abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2001 @ 22:07:53 #1
862 Arcee
Look closer
pi_1654197
Ik vond de uitzending van Netwerk van vanavond erg interessant. Ze kwamen met een eigen reportage over het web achter achter de mogelijke daders van de aanslagen in NY. Ze gingen o.a. naar Libanon en trokken de levens van 2 van de terroristen na (o.a. in Florida en Hamburg). Ook kwam een Britse terroristen-expert aan 't woord die een vergelijking deed tussen Bin Laden en andere beruchte terroristen.

Ik vond het iig een interessante uitzending. Herhaling is straks om 1:00 op Nederland 1.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 16 september 2001 @ 22:15:15 #2
995 PeteRp
What a decade!
pi_1654282
Woensdag (of donderdag, weet het niet exact meer) was er een zeer boeiende documentaire te zien op SBS (of all!). Het ging over de organisatie van Bin Laden en de achtergronden van de America-haat in de Arabische wereld. Ik viel er halverwege in en hoop dat ze die uitzending nog een keer herhalen.
Tell the others!
  zondag 16 september 2001 @ 22:45:20 #3
15655 RexMundi
Herr Doktor bitte...
pi_1654687
Ik vond vooral de Brit belangrijk. Gezien zijn woorden word het probleem nogal onderschat. Misschien moet iedereen zich maar bewapenen om onmiddelijk in te kunnen grijpen...
Homo Sapiens non urinat in Ventum
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 september 2001 @ 01:00:38 #4
862 Arcee
Look closer
pi_1655711
quote:
Op zondag 16 september 2001 22:07 schreef Arcee het volgende:
Herhaling is straks om 1:00 op Nederland 1.
Nu dus.

-edit- nog 6 minuten, blijkbaar.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1655732
zie op ned 1 zingende mensen geen netwerk

ah oke nog ff wachten dus /edit

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 september 2001 @ 01:06:30 #6
862 Arcee
Look closer
pi_1655742
quote:
Op maandag 17 september 2001 01:00 schreef Arcee het volgende:
En dat is nu.
pi_1655758
eerste grap is al gemaakt in netwerk

osama bin laden laat per fax weten dat ie er niet achter zit. Toch grappig als de taliban roept dat hij niet over communicatiemiddelen bezit

*beetje giechelig word*

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_1655776
quote:
Op maandag 17 september 2001 01:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nu dus.

Vooralsnog zie ik wederom de flats in New York.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 september 2001 @ 01:17:33 #9
862 Arcee
Look closer
pi_1655780
quote:
Op maandag 17 september 2001 01:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Vooralsnog zie ik wederom de flats in New York.
Ja, maar nu is het 2e deel begonnen en da's hetgeen waar ik op doelde.
pi_1655925
quote:
Op maandag 17 september 2001 01:17 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, maar nu is het 2e deel begonnen en da's hetgeen waar ik op doelde.

Heb het helemaal gezien, en was inderdaad een heel interessante documentaire.

Wanneer je hoort hoe de twee (vermoedelijke) terroristen geleefd hebben, gestudeert etc, en qua voorbereiding misschien wel 10 jaar bezig zijn geweest, is dat bijna niet voorstelbaar, dit waren mensen met een universitaire opleiding volgens de omgeving zelfs vriendelijke en voorkomende mensen.
Dat is een raar idee, maar aan de andere kant ziet een "huis tuin en keuken" moordenaar er veelal ook gewoon uit zoals de buurman, en gedraagt zich in het dagelijks leven ook als zodanig.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')