Dan wil mijn vriendin hem wel hebben..quote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet eruit als een oversized pocket rocket
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:03 schreef Snoop_Dogg het volgende:
Als je, in plaats van de retro hippy uit te hangen, liever vooruit kijkt, is de Laserpod de gadget voor jou.
laat ons weten hoe hij bevalt + pics pleasequote:Op donderdag 16 december 2004 18:05 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb er zojuist een besteld, had het al eerder op Internet gezien en het leek me wel een tof ding.
Als het goed is komt ie morgen of maandag binnen
waar is dat in Den Haag???quote:Op zondag 19 december 2004 10:28 schreef 2Mini het volgende:
Hij is te koop bij de Sorpresa in Den Haag. Ik vind het maar niks...
www.laserpod.nl dus...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:11 schreef Ruis het volgende:
welk bedrijf maakt/importeert die dingen?
weet je al wanneer je ze krijgt?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:04 schreef flappiewappie het volgende:
ik 2, als mensen willen kopen; voor 65 euros mag je er 1 hebben
ik heb op zich wel interessequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:50 schreef flappiewappie het volgende:
eind deze maand ong.
¤ 2.750,00quote:Op zondag 16 januari 2005 08:41 schreef SiGNe het volgende:
uiteraard, maar wat kost ie?
De inkoopactie is in de afrondingsfase wat betekend dat je geen bestellingen meer kan doen, maar er komt nog een IA, maar die zal alleen iets duurder zijn aangezien het een commerciele inkoopactie betreft. Houd dus de site www.inkoopactie.net in de gaten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:52 schreef IETE het volgende:
zijn ze nog steeds te koop voor 69 euro? dan heb ik ook zeker wel intressen!
bedankt voor de info,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:01 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
De inkoopactie is in de afrondingsfase wat betekend dat je geen bestellingen meer kan doen, maar er komt nog een IA, maar die zal alleen iets duurder zijn aangezien het een commerciele inkoopactie betreft. Houd dus de site www.inkoopactie.net in de gaten.
Ze zijn overigens geen 69 euro, maar 53 euro exclusief verzenden. Die 69 euro was de prijs die een fokker hem hier aanbood.
overdrijven is ook een vak, ik heb dat ding op een beurs gezien en ik vind ze best leuk, maar om dat te vergelijken metquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:03 schreef Snoop_Dogg het volgende:
De Laserpod laat de DJ Tiësto lichtshow-achtige apparaten eruit zien als stoplichten
als ik de mijne niet leuk vind, mag je de mijne wel hebben voor dat geld..., heb je alleen wel een geopende doos, maar ik zal hem proberen netjes op te maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:56 schreef IETE het volgende:
[..]
bedankt voor de info,
dat de inkoopactie afelopen was, had ik ook al gevonden, maar ik dacht, misschien weet iemand al
wanneer de volgende komt, of dat er nog een fokker was, die er 1 kon aanbieden
ik zal de site in de gaten houden, en hoor ook hier graag wat jullie allemaal vad de pod vinden, als jullie hem van de week thuis hebben![]()
Het zelfde hierquote:Op maandag 24 januari 2005 18:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Als iemand er niet kapot van is wil ik 'm wel overnemen, anders hou ik even in de gaten of er nog een inkoopactie komt!
Vrijdag of Maandag komt de eerste zending van laserpods aan bij de IA-organisator. Dan moeten ze nog verstuurd of opgehaald worden. Dus in de loop van de volgende week zullen de eerste ervaringen hier staan denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:38 schreef IETE het volgende:
Hebben de meeste fokkers de laserpod nu al thuis? zoja,
vertel dan even hoe die bevalt
ondertussen al een poos verder, nog geen post ofzo gehad, wat een gigantisch matige bedrijfsvoering....quote:Op maandag 24 januari 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
hmm, ik heb via mn werk contact gehad met de leverancier, dus ik verwacht vandaag of morgen meer erover te weten
Ik ga hem vanavond ophalen. Ik zal kijken of ik er foto's van kan maken.quote:
en, bevalt ie ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:11 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond ophalen. Ik zal kijken of ik er foto's van kan maken.
Komt meer door het trage forum dat ik nog niet gereageerd heb.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:59 schreef IETE het volgende:
jullie zijn allemaal wel erg blij met jullie laserpod he![]()
maar als je een donkere kamer hebt, (lichtjes uitdoen is namelijk niet zoveel moeite) zijn de effecten dan mooi of kijk je liever naar je winamp visualizer?quote:Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Komt meer door het trage forum dat ik nog niet gereageerd heb.
Maar ik moet zeggen dat ik de prijs van 129 euro (normale verkoopprijs) echt veel te hoog zou vinden. De 53 euro die ik ervoor betaalt heb een redelijke prijs.
De laserpod is wel leuk, maar echt spectaculair.. Nee niet echt.
Je hebt echt een donkere kamer nodig om er goed te van kunnen genieten. Voor een woonkamer waar een tv aan staat is hij al niet geschikt. Heb hem dus nu maar op de slaapkamer staan.
Ik vind de lavalamp methode wel erg leuk tijdens bepaalde relationele zaken..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
maar als je een donkere kamer hebt, (lichtjes uitdoen is namelijk niet zoveel moeite) zijn de effecten dan mooi of kijk je liever naar je winamp visualizer?
Hij is best leuk hoor, maar niet de 130 euro waard. Op dit moment vind er op www.inkoopacties.net weer een inkoopactie plaats voor de Laserpod voor een bedrag van 65 euro. Dat vind ik het meer waard.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:30 schreef hardcorekabouter het volgende:
Al met al is dit dus best wel een klote-ding zo te lezen. in ieder geval niet dat geld waard. Jammer, ik zoek nog een leuk sfeerlampje in die trend.
Hmm, misschien koop ik hem dan toch maar. Ik kan me voorstellen dat het met sommige middelen wel lachen is, maar ik doe niks meer, alleen nog alcohol. En met alcohol sloop ik hem waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Hij is best leuk hoor, maar niet de 130 euro waard. Op dit moment vind er op www.inkoopacties.net weer een inkoopactie plaats voor de Laserpod voor een bedrag van 65 euro. Dat vind ik het meer waard.
Zaterdag heb ik de laserpod geprobeerd i.c.m. bepaalde middelen uit dit topic: Explosion - Vragen & Antwoorden Deel 3 en dat was wel erg gaaf...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |