Nou vertel?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spreek net een jongen op msn..had een date met mn ex en heeft t over de grootte van mijn lul gehad?????
Ja sorry had niet door dat k de laatste was..quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:48 schreef Manias het volgende:
en je vergat spontaan een nieuw topic te maken!
Bestaan er foto's dan?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja sorry had niet door dat k de laatste was..
en Wizje...daar kom je zelf maar achter(hoe dat mag jezelf weten..liever kom ik er niet a/t pas!)
*no comment*quote:
Ach ja.. Iedereen heeft weleens wat stouts gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*no comment*
ergens zwerft er een
Ach ja..je bent jong..en dr is een oude geile bok die daar gebruik van maakt..met een van je beste vrienden gaat daarna en de foto onder al je vrienden verspreidquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. Iedereen heeft weleens wat stouts gedaan. Bij de ene is een foto op internet, bij een ander drugs of iets anders..
Ieuw... da's best nastyquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ja..je bent jong..en dr is een oude geile bok die daar gebruik van maakt..met een van je beste vrienden gaat daarna en de foto onder al je vrienden verspreid
Ach kon t wel hebben..laten we zeggen dat de dames nu met ontzag sprekenquote:
Uh? Je bent er dus wel trots opquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach kon t wel hebben..laten we zeggen dat de dames nu met ontzag spreken
Mag niet klagen schijnbaar..quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uh? Je bent er dus wel trots op
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:26 schreef Sjoe538 het volgende:
ew.. dit is serieus een homo topic?
*leaves* srry.. not my style.
respect t wel
Tja...zou ik ook moeten zijn....voor mijn werk....maar vanacht zat ik weer eens in een dromen-rollacoaster....as in de hele nacht niks anders dan droompje, wakker worden,droompje wakker worden....dus verder dan REM ben ik nie geweest.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben fris en fruitig..en moet voor mn werk!
Is grunten in een gothic band niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaaap..
presentaties aanhoren is vermoeiend, en mn stem is half weg.. probeer nog de telefoon aan te nemen maar er komt alleen wat gemurmel uit mn strot
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
dit is een terugvind post, waar ik niks mee ga doen, en dus eigenlijk ook geen terugvind post is, maar gewoon opvulling van ruimte zodat dit topic ook in de lijst van topics staat waarin ik gereageerd heb.
Heb je geen GPS op je fiets?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDEGODvER..ik haat t als k verdwaal en niet weet waar k moet zijn
Geen GPS blijkbaar..maar wel internet...best knap op een fiets Dus even naar www.routeplanner.nl http://www.routenet.nl/ surfen en je weet zo hoe je ergens moet komen....quote:
Stoer.....quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
dit is een terugvind post, waar ik niks mee ga doen, en dus eigenlijk ook geen terugvind post is, maar gewoon opvulling van ruimte zodat dit topic ook in de lijst van topics staat waarin ik gereageerd heb.
Wat een zieke opmerking!quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
jahoe ik heb nu ook nog eens koorts
oh? vertel....quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Bagger....ik ben toch ziek thuis nu
Daar gaan al m'n stoute plannen voor vandaag![]()
sinds wanneer heb jij stoute plannen?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:24 schreef Markie-Mark het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja maar wist t adres niet precies..
en wat blijkt nu..t was in t gebouw waar k werd weggestuurd omdat t daar niet was volgens die receptioniste.. AARGH!
volgens mij geen eenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Proest*
Sorry hoor
maar vind dit best wel grappig eigenlijjk.
Doet me erg denken aan onze receptionisten...
Ook niet "The-brightest-peanuts-in-the-turt"
Die had ik voor vandaag, maar helaas in bed liggen en Oprah kijken wordt een stuk minder stout ben ik bangquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij stoute plannen?
Ach kom je een ander keer toch langs?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Johnny Depp komt!quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die had ik voor vandaag, maar helaas in bed liggen en Oprah kijken wordt een stuk minder stout ben ik bang
Een ruitje intikken kan altijd nog hoor, geloof mij maar, je pakt gewoon een steen, niet groter dan een kiezel, en gooit in het holst van de nacht bij een afgelegen kantoorgebouw een ruitje in. Snel weg fietsen, en doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die had ik voor vandaag, maar helaas in bed liggen en Oprah kijken wordt een stuk minder stout ben ik bang
quote:
Samen met t lieve jochie uit Finding Neverland waar die ook mee gaat spelen in Charlie and the Chocolate Factoryquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh dat maakt m'n dag nog een klein beetje goed dan![]()
Dat jochie ken ik niet maar Finding Neverland wil ik wel graag gaan zien zodra ie hier uitkomtquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Samen met t lieve jochie uit Finding Neverland waar die ook mee gaat spelen in Charlie and the Chocolate Factory
hij is gewoon de manquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat is er met Johnny Depp?
Ik snap heel die hype om hem heen echt niet. Hij woont in Frankrijk, is getrouwd met Vanessa Paradis, en heeft niet echt de meest zalige tijden achter zich liggen. Hij is een eigenzinnige acteur die onconventionele rollen kiest.
but that's it.
Brad Pitt kiest ook niet de meest voor de hand liggende rollen.
de 8ste toch?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat jochie ken ik niet maar Finding Neverland wil ik wel graag gaan zien zodra ie hier uitkomt
*trui aan gooi*quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koud heb*
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
stel je niet aan.
Op zich is daar een vrij makkelijk en simpel antwoord voor. Zomers als het warm is gebruik je de CV lang niet zo intensief als wanneer het koud is en dus doen er zich ook veel minder storinger voor ook ontdek je minder snel dat er een storing is bij minder gebruik.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:46 schreef Remix het volgende:
Damn waarom moet een cv installatie ALTIJD kapot gaan in de WINTER als het KOUD is buiten
1 woord: VOETENBADJE!!!!quote:en Remix zit met koude voeten
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:46 schreef Jerruh het volgende:
zo, me laatste dag thuis hopelijk.
ik wild efotos van dancevalley!1!!.
Warm water werkt ook niet. En ja, een voetenbadje kan wel weer als ze weg zijn... ze hoeven niet te weten dat ze bij een heaumeau bezig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Op zich is daar een vrij makkelijk en simpel antwoord voor. Zomers als het warm is gebruik je de CV lang niet zo intensief als wanneer het koud is en dus doen er zich ook veel minder storinger voor ook ontdek je minder snel dat er een storing is bij minder gebruik.Voel ik me hier ff de expert...
[..]
1 woord: VOETENBADJE!!!!![]()
![]()
(Water koken en daarmee voetenbadje maken, als je warm water het ook niet doet.)
godverquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godver, moet ik vrijdag toch naar Den Bosch.
Zoals ik zei.....water koken dus.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:06 schreef Remix het volgende:
[..]
Warm water werkt ook niet. En ja, een voetenbadje kan wel weer als ze weg zijn... ze hoeven niet te weten dat ze bij een heaumeau bezig zijncv mannetjes zijn net bouwvakkers
komen er dit keer dus weer een deelquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godver, moet ik vrijdag toch naar Den Bosch.
euhm daar ben ik errug slecht in....quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:18 schreef Jerruh het volgende:
bartjeuh!.
geef me es een motivatiekick!!!.
je bent inderdaad erg slecht :[.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm daar ben ik errug slecht in....
tsjakka... je kan het enzo!!!!
(ik zei toch dat ik slecht was)
ik ga mezelf eerst eens motiveren... morgen 2 lastige toetsen
Ik sta voor de bar....quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
komen er dit keer dus weer een deel
zullen we voor de mensen die je nog niet gezien hebben een SAJ Speurtocht uitzetten?
vooraf indrinken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent inderdaad erg slecht :[.
enfin, moet kiken of ik vrijdag kom, k heb gigageldgebrek.
ik vrees dat ik ook zal komen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
komen er dit keer dus weer een deel
zullen we voor de mensen die je nog niet gezien hebben een SAJ Speurtocht uitzetten?
Ik ken ze eigenlijk alleen maar van CBBC, waar ze retevaak gastoptredens verzorgden een tijdje terug. Helemaal hip enzo, maar in Nederland waren ze onbekend, en ik geloof nog steeds.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:41 schreef Semisane het volgende:
Ken hem niet, ken Busted niet, denk ook niet dat ik was mis.
je kunt toch met iemand meerijden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:16 schreef Jerruh het volgende:
kugari: mjwa, dan moet ik er nog komen, en ik weet het gewoon ff niet, ik dnek er even over...
Idd Skanky Shizzle #1quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:21 schreef Manias het volgende:
*gaap* rustig hier
Nee, dat is omdat ik zaterdag om 9 uur op m'n werk moet zijn....quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah, daarom ben je vrijdag niet in de O.
Is er ooit een moment dan dat je het kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:29 schreef Cybart het volgende:
tijd om te gaan slapen... nouja om weer onder de wol te gaan...
waarom wordt je altijd ziek op momenten dat je het niet kan gebruiken
Beterschapquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:29 schreef Cybart het volgende:
tijd om te gaan slapen... nouja om weer onder de wol te gaan...
waarom wordt je altijd ziek op momenten dat je het niet kan gebruiken
En je niet tegen (Heineken..meen ik) bier kan.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik zaterdag om 9 uur op m'n werk moet zijn....
fotoquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben te dik (8)
KvK?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik en ik en ik, ik ben te dik (8)
Van bier word ik snel dronken, en kotsmisselijk...quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je niet tegen (Heineken..meen ik) bier kan.
Mooi.. da's nummer 1quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en jou zie ik nie meer op innercity, bij voorbaat.
wacht maar, straks jank je weer, net zoals vorig jaar...en jaar ervoor...en jaar daarvoorquote:
Ik jank niet, ik ben een ventquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wacht maar, straks jank je weer, net zoals vorig jaar...en jaar ervoor...en jaar daarvoor.
ik heb gesolliciteerd vlarp!!
Nee want nu heeftie mij. HA!quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
]
[..]
wacht maar, straks jank je weer, net zoals vorig jaar...en jaar ervoor...en jaar daarvoor.
ik heb gesolliciteerd vlarp!!
nou beetje wel!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik ben een vent
Als wat? Als wat!??
Als bijbaantje zeker?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou beetje wel!!.
als verkoper bij van leest music, althans, open sollicitatie, dus kan ook voor andere functies... k heb iig een handige CV (reviewer)
Mja, één bullenbak en ze liggen ziek op bedquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mietjes zijn het tech...mietjes!
jahquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als bijbaantje zeker?
Klinkt wel leuk!
En nou nog met overtuiging leren tikken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah.
saj, je bent zelf een mietje.
als het goed is heb ik die overtuiging niet nodigquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nou nog met overtuiging leren tikken.
Jij bent THE Skanky Shizzle #1, Maniasquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef Manias het volgende:
wat een sfeer weer hier lol
ik ben de resttenks!
Oh ja, het is kansloos.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het goed is heb ik die overtuiging niet nodig.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Jerre
En SAJ , Vlarp en Wiz en de rest
Slaap zequote:Op dinsdag 7 december 2004 23:10 schreef Vlarp het volgende:
Goed, ik ga naar bed
Dus doei SAJ, Jerruh, Wiz, Manias, Mark en de rest
Hear Me! I Am The Rest! *donkere stem*quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Alhoewel "de rest" heeft wel iets mysterieus..![]()
Zwoel hoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:16 schreef Manias het volgende:
[..]
Hear Me! I Am The Rest! *donkere stem*
togvoellikmesomswelgewoonderesthoor
Ja, nu Marc hier niet meer post moet iemand het toch doen?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, nu Marc hier niet meer post moet iemand het toch doen?
Het lag (zoals gewoonlijk) aan jou.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:35 schreef Weemz het volgende:
Hoi, tvp en Truste!
Lag het nou aan mij of lag 't forum ff plat vandaag???
egt niet! t lag wel plat hoor evenquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lag (zoals gewoonlijk) aan jou.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:43 schreef Manias het volgende:
[..]
*grinnik*
I Am A Skank: Fighter Of Injustice!
And you's number 2quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij bent THE Skanky Shizzle #1, Manias![]()
Tsjee... Dat lijkt me aan de kleine kant.quote:Uit een onderzoek van een condoomfabrikant waarbij 2.500 erecte penissen werden gemeten blijkt dat 40 procent van de Duitse mannen een penislengte heeft tussen 12 en 15 centimeter.
Het schijnt zo te zijn ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:39 schreef G_E het volgende:
Ligt het aan mij, of is deze reeks echt aan het versaaien?.
Geen rel, geen foto's van blubberzwijns blote buikje of beaverhausens billen. Helemaal niets. Geen spannende roddels of geflirt.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn ja.
Zit ik een heel weekend zonder i-net, heb ik niks gemist!
Oh volk!quote:
Trusten Jerquote:Op woensdag 8 december 2004 01:13 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slape.
ruud belt ook nog zo!
arme nachtrust
Ach, nachtrust wordt overgewaardeerdquote:Op woensdag 8 december 2004 01:13 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slape.
ruud belt ook nog zo!
arme nachtrust
Nachtrust, nachtlust... gebeurt allemaal in het donkerquote:Op woensdag 8 december 2004 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, nachtrust wordt overgewaardeerdNachtlust is leuker
Mogguh!
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:55 schreef G_E het volgende:
[..]
Geen rel, geen foto's van blubberzwijns blote buikje of beaverhausens billen. Helemaal niets. Geen spannende roddels of geflirt..
Pour moi aussiquote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef Manias het volgende:
*gaap* mogguh
proefwerken? das lang geleden pour moi
Wat heb je voor gaven?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
had net supervisiegesprek..anderhalf uur gezeur over hoe ik mijn gaven die ik van God heb gekregen kan gebruiken en niet in de grond moet stoppen ofzo
![]()
me quoquequote:Op woensdag 8 december 2004 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pour moi aussi
Para mi tambien
For me as well
Fur mich auch
telekinese is stoerquote:Op woensdag 8 december 2004 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je voor gaven?
Laser-ogen? Kun je't weer beheersen? Telepathie? Empathie? Telekinese? Pyrokinese?
chagrijnigquote:Op woensdag 8 december 2004 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
telekinese is stoerhehe nee sensitiviteit ofzo
bijv. dat ik als ik thuis kom al ruik of mijn moeder sachrijnig is
![]()
Dit kun je ook gewoon (vrouwelijke ghehe) intuïtie noemen hoor... Je kunt er gewoon vanuit gaan dat je moeder chagrijnig is... daar is het een moeder voorquote:Op woensdag 8 december 2004 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
empathie dusquote:Op woensdag 8 december 2004 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
en ik de 17e naar acda en de munnik!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dit kun je ook gewoon (vrouwelijke ghehe) intuïtie noemen hoor... Je kunt er gewoon vanuit gaan dat je moeder chagrijnig is... daar is het een moeder voor
Trouwens: ik gaat naar After Forver de 18e december![]()
after foreverquote:Op woensdag 8 december 2004 11:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dit kun je ook gewoon (vrouwelijke ghehe) intuïtie noemen hoor... Je kunt er gewoon vanuit gaan dat je moeder chagrijnig is... daar is het een moeder voor
Trouwens: ik gaat naar After Forver de 18e december![]()
Hmmm... I'm quite used to the grunts ghehequote:Op woensdag 8 december 2004 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
after foreveralleen dat geschreeuw mag van mij iets minder
![]()
jaaa de leuke joegoslavische jongen is er weer![]()
![]()
Is die 2e de winnaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts...
Rob, Jon,Matt
, Bruce Hulce (een jurylid), Hunter, en Maurice.
Uiteindelijke winnaar van Manhunt...
Jon Jonsson (no I'm not shitting you, that's really his name... think of the fun we'll have with bad puns, 'Jon Jonsson's Johnson')
Rob is gay, Hunter is twijfelachtig.
Waar? Bij TMF?quote:
Jon Jonsson is best wel een knappe man hoor...quote:
voor een popstar-column?quote:
dat heb ik ook ooit eens overdacht. Als comic-reviewer. Maar dat is niet iets dat Fok zoekt.quote:
Popstars... enge serie met enge deelnemers.quote:
Gewoon langskomen.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:58 schreef Jerruh het volgende:
ben ik blij da ik geen popstars kijk
ik zit in dilemma: aanstaande vrijdag orangerie of naar ruud. ik wil dolgraag, echt dolgraag naar orangerie, maar als ik niet naar ruud ga, zie k m bijna drie weken niet (weekend daarop is innercity)... dus ik zit te twijfelen 9ja, da zal wel stom klinken enzo, maar ik heb bart en mark etc al te lang niet meer gezien...)
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Popstars... enge serie met enge deelnemers.
Waar normale pubers op hun zestiende nog amper kunnen dromen van een paar bakkebaarden, heeft een van de deelnemers van Popstars het genetische geluk gehad dat hij al een volle bos borsthaar in het bezit heeft. Waar de meeste pubers van zestien nog niet zo gek lang haar op hun benen hebben, heeft deze kandidaat een perzisch tapijt op z'n rug weten te kweken.
Ergens is het een geruststelling, dat iemand die zo harig is toch zo arrogant en zelfverzekerd de straat op durft.
Ook een hele opluchting is dat er een dwerg rondloopt die een of ander loops tutje met jong heeft geschopt, dus onze geblondeerde dwerg is al lang en breed een vader. Maar de vraag is of de kleine darmpoliep een vergeten pil is, of een geknapt rubbertje, of gewoon ongewenste herrinering is aan een avondje flink doorzuipen.
Dan heb je nog het figuur Mark, de langste van het stel, de lelijkste van het stel, en de meest arrogante zelfingenomen klootzak van het stel. Mensen die zichzelf omschrijven als knap en geweldig, terwijl ze dat echt niet zijn, die mogen ze er per direct uit bonjouren. Jij bent de zwakste schakel.
Nee popstars is zeker niet mijn ding.
Mooehwhahahahahahaaa!quote:Op woensdag 8 december 2004 13:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
en toen viel het stil...
I would have been funny if it weren't so pathetic...
oh what the heck... I'll laugh anyway!
[afbeelding]
Wil je me dood hebben ofzo!? Dat zou betekenen dat ik regelmatig naar die verschrikking van een serie moest kijken.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik 't voor 't zeggen had nam ik jou aan als Popstar-columnist
we hadden er een beetje discussie over netquote:ik moet het hun uitleggen
het moet zijn henquote:Op woensdag 8 december 2004 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm is de volgende zin correct?
[..]
we hadden er een beetje discussie over nethun wordt alleen gebruikt bij bezittelijke voornaamwoorden en bij de derde naamval.. (ofzo)
Het moet HEN zijn, tenzij je uit Brabant komtquote:Op woensdag 8 december 2004 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm is de volgende zin correct?
[..]
we hadden er een beetje discussie over nethun wordt alleen gebruikt bij bezittelijke voornaamwoorden en bij de derde naamval.. (ofzo)
hun is een bezittelijk voornaamwoord, niets meer niets minder. Als je er voor of aan voor kan zetten dan is het een MEEWERKEND VOORNAAMWOORD.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
Het is waarschijnlijk wel hun hoor. Hun wordt gebruikt als bezittelijk voornaamwoord en als je er AAN voor kunt zetten.. (volgens talenknobbel hier..)
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
they - them - their
They tell me (they = persoonlijk voornaamwoord en is het onderwerp)
I told them a story (them = persoonlijk voornaamwoord en is het meewerkend voornaamwoord)
It is their story (their = bezittelijk voornaamwoord en maakt deel uit van het lijdend voorwerp 'their story')
Gebruik hun in de volgende gevallen:quote:Op woensdag 8 december 2004 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hun is een bezittelijk voornaamwoord, niets meer niets minder. Als je er voor of aan voor kan zetten dan is het een MEEWERKEND VOORNAAMWOORD.
En aangezien persoonlijke voornaamwoorden niet veranderen als ze als meewerkend voornaamwoord fungeren, blijft het in de zin die jij hebt gespeld gewoon HEN.
Ik moet het HEN uitleggen.
Dus ram die talenknobbel maar in elkaar, want hij liegt dat hij barst
Ik heb van 24-12-04 tot 17-01-05 vakantie Klink lekker lang van 2004 tot 2005quote:Op woensdag 8 december 2004 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou ik heb geeneens kerstvakantiemaar neem wel lekker 2-9 januari vrij voor wintersport
pure jaloeziequote:Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb van 24-12-04 tot 17-01-05 vakantie Klink lekker lang van 2004 tot 2005En spendeer een kleine 10 tot 14 dagen daarvan op het strand in Florida.
![]()
quote:
Lekker vroeg ben je vandaag.quote:
Als danseresje?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed.
ik wil ook wel optreden op dancevalley 2005 maar ja, helaas.
als DJquote:Op woensdag 8 december 2004 16:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als danseresje?In een roos jurkje
![]()
Have funquote:Op woensdag 8 december 2004 16:44 schreef Semisane het volgende:
Nou weet je wat? Ik ga maar eens naar huis, avond eten halen bij Appie....ook altijd heel leuk. En wellicht nog een drankje doen in de stad....
Toedels allen ten zame....
omdat het bekant iedereen voerkomtquote:Op woensdag 8 december 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom kunnen sommige mannen niet gewoon ergens in een hoekje gaan zitten klootzakken en je met rust laten? Nee, dan moeten ze zonodig een kei vaag smsje sturen zodat je gevoelens weer helemaal overhoop liggen..
flappiequote:Op woensdag 8 december 2004 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
succes stephan.
gaat ie met kerst in de pan?!
Tsja.. dan bel je 'm op, met de vraag of hij concreet uit wil leggen wat hij bedoeld met dat vage smsje. En als hij dat niet wilt, of dan vraag (beveel) je hem of hij je voortaan met rust wil laten. En desnoods blokkeer je zijn nummer, als je telefoon dat kan.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom kunnen sommige mannen niet gewoon ergens in een hoekje gaan zitten klootzakken en je met rust laten? Nee, dan moeten ze zonodig een kei vaag smsje sturen zodat je gevoelens weer helemaal overhoop liggen..
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:58 schreef Jerruh het volgende:
ben ik blij da ik geen popstars kijk
ik zit in dilemma: aanstaande vrijdag orangerie of naar ruud. ik wil dolgraag, echt dolgraag naar orangerie, maar als ik niet naar ruud ga, zie k m bijna drie weken niet (weekend daarop is innercity)... dus ik zit te twijfelen 9ja, da zal wel stom klinken enzo, maar ik heb bart en mark etc al te lang niet meer gezien...)
Je hebt het tegen mij hoor. Daar ben ik veul te veul watje voor.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:45 schreef G_E het volgende:
[..]
Tsja.. dan bel je 'm op, met de vraag of hij concreet uit wil leggen wat hij bedoeld met dat vage smsje. En als hij dat niet wilt, of dan vraag (beveel) je hem of hij je voortaan met rust wil laten. En desnoods blokkeer je zijn nummer, als je telefoon dat kan..
Kom op! Streng zijn!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij hoor. Daar ben ik veul te veul watje voor..
.
quote:
Hij houdt je waarschijnlijk gewoon aan het lijntje. En dan ook nog eens met sms-jes. Dumpen dus, gewoon over klaar en uit.quote:
Hij houdt me ook aan het lijntje. Dat weet ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Hij houdt je waarschijnlijk gewoon aan het lijntje. En dan ook nog eens met sms-jes. Dumpen dus, gewoon over klaar en uit..
mjwa, ik weet het ff niet, klinkt misschien stom, maar ik mis aan de andere kant jullie ook wel beetje enzoquote:Op woensdag 8 december 2004 17:49 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pick Me....Pick Me![]()
Nee hoor, ik zou t super leuk vinden je weer te zien maar kan me ook voorstellen dat je graag bij Ruud wil zijn als je hem daarna drie weken niet meer kan zien![]()
klinkt als een case van "he's just not that into you" copyright Oprahquote:Op woensdag 8 december 2004 18:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij houdt me ook aan het lijntje. Dat weet ik ook.
Dat doet ie al maanden.
Ik reageer gewoon niet.
Denk ik..
je hoeft toch niet PERSE in het weekend naar ruud te gaanquote:Op woensdag 8 december 2004 18:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik weet het ff niet, klinkt misschien stom, maar ik mis aan de andere kant jullie ook wel beetje enzo.
Tenzij het een Gorgeous Looking Hunk is, die je wilt aanhouden, uitsluitend voor lustelijke & ruige sex. Maar dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij houdt me ook aan het lijntje. Dat weet ik ook.
Dat doet ie al maanden.
Ik reageer gewoon niet.
Denk ik..
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:10 schreef Manias het volgende:
[..]
klinkt als een case van "he's just not that into you" copyright Oprah
dat gaat niet in verband met school en reistijd....quote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef Manias het volgende:
[..]
je hoeft toch niet PERSE in het weekend naar ruud te gaan
je kan toch tussendoor even erheen @ de week gewoon!
neuh, het is niet lelijk maar een GLH-tje is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Tenzij het een Gorgeous Looking Hunk is, die je wilt aanhouden, uitsluitend voor lustelijke & ruige sex. Maar dat lijkt me niet..
je ging laatst ook op een donderdag naar a'dam! compromise!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat gaat niet in verband met school en reistijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |