Ook 61% maar ben dan ookquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:55 schreef Vampz het volgende:
wahahha 61%
Kut nu sta ik er mooi op dus![]()
Daar had ik ook last van, songfestival zeker per ongeluk goed gegokt, die travestiet zie je echt kilometers van te voren aankomen, COC kan iedereen ook wel verzinnen en ja dat ondergoed, in een jolige bui ook wel eens wat van ons vrouw aangetrokkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:56 schreef De_Schaduw het volgende:
omg, 48%. Vast omdat ik de songfestivalvraag goed had, wist wie de travestiet was, ik weet waar COC voor staat, hou van kleurigheid en ik een keer voor de gein een jurk aan had.
Dan ben jij ook weinig homo tov al die self proclaimed hetero's hier.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:02 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Ook 61% maar ben dan ook [afbeelding]
Die travestiet had ik goed dat weet ik zeker, dat was die derde toch???quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:06 schreef __ZzaZzou__ het volgende:
wat is er wrong dan?
welke had u gehad willen hebben???quote:
Ik ga de gok niet wagenquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:14 schreef __ZzaZzou__ het volgende:
[..]
welke had u gehad willen hebben???![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:30 schreef gooddaddy het volgende:
LOL, 54%, Moet ik mijn vriendin en 4 kinderen vertellen.
Wij kennen jou toch al?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
Dat verklaart een hoop voor mijn vrienden denk ik.
quote:Je zegt net als Robbie Williams:
'nee ik ben geen homo'.
Maar wat denk je zelf.......
Wat is een striptang trouwens?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Shagster het volgende:
Ook 46. De vergelijking met Robbie Williams is gauw gemaakt.
Volgens mij weten zelfs homo's wat een striptang is, trouwens.
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef Shagster het volgende:
[..]
Een erotische danseres als schoonmoeder.
Nee, gewoon accepteren en er voor uitkomen.quote:
Homoquote:
precies zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:36 schreef chris1234 het volgende:
Maar dit is echt een nichtentest, geen homotest,
quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:54 schreef maxson het volgende:
34 % en dan staat er ook nog bij Twijfel ,twijfel,twijfel...probeer nog maar eens ....my ass
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |