En wie zit er nou juist alleen maar te zeiken over de vorm?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:40 schreef SCH het volgende:
Er wordt gewoon nauwelijks over de inhoud gesproken, slechts over de vorm. Dat kun je toch niet ontkennen?????
uhmmm verlicht mij zou ik zeggen, wat had zijn fantastische repliek te maken met mijn post?quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
* deedeetee gniffelt : de pot verwijt de ketel......
jij lijkt de helft van de tijd niet te weten waar 't nou eigenlijk over gaat !![]()
nu word ik even boos....quote:Op dinsdag 7 december 2004 03:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Nee, en jij ook niet gezien deze niet zomaar toegankelijk zijn en zich op geheime locaties bevinden.
Ik zie overal mensen schreeuwen dat 60 en soms zelfs 80% van de vrouwen aldaar moslima's zouden zijn, maar hebben die mensen dat zelf waargenomen of van de een of ander Fortuynistisch/AHA forum geplukt?
Ik denk niet dat de kiezers die op Hirsi Ali hebben gestemd het zo erg vinden dat ze een nieuwe film maakt. Los daarvan geloof ik nog steeds niet dat het daadwerkelijk haar 'vrije' keus is weg te blijven uit de Kamer.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef MrBig het volgende:
[..]
Dat komt omdat er vanuit de kamer niet voldoende aandacht voor is. Iets wat AHA beter zou kunnen gaan veranderen dan zich te concentreren op een nieuwe film. Van mij mag ze gerust een nieuwe film maken, maar maak dan ook aub plaats voor een ander kamerlid die wel wenst kiezers te vertegenwoordigen binnen het democratische stelsel.
wat een ongelooflijke arrogantie. dat jij bepaalt dat Theo van Gogh nooit voor iemand iets heeft betekend.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Extec, stop nou eens met het herinneren en opnoemen van wijlen Theo van G. Die vent is dood, hij zal niks meer betekenen, voor niemand, ofschoon hij dat eigenlijk nooit heeft gedaan
Ja, de niet welvallige realiteit ontkennen blijft een machtig interresant wapen, ter linkerzijde.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:01 schreef evert het volgende:
[..]
nu word ik even boos....
in een ander topic heb ik zelfs de link geplakt naar de officiele CBS site met daarop de cijfers. dus kom niet aan met 'ergens vandaan geplukt en poplistisch geneuzel'
Maar maakt ze de film dan voor haar kiezers?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kiezers die op Hirsi Ali hebben gestemd het zo erg vinden dat ze een nieuwe film maakt. Los daarvan geloof ik nog steeds niet dat het daadwerkelijk haar 'vrije' keus is weg te blijven uit de Kamer.
Je kunt van alles beweren SCH. Maar die discussie loopt helemaal niet zo lang in de politiek en er waren zeker nooit ook maar enige plannen. Nu wel. Mede dankzij de grotere aandacht voor het probleem.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, die discussie loopt al een decennium ongeveer, doe nou niet alsof er nou ineens extra veel aandacht voor is.
Slechter? Hoezo?quote:Mijn stelling is dat deze film de situatie voor moslimvrouwen er eerder slechter dan beter op gemaakt heeft. En dat is jammer.
Lekker blaten over de vorm waarin iets gegoten is is constructief.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:52 schreef Re het volgende:
[..]
welke knuffelmethode?, als je niet weet waarover het gaat, blijf dan weg ofzo...
Iemand die aangeeft dat ze wel klaar is om aan het werk te gaan (film, boek), waarbij haar veiligheid meer ter discussie staat dan als zij in de kamer zou verschijnen kan in mijn ogen geen veiligheidsargumenten opvoeren als reden voor haar afwezigheid in kamer. Als het geen vrije keus zou zijn zou dat dus alleen opgelegd kunnen worden vanuit de VVD wat ik ook niet geloof.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kiezers die op Hirsi Ali hebben gestemd het zo erg vinden dat ze een nieuwe film maakt. Los daarvan geloof ik nog steeds niet dat het daadwerkelijk haar 'vrije' keus is weg te blijven uit de Kamer.
Nee, maar dat zeg ik toch ook niet. Ik denk dat haar kiezers de komst van een nieuwe film alleen maar zullen toejuichen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar maakt ze de film dan voor haar kiezers?
En Melkert ging twee jaar geleden ook uit vrije wil in Amerika werken zeker?quote:En natuurlijk is het uit vrije wil, dat zegt ze tenminste zelf. Maar jij gelooft haar niet? Vreemd!
ja, daar was een spannende nieuwe SM kelder geopend....quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:09 schreef nikk het volgende:
[..]
En Melkert ging twee jaar geleden ook uit vrije wil in Amerika werken zeker?
Nee, onder druk van de situatie en daar was hij wel open over. HA zegt dat het niet zo is dus waarom ze jou haar niet geloven? Je gelooft haar alleen als het je uitkomt????quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:09 schreef nikk het volgende:
En Melkert ging twee jaar geleden ook uit vrije wil in Amerika werken zeker?
waarbij je vergeet dat dit natuurlijk voor de moslimvrouwen gemaakt is en het dus niet boeit of jij het een eyeopener vindt, wat zie jij als doel van dit filmpje dan...? Discussieren over de vorm is wel degelijk constructief als je een beoogt doel hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:05 schreef MarcellusW het volgende:
[..]
Lekker blaten over de vorm waarin iets gegoten is is constructief.
En ohw wat gaan we inhoudelijk op de film in zeg.
Dove mensen bereik je niet door er keihard tegen te schreeuwen.(en dat is nou net wat de film niet doet, schreeuwen)
De manier die AHA heeft gekozen is naar mijn idee JUIST een eyeopener.( en dat een aantal Moslims dit als godslasterig zien is toch echt hun probleem. )
Als de film iets wel doet, is het schreeuwen - maar dat weigeren jullie te begrijpen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:05 schreef MarcellusW het volgende:
[..]
Lekker blaten over de vorm waarin iets gegoten is is constructief.
En ohw wat gaan we inhoudelijk op de film in zeg.
Dove mensen bereik je niet door er keihard tegen te schreeuwen.(en dat is nou net wat de film niet doet, schreeuwen)
De manier die AHA heeft gekozen is naar mijn idee JUIST een eyeopener.( en dat een aantal Moslims dit als godslasterig zien is toch echt hun probleem. )
is het uitsluitend voor moslimvrouwen bedoeld of als eyeopener voor de hele nederlandse samenleving? (en inmiddels ook ver daarbuiten)quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:12 schreef Re het volgende:
[..]
waarbij je vergeet dat dit natuurlijk voor de moslimvrouwen gemaakt is en het dus niet boeit of jij het een eyeopener vindt, wat zie jij als doel van dit filmpje dan...? Discussieren over de vorm is wel degelijk constructief als je een beoogt doel hebt.
Ik meen mij te herinneren dat de doelgroep van deze film voor AHA niet de Nederlandse samenleving was, ik kan het verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:14 schreef evert het volgende:
[..]
is het uitsluitend voor moslimvrouwen bedoeld of als eyeopener voor de hele nederlandse samenleving? (en inmiddels ook ver daarbuiten)
Zonder om er een complot-topic van de maken heb ik het vermoeden dat het haar afgeraden is in de periode na de moord op Van Gogh naar de Kamer te komen. Op dit moment zijn de gemoederen al wat berust dus ik verwacht haar binnen afzienbare tijd weer in de Kamer te zien. Hirsi Ali zal zeker weer terugkeren in de Kamer hoor, daar hoef je je niet druk om te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:08 schreef MrBig het volgende:
[..]
Iemand die aangeeft dat ze wel klaar is om aan het werk te gaan (film, boek), waarbij haar veiligheid meer ter discussie staat dan als zij in de kamer zou verschijnen kan in mijn ogen geen veiligheidsargumenten opvoeren als reden voor haar afwezigheid in kamer.
De coordinator (op welke hoogte dan ook) op het gebied van haar veiligheid is op dat gebied vele belangrijker. De VVD of de Kamer zelf heeft niets met die keuze te maken. Maar nogmaals, maak je niet druk. Ze zal zeker weer terugkeren in de Kamer.quote:Als het geen vrije keus zou zijn zou dat dus alleen opgelegd kunnen worden vanuit de VVD wat ik ook niet geloof.
Hoe kom je daar nou bij? Dus Tweede-Kamerleden moeten buiten de Kamer monddood worden gemaakt? Ze mogen dus geen artikelen meer schrijven, geen columns, geen interviews, geen boeken schrijven, etc? Dat heeft helemaal niets, maar dan ook niets, met de ondermijning van de democratie te maken.quote:Wat betreft die groep kiezers die het niet erg zou vinden: zij laten de bioscoop een verlengstuk van de tweede kamer worden. Over ondermijning van de democratie gesproken als je het heel cru mag stellen.
Neuh,quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:13 schreef SCH het volgende:
Jullie denken dat je een stier rustig krijgt met een rode lap.
Lijkt me top. Dus als ze in de komende periode niet verschijnt in de kamer maar wel actief is aan het 'andere front' heb ik een medestander?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hirsi Ali zal zeker weer terugkeren in de Kamer hoor, daar hoef je je niet druk om te maken.
Wel als je ervoor kiest om dit soort activeiten te ontplooien en tegelijkertijd niet je primaire taak als volksvertegenwoordiger uit te voeren. Je ziet mij nergens wat schrijven over kamerleden die naast en over hun werkzaamheden in de kamer tekst en uitleg geven in de media.quote:Hoe kom je daar nou bij? Dus Tweede-Kamerleden moeten buiten de Kamer monddood worden gemaakt? Ze mogen dus geen artikelen meer schrijven, geen columns, geen interviews, geen boeken schrijven, etc? Dat heeft helemaal niets, maar dan ook niets, met de ondermijning van de democratie te maken.
dacht jij nu echt dat het alleen voor die Moslim vrouwen was gemaakt?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:12 schreef Re het volgende:
[..]
waarbij je vergeet dat dit natuurlijk voor de moslimvrouwen gemaakt is en het dus niet boeit of jij het een eyeopener vindt, wat zie jij als doel van dit filmpje dan...? Discussieren over de vorm is wel degelijk constructief als je een beoogt doel hebt.
Omdat ze niet vrijuit haar mening hierover kan geven. Wat denk je zelf SCH? Ik heb het al eerder aangegeven in andere topic, ik denk dat haar aangeraden is zich even rustig te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, onder druk van de situatie en daar was hij wel open over. HA zegt dat het niet zo is dus waarom ze jou haar niet geloven? Je gelooft haar alleen als het je uitkomt????
Ach joh, je weet niet waar je het over hebt. Als er iemand van het conflictmodel is, is het SCH wel. Maar wel op een manier die effect sorteert.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:19 schreef ExTec het volgende:
Maar een hoop mensen worden wel catagorisch ziek van mensen zoals jij die menen dat enkel alles sugercoaten, en vooral niet de schijn van onaardig zijn hebben werkt.
Jij denkt iets teveel. Ik zie een kamerlid dat haar werk niet doet en dat is kwalijk, raar dat jij dat niet vindt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat ze niet vrijuit haar mening hierover kan geven. Wat denk je zelf SCH? Ik heb het al eerder aangegeven in andere topic, ik denk dat haar aangeraden is zich even rustig te houden.
Ligt aan de situatie natuurlijk. Ik heb geen glazen bol dus het is even afwachten wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:22 schreef MrBig het volgende:
[..]
Lijkt me top. Dus als ze in de komende periode niet verschijnt in de kamer maar wel actief is aan het 'andere front' heb ik een medestander?
De eerste film heeft ze ook gemaakt terwijl ze in de Kamer zat. Op dit moment ligt dat op z'n zachtst gezegd een beetje moeilijk en kiest ze ervoor haar tijd nuttig te gebruiken.quote:Wel als je ervoor kiest om dit soort activeiten te ontplooien en tegelijkertijd niet je primaire taak als volksvertegenwoordiger uit te voeren. Je ziet mij nergens wat schrijven over kamerleden die naast en over hun werkzaamheden in de kamer tekst en uitleg geven in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |