quote:Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij eens een auto wassen![]()
Ik kan mezelf heel goed verkopen, maar een sollicitatie brief schrijven *rilt*
Ik ben te huurquote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:
Is niet leuk, (sollicitatie) brieven tikken kan ik gewoon nietNet als verslagen enzo, als je eens met me gesproken hebt is dat moeilijk voor te stellen, maar t is helaas echt zo
Ik lul ook makkelijker dan dat ik typ, dus ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:
Is niet leuk, (sollicitatie) brieven tikken kan ik gewoon nietNet als verslagen enzo, als je eens met me gesproken hebt is dat moeilijk voor te stellen, maar t is helaas echt zo
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
Dat mocht ook wel, ik dacht dat hij een zo onopvallende auto wou dat hij em mat had laten spuiten
quote:en ik denk niet dat ik daar geld voor wil geven, als mn pa zo klaar is met werken (hij zit in de serre), helpt hij me
Ik red me welquote:
Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik red me welheb al een paar punten die ik in de brief moet verwerken, en als ik die eenmaal duidelijk heb, dan lul ik er wel wat omheen, dat lukt me dan wel.
Dat de aanzet nog niet echt wil vlottenquote:
Er wordt er zoiezo 1tje geschorst?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Steve-O het volgende:mijn stagebegeleider/leraar ging op de vuist met een leerling
![]()
![]()
Geen overgang dusquote:Op woensdag 8 december 2004 16:48 schreef Thermo het volgende:
banner bovenaan zit kleurverschil bij overgang in.
Waar? Ik kan het zo gauw niet vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:48 schreef Thermo het volgende:
banner bovenaan zit kleurverschil bij overgang in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |