Hoiquote:
Hoiquote:
jaquote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Auwdat doet zeker pijn D.Rose?
Ik denk dat ik hier een sleutelrol in speelquote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi![]()
En Mutz waarom volg je me![]()
Eindelijk eens een slowchat waar mijn imago niet niet bekend is. Waar ik niet lastig word gevallen door PTA zie ik jou opeens hier heen en weer hobbelen![]()
Ja dat is dan weer niet slimquote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier een sleutelrol in speel
Als Mutz niet meer wil , mag ik dan ?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMag
Hoi, welkom en succes.
MED volgt
Ja van jou niet he DUHquote:
Nee ik was daar niet mee bezig hier op fok. Ik heb het wel gehad dik 1.5 jaar geleden. Ik had toen tom tom navigator go plus. Krijg je zo leuk lief dingetje waar je dan de ipaq in zet en dat was het.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ook_gek was jij niet bezig met tom_tom op een PDA in de wagen? Wat voor hardware gebruik je?
Ik zal niets over je imago zeggen...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi![]()
En Mutz waarom volg je me![]()
Eindelijk eens een slowchat waar mijn imago niet niet bekend is. Waar ik niet lastig word gevallen door PTA zie ik jou opeens hier heen en weer hobbelen![]()
Moet jij niet heel snel je bedje in?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zal niets over je imago zeggen...En ik lurk hier best veel hoor... Krijg je met zulke lieve modjes...
jo rot toch op zeg gezeikquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zal niets over je imago zeggen...En ik lurk hier best veel hoor... Krijg je met zulke lieve modjes...
kon het toch proberen het is en blijft een vrouwquote:Op woensdag 15 december 2004 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jou betalen![]()
Nou ja goedWelterusten
![]()
Dit zijn toch de mindere grappen ...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kon het toch proberen het is en blijft een vrouw![]()
Wel nee deze is best leukquote:Op woensdag 15 december 2004 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn toch de mindere grappen ...
Draadloos audio en video met als centraal de PC. Eindelijk betaalbaar te krijgen EN zelfs een vrouw van 80 kan het bedienen wat ik begrepen hebquote:
Nee want het is een hebben dingetje vind ik. Is van Philips.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Coolmaar is dat niet meer iets voor DIG dan?
Zo staat het in de FAQ van GAD:quote:Op donderdag 16 december 2004 09:32 schreef ook_gek het volgende:
meteen een leuke vraag voor de modjes hier.
Waar ligt de grens tussen GAD en DIG als het gaat om bepaalde dingen.
BV een microsoft media center. Softwage gezien is het DIG gadget gehalte is het GAD.
Het is een echt hebbuh geval zo een PC als je de juiste neemt.
Nu is dit natuurlijk een twijfelgeval, maar inweze is het gewoon een PC. Als het dan ook een technische vraag betreft kan je het beste in DIG terecht.quote:Op donderdag 2 december 2004 20:45 schreef QuietGuy het volgende:Wat kan in GAD en wat niet?
Alles wat betrekking heeft tot gadgets kan in dit subforum, op de volgende uitzonderingen na:
(MP3)-autoradio's kunnen gewoon in PTA. Dit is echt een specifiek iets.
PC's en randapparatuur kunnen gewoon in DIG. Ook voor casemods!
Fotocamera's en accessoires kunnen gewoon naar FOT.
Ben je op zoek naar een gadget, of wil je je oude troep verkopen? Ga dan naar V&A.
Spelcomputers en accesoires kunnen in GAM.
Alle overige gadgets, zoals telefoons, zakcomputers en muziekspeeltjes kunnen hier in GAD
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat daar niets moois over in de FAQ dan?Iets als "PC's en randapparatuur horen in DIG"?
Ik snap je punt wel hoorMaar er zijn ook van die vette barebone-kastjes die wel een PC zijn, maar die toch HEBBUH HEBBUH HEBBUH zijn zeg maar. Maar da's gewoon DIG hoor
ik heb honderden barebone kasten hier staanquote:Op donderdag 16 december 2004 09:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
GMTA
En ik heb ook een barebone
Ik was de spanning aan het opbouwenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geef gewoon een plaatje en loop nie zo vaag te doen
nee want nu is de spanning er afquote:Op donderdag 16 december 2004 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En idd iets voor DIG, maar ook bespreekbaar in de SC natuurlijk![]()
nee jo ik weet pas sinds gisteren van het bestaanquote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het is niet iets wat je al gekocht hebt?![]()
Wat moet je ermee?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef ook_gek het volgende:
KLIK op dit layoutverneukende linkje
[afbeelding]
Audi en video stream center![]()
Zal dus naar mijn idee in DIG moeten.
Nou Heerenveen - SK Beveren was anders ook klote van de bokquote:Op donderdag 16 december 2004 10:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
aan de gadget te zien heeft ook_gek heeft gisteravond een heel erg slecht tv programma gezien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |