o is meer mijn favoriet
Wie?
pi_25737227
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:35 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Wie?
greg sanders... voormalig dna lab, nu csi rookie

[ Bericht 10% gewijzigd door BlueCurl op 25-03-2005 18:07:49 ]
pi_25740444
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef BlueCurl het volgende:
greg sanders... voormalig dna lab, nu csi rookie

[afbeelding]

[afbeelding]
Oeeee hij, ok, hij is grappig
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:19:46 #278
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_25742784
Ik heb het 2 weken gemist (anderen dingen te doen) maar is greg door de tests heen gekomen ???
Ik heb gezien dat i met grissie mee ging en dat i een tweede kans kreeg.
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:35:45 #279
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_25745123
Volgens mij is Greg weer in actie als nieuwe CSI.
Hij had weer een vervanger voor zijn eigen werk gevonden.
Pimp my Daf!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:47:42 #280
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_25747033
O dat is wel leuk dat grego nu ook in actie komt als CSI, het karakte greg brengt een beetje humor in CSI:LV
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')