abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23804833
Vraagje, heeft iemand ervaring met voorbinddildo"s?ik wil dit graag bij mijn vriend uitproberen maar wil graag wat ervaringen horen!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
you can be what you wanna be just believe in yourself
pi_23804920
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef blondemuts het volgende:
Vraagje, heeft iemand ervaring met voorbinddildo"s?ik wil dit graag bij mijn vriend uitproberen maar wil graag wat ervaringen horen!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dit weet je vriend ook?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_23804979
zou niet zo'n grote kopen (formaat tarzan)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23804982
ja tuurlijk,hij staat er wel voor open.tis niet zo dat ik m op een ongemerkt moment erin wil rammen hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 6 december 2004 @ 19:59:25 #5
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23805115
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef blondemuts het volgende:
ja tuurlijk,hij staat er wel voor open.tis niet zo dat ik m op een ongemerkt moment erin wil rammen hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Toch denk ik dat nog maar weinig mensen er ervaring mee hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
..
...
....
pi_23805161
quote:
hij staat er wel voor open
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_23805201
hmm jammer. zo vooruitstrevend vind ik het nu ook weer niet..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 6 december 2004 @ 20:06:28 #8
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23805232
ik zou even wachten totdat erodome reageert, denk dat zij wel ervaring heeft met voorbinddildo's...
Neerkomen wel!
  maandag 6 december 2004 @ 20:09:07 #9
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23805298
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef blondemuts het volgende:
hmm jammer. zo vooruitstrevend vind ik het nu ook weer niet..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat zou voor jou wel vooruitstrevend zijn dan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
..
...
....
pi_23805379
we hebben het gister uitgeprobeerd met vingers ed en we wilden allebei wel verder experimenteren. zou het leuk vinden als er mensen zijn met ervaring hiermee. dus erodome..?
pi_23805423
moet er niet aan denken:S waarom zou hij dat willen
very funny scotty, Now beam down my clothes!
  maandag 6 december 2004 @ 20:14:56 #12
59009 paullo
vini vidi vici
pi_23805434
nu nog een balletje voor in zijn mond erbij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_23805526
waarom ik dat zou willen?
hij vond het heerlijk geil gevoel,dus daarom wil ik verder
kom op he,er moet toch wel iemand zijn met ervaring hiermee??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 6 december 2004 @ 20:22:50 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23805622
Erodome, die moet je hebben...
Gewoon even wachten, ze komt vanzelf opdagen!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 6 december 2004 @ 20:23:36 #15
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23805643
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef blondemuts het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar vind jij het ook leuk?

Ik zou het me ook wel enigzins kunnen voorstellen dat je er niet op zit te wachten om je vriend in zn reet te neuken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
..
...
....
pi_23805986
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef blondemuts het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn vriendin doet het soms bij mij (was haar initiatief). Ik vond het (nog steeds) geweldig. Zij vroeg zich lange tijd af hoe het is om te neuken en we vinden anale stimulatie allebei erg, erg lekker....

Dus gewoon doen! Laat hem maar bepalen welke maat!

Succes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_23805993
als ie dat leuk vind, mag dat toch
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Badeendjes Powaaaaa!
pi_23805998
ik vindt t zelf ook wel een geil idee, raak er wel opgewonden van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23806032
welke normale kerel (hetero) laat zich nou in z'n reet stampen? voel je even voor de kop!!
pi_23806064
hier iemand met ervaring: als hij en jij het allebei willen moet je het gewoon proberen, kan je verder geen advies geven want iedereen is weer anders he? veel plezier
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23806079
Is schijnbaar nogal een taboe hier, dus daarom reageert er niemand serieus op.
pi_23806257
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef corrykoningsfan het volgende:
welke normale kerel (hetero) laat zich nou in z'n reet stampen? voel je even voor de kop!!
Idd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De anus is een one-way exit.
pi_23806457
Ik ben er al, ik ben er al....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ervaring met voorbinddildo's heb ik niet echt veel, 1 dame geneukt met vb, ben 1 geneukt met vb...

Er zijn hele goedkope voorbinddildo's en hele dure, waar je op moet letten is dat het broekje goed aansluit op je lichaam en een lekkere stevige ondergrond biedt voor de dildo.
Je hebt ze met ook nog een dildo(of 2) aan de binnenkant wat het wat makkelijker maakt omdat je zelf ook wat erin hebt en zo wat meer gevoel hebt van wat je aan het doen bent.

Het valt trouwens vies tegen hoe makkelijk het is om iemand te neuken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het duurde wel even een paar minuten voordat ik die slag met mijn heupen een beetje doorhad.

Nou ja vraag maar wat je wilt weten, als ik kan geef ik antwoord...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23806477
Er is over nagedacht hier. Fysieke kracht van mijn partner en een beetje angst laten het toch maar zo, voor nu.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_23806502
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef erodome het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het duurde wel even een paar minuten voordat ik die slag met mijn heupen een beetje doorhad.
snap je nu waarom wij mannen soms zo moeilijk kijken tijdens de daad
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 8% gewijzigd door -_Tommy_- op 06-12-2004 20:54:48 (smiley) ]
pi_23806520
quote:
homofobisch gedrag hier, dit heeft niks met homosexualiteit te maken..daar zijn immers 2 mannen bij betrokken
pi_23806575
quote:
Hele volkstammen hetero mannen laten zich anaal verwennen, ook met vb-dildo's, alleen homofobe mannetjes die niet zeker zijn van hun eigen sexualiteit, die het zelfvertouwen van een blinde bij hebben doen daar zo spastisch over...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23806688
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ervaring met voorbinddildo's heb ik niet echt veel, 1 dame geneukt met vb, ben 1 geneukt met vb...

Er zijn hele goedkope voorbinddildo's en hele dure, waar je op moet letten is dat het broekje goed aansluit op je lichaam en een lekkere stevige ondergrond biedt voor de dildo.
Je hebt ze met ook nog een dildo(of 2) aan de binnenkant wat het wat makkelijker maakt omdat je zelf ook wat erin hebt en zo wat meer gevoel hebt van wat je aan het doen bent.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nou ja vraag maar wat je wilt weten, als ik kan geef ik antwoord...
welke houding kan de man bijvoorbeeld het beste aannemen?,et de ben omhoog knap ik denk ik meteen op af...op zn hondjes?
  maandag 6 december 2004 @ 21:03:32 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_23806717
ik vind het ook lekker hoor om te krijgen (met de vingers dan)
dus als je vriendje het lekker vindt waarom niet ?

doe rustig aan, rek eerst een beetje op met je vingers en gebruikt een hoop glijmiddel en zorg dat ie ontspannen is

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
veel succes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23807886
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:39 schreef StephanL het volgende:
Is schijnbaar nogal een taboe hier, dus daarom reageert er niemand serieus op.
Het is geen taboe. Het komt voor bij homo's.

Maar je vriend... is.. h-e-t-e-r-o....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Verwijderd door Admin.
pi_23807911
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:03 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het ook lekker hoor om te krijgen (met de vingers dan)
dus als je vriendje het lekker vindt waarom niet ?

doe rustig aan, rek eerst een beetje op met je vingers en gebruikt een hoop glijmiddel en zorg dat ie ontspannen is

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
veel succes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Okay, en wanneer kom je eindelijk uit de kast voor je geaardheid.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Verwijderd door Admin.
pi_23808074
Ok, willen degene die hier niets van snappen en ervan walgen uit de topic verdwijnen of gewoon normaal reageren(nieuwschierig zijn mag, afkraken niet)...

Blondemuts, welk standje je pakt moet je zelf weten, op z'n hondjes gaat prima, maar is wel vrij heftig om zo anaal te beginnen, maar er zijn ook andere standjes, bv lepeltje lepeltje liggen, allebei dus op de zij, dat is een heel fijn standje om te beginnen...

Denk er igg om dat je hem goed opwarmt, begin met een vingertje, dan 2 en dan pas aan "neuken" gaan denken....
Voorzichtig aan, als het even iets naar voelt stilhouden of rustig terughalen...
Het hoort geen pijn te doen, dus niets er even doorheen gaan, als het pijn doet moet het over...
pi_23808192
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:03 schreef erodome het volgende:
Ok, willen degene die hier niets van snappen en ervan walgen uit de topic verdwijnen of gewoon normaal reageren(nieuwschierig zijn mag, afkraken niet)...

Blondemuts, welk standje je pakt moet je zelf weten, op z'n hondjes gaat prima, maar is wel vrij heftig om zo anaal te beginnen, maar er zijn ook andere standjes, bv lepeltje lepeltje liggen, allebei dus op de zij, dat is een heel fijn standje om te beginnen...

Denk er igg om dat je hem goed opwarmt, begin met een vingertje, dan 2 en dan pas aan "neuken" gaan denken....
Voorzichtig aan, als het even iets naar voelt stilhouden of rustig terughalen...
Het hoort geen pijn te doen, dus niets er even doorheen gaan, als het pijn doet moet het over...
dankjewel,aan dit soort reacties heb ik tenminste iets
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23808813
Ach laat ze lekker kletsen blonde, jouw vriend denkt blijkbaar tenminste niet bij alles wat hij doet na over of dat hij niet toevallig homo overkomt.

En waarom zouden mannen die het in hun kont lekker vinden homo zijn als hun vriendin dat toch doet? Dat is gewoon biologisch met zenuwen en zo, heeft niks met je geaardheid te maken. Als een lesbie een vibrator in d'r kutje steekt is ze toch ook niet opeens hetero?
pi_23808910
juist ja sessy meestal vrouwen die zo reageren ipv mannen
  maandag 6 december 2004 @ 22:47:32 #36
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_23809055
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hieronder staat een ideaal model, de linkerkant gaat vaginaal bij de vrouw naar binnen, die vervolgens door haar bekkenbodemspieren te spannen de "strapless strapon" op z'n plaats houdt.
Het voordeel van deze strap-on is dat de klit helemaal vrij blijft zodat ook bij vrouw-vrouw interactie de klitjes tegen elkaar aan kunnen komen als extra stimulatie. De vrouw kan hiermee natuurlijk ook heerlijk de man anaal neuken.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Verder kan deze strapon ook gebruikt worden door mannen, door de linkerkant anaal in te brengen en vervolgens de vrouw een DP te geven met strap-on en eigen pik tegelijk.

Bron: http://www.adultdvdempire(...)000256787012&redir=1
quote:
<...>
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

<...>
Hihi, dit heb ik vaker gehoord van vrouwen, dat de 'mannelijke neukbeweging" vermoeiend is en vreemd. Maar goed, wij mannen hebben natuurlijk al kunnen oefenen vanaf onze pubertijd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  maandag 6 december 2004 @ 23:30:27 #37
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23810012
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:02 schreef blondemuts het volgende:

[..]

welke houding kan de man bijvoorbeeld het beste aannemen?,et de ben omhoog knap ik denk ik meteen op af...op zn hondjes?
Dildo's heb ik nooit gebruikt, ken alleen de Real Thing.

Op z'n hondjes of hij liggend op z'n rug, eventueel met een kussen ter ondersteuning. Bij een lengteverschil is dat een wat makkelijker standje. En je kijkt elkaar daar bij aan, kun je tenminste zoenen tijdens het neuken.

Van de zijkant, of dat hij op je gaat zitten, lijkt me wel wat lastig met een voorbinddildo.
Maar als Erodome zegt dat de eerste goed te doen is, geloof ik dat direct.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarak op 06-12-2004 23:49:02 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23811180
Tering... Joepie... mijn god hoe vind je zoiets!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat een gedrocht zeg!

Anale penetratie lijkt me niks, maar tijdens de sex is mijn anus wel redelijk gevoelig! Maar penetratie nee dat laat ik nog liever even links liggen.

Misschien Blondie is het wel een idee dat je eerst wat oefent met stoten en bewegen; niet dat je zometeen meer druk uitoefend dan nodig is en het darmkanaal van je vriend grondig... verstoord zeg maar?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lijkt me vrij redelijk....
Danmark: more usefull every day!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:29:23 #39
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_23816475
Heb het al vaker mee mogen maken en ik kan je vertellen: de sleutelwoorden zijn geduld en glijmiddel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als die balans goed is, voelt het heerlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_23818131
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:47 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

Hieronder staat een ideaal model, de linkerkant gaat vaginaal bij de vrouw naar binnen, die vervolgens door haar bekkenbodemspieren te spannen de "strapless strapon" op z'n plaats houdt.
Het voordeel van deze strap-on is dat de klit helemaal vrij blijft zodat ook bij vrouw-vrouw interactie de klitjes tegen elkaar aan kunnen komen als extra stimulatie. De vrouw kan hiermee natuurlijk ook heerlijk de man anaal neuken.

[afbeelding]

Verder kan deze strapon ook gebruikt worden door mannen, door de linkerkant anaal in te brengen en vervolgens de vrouw een DP te geven met strap-on en eigen pik tegelijk.

[..]

Hihi, dit heb ik vaker gehoord van vrouwen, dat de 'mannelijke neukbeweging" vermoeiend is en vreemd. Maar goed, wij mannen hebben natuurlijk al kunnen oefenen vanaf onze pubertijd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heb je ervaring met dat rare kromme ding dan????

Want ideaal komt hij niet over bij mij, aangezien hij alleen in de vagina steun vind zal hij naar alle waarschijnlijkheid niet echt in balans liggen en alle kanten op zwalken, die moet je dus vasthouden tijdens het neuken, dat is niet echt ideaal te noemen...

Ook lijkt het mij dat hij er nogal snel uit zal schieten, echt groot is dat ding in de vagina niet en continu je bekkenbodemspier echt strak houden is niet te doen tijdens lekkere sex, dan wil je daar niet de hele tijd bij stilstaan en als het echt lekker wordt ontspan je ook als het goed is, igg als je het echt lekker wil hebben, dan wordt het aanspannen, ontspannen, aanspannen, ontspannen...

Dus zonder een ervaring erbij van iemand die kan uitleggen waarom dat ding ideaal zou zijn hou ik het erop dat hij niet ideaal is..
pi_23819842
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
verrekt, dat wil ik ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, damn kan je me vriendin niet effe zijn voor een dag of wat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
we gaan dood, alleen nu ff niet.
pi_23820752
MDB, je gaat me niet vertellen dat je niemand kunt vinden om je in je kont te neuken?!
pi_23823763
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:47 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

[afbeelding]

[..]
Whaaa, meesterlijk ding
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Afgezien van de ideaalheid tijdens het neuken, zoals Erodome al opmerkte, is het wel een divers speeltje. Lekker functioneel...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

@ blondemuts:

Verder lijkt het me niet zo'n goed idee om na vingers al gelijk met een voorbinddildo te beginnen, is gelijk zo 'veel', maargoed, ze zijn natuulijk ook in kleinere maten verkrijgbaar... Iets als een gewone buttplug, maatje 'small' vond ik én m'n vriendin een stuk prettiger... Enne, diezelfde dingen maar dan met een klein vibratortje erin gebouwd zijn al helemaal een aanrader
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat betreft het standje: tijdens het uitproberen kan het inderdaad heel prettig zijn als hij op z'n rug ligt; ligt misschien nog net iets ontspannender...
pi_23829587
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:56 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Okay, en wanneer kom je eindelijk uit de kast voor je geaardheid.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
bij deze: 100% hetero
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23839639
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Hele volkstammen hetero mannen laten zich anaal verwennen, ook met vb-dildo's, alleen homofobe mannetjes die niet zeker zijn van hun eigen sexualiteit, die het zelfvertouwen van een blinde bij hebben doen daar zo spastisch over...
touche
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:42:55 #46
108790 Mokkapuntje
A blonde leading the blondes!!
pi_23843469
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je gaat t vriendje bewerken met voorbinddildo???
Heeft ie iets verkeerds gezegd over je kapsel ofzo hihi

Get midaevel on his ass!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 8 december 2004 @ 23:25:11 #47
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23844620
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef ovi het volgende:

[..]

Whaaa, meesterlijk ding
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Afgezien van de ideaalheid tijdens het neuken, zoals Erodome al opmerkte, is het wel een divers speeltje. Lekker functioneel...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

@ blondemuts:

Verder lijkt het me niet zo'n goed idee om na vingers al gelijk met een voorbinddildo te beginnen, is gelijk zo 'veel
ik ken blondemuts toevallig en ik kan je zeggen dat ze niet eerst alleen vingers geprobeerd hebben...
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 9 december 2004 @ 00:39:24 #48
73690 pjotr2001
Pietertje!!!!!
pi_23846428
ach.....ook ff serieuze reactie. Als je een normaal erotisch voorschrift boek koopt, je weet wel (zo'n boek om je sexleven te verbeteren) dan wordt daar bijna altijd in aangeraden om eens anaal te proberen. Voor de man is dit ook lekker, omdat dan zijn prostaat gemasseerd word en dat is erg lekker. Ervaring vraagt u? Ja!. Homo? Nee! ben 100% hetero
What's on a man's mind?
  donderdag 9 december 2004 @ 15:17:49 #49
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_23855592
Homosexualiteit lijkt me vooralsnog iets wat zich in je hoofd afspeelt en niet in je anus. Heteromannen kunnen zich rustig laten naaien zonder dat ze homo zijn. Net zoals mannen die zichzelf nog nooit hebben laten neuken gewoon homosexueel kunnen zijn.
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_23859847
pff, het is toch zo dat bij mannen de anus nog gevoeliger is dan bij vrouwen. zeker als je de prostaat erin betrekt.
alleen ziels aan een meid vragen : "wil je ff mijn prostaat melken"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 9 december 2004 @ 20:39:30 #51
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_23862893
Wat is nou het verschil of je je l*l in de butt van een vrouw of man zou duwen? want veel mannen lijkt het geweldig om vrouwen anaal te nemen maar als het bij een man zou moeten dan is het ineens smerig, blijft allebei de achterkant.

En een voorbinddildo kan je tenminste makkelijker schoonkrijgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

P.s. eigenlijk is dit een reactie op de reacties van een boel mannen hier... (sorry TS)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_23863591
Volgens mij gaat het nog altijd om de keuze om iets ergens in te duwen. Het gaat daarbij niet zozeer om geslacht, maar wel om gevoel dat je hebt bij die persoon. Ik zou zelf ook niet mijn snikkel bij iedere vrouw naar binnen steken.
pi_23863724
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:39 schreef Mickeys het volgende:
Wat is nou het verschil of je je l*l in de butt van een vrouw of man zou duwen? want veel mannen lijkt het geweldig om vrouwen anaal te nemen maar als het bij een man zou moeten dan is het ineens smerig, blijft allebei de achterkant.

En een voorbinddildo kan je tenminste makkelijker schoonkrijgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

P.s. eigenlijk is dit een reactie op de reacties van een boel mannen hier... (sorry TS)
Waar je bij de vrouw als ze met haar kontje naar achteren zit een heerlijk kontje ziet en dat lekkere kutje ziet overlopen in de venusheuvel zie je bij een man een touwtje bungelen met daaraan 2 balletjes, weet niet of je het ooit opgemerkt is, maar mannen en vrouwen zien er iets anders uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat het smerig kan maken is het idee, sexualiteit zit tussen de oren, niet tussen de benen...
  donderdag 9 december 2004 @ 21:20:03 #54
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23863871
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb je ervaring met dat rare kromme ding dan????

Want ideaal komt hij niet over bij mij, aangezien hij alleen in de vagina steun vind zal hij naar alle waarschijnlijkheid niet echt in balans liggen en alle kanten op zwalken, die moet je dus vasthouden tijdens het neuken, dat is niet echt ideaal te noemen...

Ook lijkt het mij dat hij er nogal snel uit zal schieten, echt groot is dat ding in de vagina niet en continu je bekkenbodemspier echt strak houden is niet te doen tijdens lekkere sex, dan wil je daar niet de hele tijd bij stilstaan en als het echt lekker wordt ontspan je ook als het goed is, igg als je het echt lekker wil hebben, dan wordt het aanspannen, ontspannen, aanspannen, ontspannen...

Dus zonder een ervaring erbij van iemand die kan uitleggen waarom dat ding ideaal zou zijn hou ik het erop dat hij niet ideaal is..
Is het niet zo dat je als je de 'neukbeweging' maakt, je automatisch je bekkenbodemspieren aanspant? Als dat het geval is zit 'ie natuurlijk wel 'vast' op die manier, maar het van links naar rechts zwabberen zal dat idd niet tegenhouden denk ik...
Vind het ding er trouwens raar uitzien, zal niet snel in het assortiment opgenomen worden hier...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_23864173
Erodome wiebelt even met haar bekken, ja als je je bekken naar voren brengt span je je bekkenbodemspier aan...

Maar of dat genoeg is om dat ding vast te houden, ik weet het zo net nog niet, hij moet wel in een anus he, dat is iets strakker dan een vagina, om nu die druk vol op je vagina te zetten bij het erin duwen bv, ik weet het niet...
En het links en rechts vrij kunnen bewegen, ik denk dat je die echt vast moet houden wil je een beetje kunnen neuken en dat is niet echt handig...
  donderdag 9 december 2004 @ 21:38:24 #56
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23864314
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:32 schreef erodome het volgende:
Erodome wiebelt even met haar bekken, ja als je je bekken naar voren brengt span je je bekkenbodemspier aan...

Maar of dat genoeg is om dat ding vast te houden, ik weet het zo net nog niet, hij moet wel in een anus he, dat is iets strakker dan een vagina, om nu die druk vol op je vagina te zetten bij het erin duwen bv, ik weet het niet...
Dezelfde manier gebruikt als ik om dat even te constateren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Verder heb ik geen ervaring op dit gebied... Maar vasthouden lijkt me idd lastig (dan zit toch die hand in de weg lijkt me)...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_23864640
[

ja heb een mooie gezien,weet zeker dat dit kerst kado gewaardeerd word
vooral door hem

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23896061
Als je er eentje ga uit kiezen zou ik er een nemen niet niet al te groot is en spits loop, deze zijn makkelijker in te brengen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier een paar voorbeeldjes die hier aan voldoen:
http://www.x-toys.nl/producten.php?categorie=voorbind_dildos

Ow, en met deze heb je zelf ook nog plezier:
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=524

En das natuurlijk altijd mooi mee genomen.

succes!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23918257
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef blondemuts het volgende:
[

ja heb een mooie gezien,weet zeker dat dit kerst kado gewaardeerd word
vooral door hem

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Pics?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23930688
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:46 schreef StephanL het volgende:

[..]

Pics?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
www.black.nl
een simpele zwarte!!!!!
gister zelf nog eens anaal geprobeerd,maar het blijft pijn doen bij mij,snik snik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24012655
Ik heb er nog geen ervaring mee, wil het wel in de toekomst.

Maar nu weet ik wel van een goede vriendin van mij dat ze er helemaal op is afgeknapt. Het komt namelijk dat haar ex-vriend dit heel graag wilde. Vervolgens genoot hij er zo van dat de sex partijen helemaal ging overnemen. Plus de stotende beweging kon ze niet helemaal meester worden, schijnt toch een mannending te zijn.

Kan ook een dubbekoppige dildo kopen, kan je beide genieten...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Eindhoven de Gekste!
pi_24020627
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ga je hem klaarstomen om dan eruit te kikken als een Homo?
pi_24021091
AAARRRRGGGGHHHHHHHHH, anale sex in een heterosexuele belevenis heeft NIETS, maar dan ook niets met homosexualiteit van doen....
pi_24021300
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
AAARRRRGGGGHHHHHHHHH, anale sex in een heterosexuele belevenis heeft NIETS, maar dan ook niets met homosexualiteit van doen....
Maar een vrouw die een man anaal gaat nemen ,dat hoor ik niet zo vaak hoor......
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vraag maar eens aan 100 mannen(geen Homo's) of ze er mee eens zijn?
Ik denk dat het gaat tegenvallen.....
pi_24021687
Je wilt niet weten hoevaak het voorkomt, de meeste mannen zullen het echt niet openbaar toegeven, maar anale stimulatie van lekker een beetje vingeren tot echt "geneukt" worden komt heeeeeeeeeeel vaak voor....
pi_24021831
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:20 schreef erodome het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak het voorkomt, de meeste mannen zullen het echt niet openbaar toegeven, maar anale stimulatie van lekker een beetje vingeren tot echt "geneukt" worden komt heeeeeeeeeeel vaak voor....
Nou zeg, als dit moet kloppen dan lopen er me toch een bende scheinheilige apen rond...
petje af voor de dames EN DE HEREN,maar bij mij gaat dat niet lukken.
Maar met een meesteres als Erodome zou ik het echt niet weten.....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24027770
Ik denk dat je je daar een beetje op verkijkt erodome. Misschien dat het veel voorkomt bij de mensen in jouw omgeving (bah dat klinkt plastisch en afstandelijk), maar ik denk dat er voorlopig nog een sociaal taboe op rust (en dat geldt vervolgens ook binnen de relatie). Ik heb wel de indruk dat dit aan het veranderen is.
pi_24033250
Als vrouwen de anale sex zo lekker vinden, waarom zouden de mannen dit dan ook niet willen ervaren. Misschien wel zo eerlijk tegenover je partner. Onder het mom van, jij mag bij mij anaal, maar dan ga ik bij jou ook anaal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar als je dit niet ziet zitten, gewoon niet doen, en niet de homofoob uithangen omdat dit niet kan in jouw wereld. Zoals vaker is gezegd, anale sex schijnt heel lekker te zijn. Heb een paar vrienden die homo zijn en die zweren erbij. En een paar vriendinnen ook... Maar nogmaals, het moet wel in je straatje passen.

Mijn mening, anale stimulatie is gewoon lekker, dus waarom zou je dit niet verder gaan ontdekken... Want zo begint sex altijd, ontdekken wat je lekker vind en daar op doorgaan...
Eindhoven de Gekste!
pi_24034251
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:17 schreef mig29 het volgende:
Ik denk dat je je daar een beetje op verkijkt erodome. Misschien dat het veel voorkomt bij de mensen in jouw omgeving (bah dat klinkt plastisch en afstandelijk), maar ik denk dat er voorlopig nog een sociaal taboe op rust (en dat geldt vervolgens ook binnen de relatie). Ik heb wel de indruk dat dit aan het veranderen is.
Het komt serieus vele malen vaker voor dan je denkt, de voorbind dan niet zozeer, maar met vingers en speeltjes, echt heel erg vaak en daar zit ook wel logica in, vriendin heeft vibo, gaat daarop uit haar dak en op een dag wordt er eens wat geprobeert...

Vooral als je buiten de groep pubers gaat kijken...
pi_24065596
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Het komt serieus vele malen vaker voor dan je denkt, de voorbind dan niet zozeer, maar met vingers en speeltjes, echt heel erg vaak en daar zit ook wel logica in, vriendin heeft vibo, gaat daarop uit haar dak en op een dag wordt er eens wat geprobeert...

Vooral als je buiten de groep pubers gaat kijken...
Ben een tijdje weggeweest,..

mijn ex heeft me hierin geintroduceert...
en ik heb de meest logische oplossing nog niet zien staan...laat hem er boven op zitten.
de eerste keer dat ik dat deed, ben ik klaargekomen, toen geleidelijk aan andere standjes geprobeert.
en veel glijmiddel, want rubber/latex word snel stroef
joodse traditie..met zn allen gezellig allerlei dingen niet eten...
pi_24333804
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:20 schreef erodome het volgende:
Jouw omgeving lijkt me niet erg representatief.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24336076
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 07:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Grote nonses, je denkt toch niet dat ik alleen mensen ken die actief zijn met sex met andere, ik ken ook gewone mensen hoor, gewone huis, tuin en keuken mensen...

En je wilt niet weten wat voor bekentenissen ik soms om mijn oren krijg, ik krijg redelijk wat info waar ik helemaal niet op zat te wachten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 18% gewijzigd door erodome op 01-01-2005 13:54:00 ]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:53:06 #73
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_24336154
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 07:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Net zoals jouw omgeving ook verre van representatief is.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 2 januari 2005 @ 23:57:11 #74
107525 Caithlinn
Still me....
pi_24362872
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Grote nonses, je denkt toch niet dat ik alleen mensen ken die actief zijn met sex met andere, ik ken ook gewone mensen hoor, gewone huis, tuin en keuken mensen...

En je wilt niet weten wat voor bekentenissen ik soms om mijn oren krijg, ik krijg redelijk wat info waar ik helemaal niet op zat te wachten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Caithlinn heeft het uitgeprobeert met een aantal jongens en geloof me, ze vonden het allemaal super om anaal gestimuleerd te worden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop