we zullen zienquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zijn er hier een aantal waarvoor het woordje dom is uitgevonden. Al zouden alle terroristen in de wereld vandaag stoppen met hun activiteiten, dan nog hebben ze al gewonnen. Wat zij willen is angst zaaien, en of iedereen angstig is ! Wijlen Theo van G. is al dood, Hirs Ali is (mond)doodDie gasten hebben allang bereikt wat ze willen. Vanaf nu kunnen ze alleen nog maar meer winnen, van verliezen kan geen sprake meer zijn getuige de massahysterie die vandaag de dag heerst in het Westen
niet enkel en alleen, en als je eens goed leest en die plaat voor je hoofd weghaalt heb ik daar allang op gereageerd in een vorig deel, zoek maar op voordat je weer verder mag blatenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk, nu hebben we het over mijn manier van discuzeuren.
Want da's interresanter dan waarom HA zich denigrerend uit zou laten over moslima's enkel en alleen omdat ze zich inliet met TvG, right?
Ik vind al die vrouwen die hun leven lang mishandeld en onderdrukt worden oneindig veel belangrijker. Reken maar dat dát óók zijn weerslag heeft op veel kinderen. Daarbij komt nog dat er in de islamitische wereld zat geld rond gaat dat écht niet wordt gebruikt voor hun hongerende medeburgers. Men heeft 't daar veel te druk met het terroriseren en onderdrukken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Deel 7 alweer, hartverwarmend hoor die zgn meelevendheid met de onderdrukte moslima.
Er moet gewoon wat gebeuren lees ik, desnoods 100 Submissions want dit kan gewoon niet!!!, en de vrouwenbesnijdenis wordt er ook even bijgehaalt.
Wat een hypocriet gedoe zeg, moet iemand al die betrokkenheid echt serieus gaan nemen?
Dagelijks sterven er zo'n 100.000 mensen de hongersdood (elke 7 seconden sterft een kind vanwege de honger), ruim 30 miljoen per jaar dus, maar dat kan velen blijkbaar aan hun reet roesten, een topic hierover (Elke 7 seconden sterft een kind vanwege de honger) genereerde slechts 44 reacties als:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach wat zou het ook he, die tientallen miljoenen mensen die jaarlijks omkomen van de honger, maar een moslimman die zijn vrouw onderdrukt, dát is pas onaanvaardbaar!
Dat is precies waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:53 schreef Re het volgende:
[..]
niet enkel en alleen, en als je eens goed leest en die plaat voor je hoofd weghaalt heb ik daar allang op gereageerd in een vorig deel, zoek maar op voordat je weer verder mag blaten
quote:dat is niet mijn mening maar het zou een van die dingetjes kunnen zijn waardoor de aangevallen groep vindt dat AHA denigrerend is. Je kan er leuk omheen lopen en het er niet mee eens zijn of belachelijk vinden maar het gebeurd
Uh huh,quote:Belangrijker dan het maken van zo'n film lijkt me dat het kabinet terug komt op de plannen om de Blijf-van-mijn-lijf-huizen en andere voorzieningen te korten.
En moeten we de doden en nieuwe aanwas in de blijf van m'n lijf huizen maar voor lief nemen, totdat ze 'van binnenuit genoeg veranderd zijn?'quote:Veranderingen komen van binnenuit en daar heb ik alle vertrouwen in. Helaas dwarsbomen types als Wilders en HA dat.
t'is al goed jong, ik was en ben duidelijk genoeg, verder praten heeft geen zin, vermoeiend kindquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:29 schreef ExTec het volgende:
'Vermoeiend kind'quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:36 schreef Re het volgende:
[..]
t'is al goed jong, ik was en ben duidelijk genoeg, verder praten heeft geen zin, vermoeiend kind
Dat is dan jouw mening. Voor mij was hij iemand die met weinig middelen hele mooie films kon maken, wist hij regelmatig de vinger op de zere plek te leggen in zijn columns en was hij een zeer goed interviewer. Verder was hij, volgens iedereen die dagelijks of vaak met hem omging, een zeer aardig mens en ook dat geloof ik meteen. De clip die hij voor Marco Borsato heeft gemaakt op het album 'Zien' geeft dat ook erg goed weer.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Extec, stop nou eens met het herinneren en opnoemen van wijlen Theo van G. Die vent is dood, hij zal niks meer betekenen, voor niemand, ofschoon hij dat eigenlijk nooit heeft gedaan
quote:Iemand die denigrerend is over hen en vervolgens ze wil helpen vind ik hypocriet.
quote:Betreffend dat AHA zogenaamd denigrerend doet over moslima's,
Brabbel je dan SCH na, of heb je dat uit andere bronnen?
quote:Ik neem aan dat als je actief Theo van Gogh promoot met je filmpje je best kan concluderen dat je denigrerend over kan komen. En ik praat SCH niet na
quote:Ik vroeg niet naar TvG.
En je kan niet bedoelen dat HA zogenaamde denigrerend naar moslima's is omdat ze zich inlaat met TvG, toch?
Hoezo, was TvG mentaliteits-melaatse ofzo, dat als je maar met em omgaat dat jij dan ineens 100% achter alles staat wat'ie zegt en doet??
quote:dat is niet mijn mening maar het zou een van die dingetjes kunnen zijn waardoor de aangevallen groep vindt dat AHA denigrerend is. Je kan er leuk omheen lopen en het er niet mee eens zijn of belachelijk vinden maar het gebeurd
Sterke reactie weerquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ook Mohammed B. schijnt in zijn kringen een aardig en rechtvaardig persoon te zijn, ik geloof dat meteen.
Zoiets zeg je eigenlijk, maar je vervangt Mohammed B. door wijlen Theo van G.
Sorry hoor, maar dat gelul van jou dta Theo zo aardig was en mooie films maakte, is toch ook totaal irrelevant.quote:
Hoezo? Bsb schreef dat Van Gogh voor niemand iets betekend heeft. Dat is dus de grootst mogelijke flauwekul. Schrijf dan dat hij voor jou niets betekend heeft, maar gooi er niet een kreet uit die bij voorbaat al onjuist is. Mijn reactie was dus wel relevant, aangezien het een reactie was op een uitspraak. Is je zeker weer ontgaan.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat gelul van jou dta Theo zo aardig was en mooie films maakte, is toch ook totaal irrelevant.
Reageer hier liever op Scanman, als je denkt op iedere post te moeten reageren.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:10 schreef SCH het volgende:
Als ik hier ook al lees dat sommige mensen de islam zouden willen afschaffen, net als Hirsi Ali denkt, dan vraag ik me toch echt af wat die mensen bezielt en waar hun realiteitsbesef zit.
Natuurlijk is er een probleem in sommige islamitische kringen met vrouwen en het is heel goed om dat bespreekbaar te maken en aan preventie en opvang te doen. Belangrijker dan het maken van zo'n film lijkt me dat het kabinet terug komt op de plannen om de Blijf-van-mijn-lijf-huizen en andere voorzieningen te korten.
Ik snap nog steeds niet waar die overdreven waardering voor deze film vandaan komt. In mijn ogen heeft de film veel meer schade aangericht dan opgeleverd en ik heb nog steeds niemand gehoord die mij concreet kan uitleggen wat de film heeft gebracht, behalve wat abstract gefilosofeer over de lange termijn.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
'Vermoeiend kind'
Geweldige argumentatie.
Itt jou, voel ik me nog steeds niet verheven genoeg om niet in te gaan op jou argumenten.
En teruglezen heb ik zeker gedaan.
Maar t'is wat listig ja, je hier nog uit lullen.
Ohja,
T'is 'meneer jong voor jou, plebs'
Nope, geen sarcasme. Hoezo? Van Gogh was in de eerste plaats een geweldig filmmaker. Dat is mijn mening en die van vele anderen, dus daar is geen discussie over mogelijk. Jouw opmerking dat hij voor niemand iets betekend heeft slaat dus totaalnergens op. Voortaan misschien alleen over jezelf spreken ipv iedereen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Scanman01, hoewel ik denk dat je reactie gevuld is met sarcasme zal ik je in het belang van de discussie en wederzijdse verstandshouding toch het voordeel van de twijfel gunnen. Laten we je laatste reactie als uitgangspunt nemen en van daaruit vredevol verder gaan
Al weer? Nee, ik kan wel steeds dezelfde dingen blijven herhalen, maar dat schiet niet op. Als iemand roept dat Van Gogh voor niemand iets betekend heeft, dan heb ik wel even de drang om dat even recht te zetten. Is bij deze gebeurd dus.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer hier liever op Scanman, als je denkt op iedere post te moeten reageren.
Ach jongen... laat maar. Jij schijnt te weten wat de rest van NL van Van Gogh vindt en dat niemand erg heeft genoten van zijn films. Nou okee, dan zijn we toch uitgeluld.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Scanman01, Wat heeft wijlen Theo van G. dan voor Nederland betekent behalve de chaos die hij heeft achter gelaten dankzij zijn columns en boeken ? Helemaal niks, die vent kon er alleen maar op los blaten zonder inhoudelijk iets zinnigs te zeggen. Hirsi Ali is van hetzelfde lage kaliber, alleen provoceert zijn nog sterker vanwege haar optimale haat jegens de Islam en haar volgelingen
ja zo zie je maar, ik ontwikkel me in een discussie terwijl jij stug vastblijf zitten in je eenzijdig denken... geeft niet, iedereen heeft zijn zwakte...quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:48 schreef ExTec het volgende:
Voor de fans en de goede orde, ff alles chronologies achter elkaar:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het gebruikelijke wegduiken dus, als je echt iets wordt gevraagd. Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op deze relevante vragen, je ontkent de werkelijkheid en voert een soort filosofische rituele dans op, die ook nog eens gebaseerd is op ontkenning en leugens. Ja, dan diskwalificeer je jezelf nogal.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al weer? Nee, ik kan wel steeds dezelfde dingen blijven herhalen, maar dat schiet niet op. Als iemand roept dat Van Gogh voor niemand iets betekend heeft, dan heb ik wel even de drang om dat even recht te zetten. Is bij deze gebeurd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |