dit weet je vriend ook?quote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef blondemuts het volgende:
Vraagje, heeft iemand ervaring met voorbinddildo"s?ik wil dit graag bij mijn vriend uitproberen maar wil graag wat ervaringen horen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch denk ik dat nog maar weinig mensen er ervaring mee hebben.quote:Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef blondemuts het volgende:
ja tuurlijk,hij staat er wel voor open.tis niet zo dat ik m op een ongemerkt moment erin wil rammen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:hij staat er wel voor open
Wat zou voor jou wel vooruitstrevend zijn dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef blondemuts het volgende:
hmm jammer. zo vooruitstrevend vind ik het nu ook weer niet..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar vind jij het ook leuk?quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef blondemuts het volgende:
waarom ik dat zou willen?
hij vond het heerlijk geil gevoel,dus daarom wil ik verder
kom op he,er moet toch wel iemand zijn met ervaring hiermee??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn vriendin doet het soms bij mij (was haar initiatief). Ik vond het (nog steeds) geweldig. Zij vroeg zich lange tijd af hoe het is om te neuken en we vinden anale stimulatie allebei erg, erg lekker....quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef blondemuts het volgende:
waarom ik dat zou willen?
hij vond het heerlijk geil gevoel,dus daarom wil ik verder
kom op he,er moet toch wel iemand zijn met ervaring hiermee??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef corrykoningsfan het volgende:
welke normale kerel (hetero) laat zich nou in z'n reet stampen? voel je even voor de kop!!
snap je nu waarom wij mannen soms zo moeilijk kijken tijdens de daadquote:Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef erodome het volgende:
Het valt trouwens vies tegen hoe makkelijk het is om iemand te neukenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het duurde wel even een paar minuten voordat ik die slag met mijn heupen een beetje doorhad.
homofobisch gedrag hier, dit heeft niks met homosexualiteit te maken..daar zijn immers 2 mannen bij betrokkenquote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef corrykoningsfan het volgende:
welke normale kerel (hetero) laat zich nou in z'n reet stampen? voel je even voor de kop!!
Hele volkstammen hetero mannen laten zich anaal verwennen, ook met vb-dildo's, alleen homofobe mannetjes die niet zeker zijn van hun eigen sexualiteit, die het zelfvertouwen van een blinde bij hebben doen daar zo spastisch over...quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef corrykoningsfan het volgende:
welke houding kan de man bijvoorbeeld het beste aannemen?,et de ben omhoog knap ik denk ik meteen op af...op zn hondjes?quote:Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef erodome het volgende:
Ik ben er al, ik ben er al....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ervaring met voorbinddildo's heb ik niet echt veel, 1 dame geneukt met vb, ben 1 geneukt met vb...
Er zijn hele goedkope voorbinddildo's en hele dure, waar je op moet letten is dat het broekje goed aansluit op je lichaam en een lekkere stevige ondergrond biedt voor de dildo.
Je hebt ze met ook nog een dildo(of 2) aan de binnenkant wat het wat makkelijker maakt omdat je zelf ook wat erin hebt en zo wat meer gevoel hebt van wat je aan het doen bent.
Het valt trouwens vies tegen hoe makkelijk het is om iemand te neukenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het duurde wel even een paar minuten voordat ik die slag met mijn heupen een beetje doorhad.
Nou ja vraag maar wat je wilt weten, als ik kan geef ik antwoord...
Het is geen taboe. Het komt voor bij homo's.quote:Op maandag 6 december 2004 20:39 schreef StephanL het volgende:
Is schijnbaar nogal een taboe hier, dus daarom reageert er niemand serieus op.
Okay, en wanneer kom je eindelijk uit de kast voor je geaardheid.quote:Op maandag 6 december 2004 21:03 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het ook lekker hoor om te krijgen (met de vingers dan)
dus als je vriendje het lekker vindt waarom niet ?
doe rustig aan, rek eerst een beetje op met je vingers en gebruikt een hoop glijmiddel en zorg dat ie ontspannen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.veel succesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dankjewel,aan dit soort reacties heb ik tenminste ietsquote:Op maandag 6 december 2004 22:03 schreef erodome het volgende:
Ok, willen degene die hier niets van snappen en ervan walgen uit de topic verdwijnen of gewoon normaal reageren(nieuwschierig zijn mag, afkraken niet)...
Blondemuts, welk standje je pakt moet je zelf weten, op z'n hondjes gaat prima, maar is wel vrij heftig om zo anaal te beginnen, maar er zijn ook andere standjes, bv lepeltje lepeltje liggen, allebei dus op de zij, dat is een heel fijn standje om te beginnen...
Denk er igg om dat je hem goed opwarmt, begin met een vingertje, dan 2 en dan pas aan "neuken" gaan denken....
Voorzichtig aan, als het even iets naar voelt stilhouden of rustig terughalen...
Het hoort geen pijn te doen, dus niets er even doorheen gaan, als het pijn doet moet het over...
Hieronder staat een ideaal model, de linkerkant gaat vaginaal bij de vrouw naar binnen, die vervolgens door haar bekkenbodemspieren te spannen de "strapless strapon" op z'n plaats houdt.quote:Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef erodome het volgende:
Ik ben er al, ik ben er al....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ervaring met voorbinddildo's heb ik niet echt veel, 1 dame geneukt met vb, ben 1 geneukt met vb...
Er zijn hele goedkope voorbinddildo's en hele dure, waar je op moet letten is dat het broekje goed aansluit op je lichaam en een lekkere stevige ondergrond biedt voor de dildo.
Je hebt ze met ook nog een dildo(of 2) aan de binnenkant wat het wat makkelijker maakt omdat je zelf ook wat erin hebt en zo wat meer gevoel hebt van wat je aan het doen bent.
Hihi, dit heb ik vaker gehoord van vrouwen, dat de 'mannelijke neukbeweging" vermoeiend is en vreemd. Maar goed, wij mannen hebben natuurlijk al kunnen oefenen vanaf onze pubertijdquote:<...>
ik accepteer de cookies.
<...>
Dildo's heb ik nooit gebruikt, ken alleen de Real Thing.quote:Op maandag 6 december 2004 21:02 schreef blondemuts het volgende:
[..]
welke houding kan de man bijvoorbeeld het beste aannemen?,et de ben omhoog knap ik denk ik meteen op af...op zn hondjes?
Heb je ervaring met dat rare kromme ding dan????quote:Op maandag 6 december 2004 22:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hieronder staat een ideaal model, de linkerkant gaat vaginaal bij de vrouw naar binnen, die vervolgens door haar bekkenbodemspieren te spannen de "strapless strapon" op z'n plaats houdt.
Het voordeel van deze strap-on is dat de klit helemaal vrij blijft zodat ook bij vrouw-vrouw interactie de klitjes tegen elkaar aan kunnen komen als extra stimulatie. De vrouw kan hiermee natuurlijk ook heerlijk de man anaal neuken.
[afbeelding]
Verder kan deze strapon ook gebruikt worden door mannen, door de linkerkant anaal in te brengen en vervolgens de vrouw een DP te geven met strap-on en eigen pik tegelijk.
Bron: http://www.adultdvdempire(...)000256787012&redir=1
[..]
Hihi, dit heb ik vaker gehoord van vrouwen, dat de 'mannelijke neukbeweging" vermoeiend is en vreemd. Maar goed, wij mannen hebben natuurlijk al kunnen oefenen vanaf onze pubertijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verrekt, dat wil ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef blondemuts het volgende:
Vraagje, heeft iemand ervaring met voorbinddildo"s?ik wil dit graag bij mijn vriend uitproberen maar wil graag wat ervaringen horen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whaaa, meesterlijk dingquote:Op maandag 6 december 2004 22:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hieronder staat een ideaal model, de linkerkant gaat vaginaal bij de vrouw naar binnen, die vervolgens door haar bekkenbodemspieren te spannen de "strapless strapon" op z'n plaats houdt.
Het voordeel van deze strap-on is dat de klit helemaal vrij blijft zodat ook bij vrouw-vrouw interactie de klitjes tegen elkaar aan kunnen komen als extra stimulatie. De vrouw kan hiermee natuurlijk ook heerlijk de man anaal neuken.
[afbeelding]
Verder kan deze strapon ook gebruikt worden door mannen, door de linkerkant anaal in te brengen en vervolgens de vrouw een DP te geven met strap-on en eigen pik tegelijk.
Bron: http://www.adultdvdempire(...)000256787012&redir=1
[..]
bij deze: 100% heteroquote:Op maandag 6 december 2004 21:56 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Okay, en wanneer kom je eindelijk uit de kast voor je geaardheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
touchequote:Op maandag 6 december 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Hele volkstammen hetero mannen laten zich anaal verwennen, ook met vb-dildo's, alleen homofobe mannetjes die niet zeker zijn van hun eigen sexualiteit, die het zelfvertouwen van een blinde bij hebben doen daar zo spastisch over...
Je gaat t vriendje bewerken met voorbinddildo???quote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef blondemuts het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik ken blondemuts toevallig en ik kan je zeggen dat ze niet eerst alleen vingers geprobeerd hebben...quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef ovi het volgende:
[..]
Whaaa, meesterlijk dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afgezien van de ideaalheid tijdens het neuken, zoals Erodome al opmerkte, is het wel een divers speeltje. Lekker functioneel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ blondemuts:
Verder lijkt het me niet zo'n goed idee om na vingers al gelijk met een voorbinddildo te beginnen, is gelijk zo 'veel
Waar je bij de vrouw als ze met haar kontje naar achteren zit een heerlijk kontje ziet en dat lekkere kutje ziet overlopen in de venusheuvel zie je bij een man een touwtje bungelen met daaraan 2 balletjes, weet niet of je het ooit opgemerkt is, maar mannen en vrouwen zien er iets anders uitquote:Op donderdag 9 december 2004 20:39 schreef Mickeys het volgende:
Wat is nou het verschil of je je l*l in de butt van een vrouw of man zou duwen? want veel mannen lijkt het geweldig om vrouwen anaal te nemen maar als het bij een man zou moeten dan is het ineens smerig, blijft allebei de achterkant.
En een voorbinddildo kan je tenminste makkelijker schoonkrijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
P.s. eigenlijk is dit een reactie op de reacties van een boel mannen hier... (sorry TS)
Is het niet zo dat je als je de 'neukbeweging' maakt, je automatisch je bekkenbodemspieren aanspant? Als dat het geval is zit 'ie natuurlijk wel 'vast' op die manier, maar het van links naar rechts zwabberen zal dat idd niet tegenhouden denk ik...quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je ervaring met dat rare kromme ding dan????
Want ideaal komt hij niet over bij mij, aangezien hij alleen in de vagina steun vind zal hij naar alle waarschijnlijkheid niet echt in balans liggen en alle kanten op zwalken, die moet je dus vasthouden tijdens het neuken, dat is niet echt ideaal te noemen...
Ook lijkt het mij dat hij er nogal snel uit zal schieten, echt groot is dat ding in de vagina niet en continu je bekkenbodemspier echt strak houden is niet te doen tijdens lekkere sex, dan wil je daar niet de hele tijd bij stilstaan en als het echt lekker wordt ontspan je ook als het goed is, igg als je het echt lekker wil hebben, dan wordt het aanspannen, ontspannen, aanspannen, ontspannen...
Dus zonder een ervaring erbij van iemand die kan uitleggen waarom dat ding ideaal zou zijn hou ik het erop dat hij niet ideaal is..
Dezelfde manier gebruikt als ik om dat even te constaterenquote:Op donderdag 9 december 2004 21:32 schreef erodome het volgende:
Erodome wiebelt even met haar bekken, ja als je je bekken naar voren brengt span je je bekkenbodemspier aan...
Maar of dat genoeg is om dat ding vast te houden, ik weet het zo net nog niet, hij moet wel in een anus he, dat is iets strakker dan een vagina, om nu die druk vol op je vagina te zetten bij het erin duwen bv, ik weet het niet...
Pics?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef blondemuts het volgende:
[
ja heb een mooie gezien,weet zeker dat dit kerst kado gewaardeerd word
vooral door hem
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
www.black.nlquote:Op zondag 12 december 2004 13:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Pics?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je hem klaarstomen om dan eruit te kikken als een Homo?quote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef blondemuts het volgende:
ik accepteer de cookies.
Maar een vrouw die een man anaal gaat nemen ,dat hoor ik niet zo vaak hoor......quote:Op donderdag 16 december 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
AAARRRRGGGGHHHHHHHHH, anale sex in een heterosexuele belevenis heeft NIETS, maar dan ook niets met homosexualiteit van doen....
Nou zeg, als dit moet kloppen dan lopen er me toch een bende scheinheilige apen rond...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:20 schreef erodome het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak het voorkomt, de meeste mannen zullen het echt niet openbaar toegeven, maar anale stimulatie van lekker een beetje vingeren tot echt "geneukt" worden komt heeeeeeeeeeel vaak voor....
Het komt serieus vele malen vaker voor dan je denkt, de voorbind dan niet zozeer, maar met vingers en speeltjes, echt heel erg vaak en daar zit ook wel logica in, vriendin heeft vibo, gaat daarop uit haar dak en op een dag wordt er eens wat geprobeert...quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:17 schreef mig29 het volgende:
Ik denk dat je je daar een beetje op verkijkt erodome. Misschien dat het veel voorkomt bij de mensen in jouw omgeving (bah dat klinkt plastisch en afstandelijk), maar ik denk dat er voorlopig nog een sociaal taboe op rust (en dat geldt vervolgens ook binnen de relatie). Ik heb wel de indruk dat dit aan het veranderen is.
Ben een tijdje weggeweest,..quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Het komt serieus vele malen vaker voor dan je denkt, de voorbind dan niet zozeer, maar met vingers en speeltjes, echt heel erg vaak en daar zit ook wel logica in, vriendin heeft vibo, gaat daarop uit haar dak en op een dag wordt er eens wat geprobeert...
Vooral als je buiten de groep pubers gaat kijken...
Jouw omgeving lijkt me niet erg representatief.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:20 schreef erodome het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak het voorkomt, de meeste mannen zullen het echt niet openbaar toegeven, maar anale stimulatie van lekker een beetje vingeren tot echt "geneukt" worden komt heeeeeeeeeeel vaak voor....
Grote nonses, je denkt toch niet dat ik alleen mensen ken die actief zijn met sex met andere, ik ken ook gewone mensen hoor, gewone huis, tuin en keuken mensen...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw omgeving lijkt me niet erg representatief.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net zoals jouw omgeving ook verre van representatief is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw omgeving lijkt me niet erg representatief.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Caithlinn heeft het uitgeprobeert met een aantal jongens en geloof me, ze vonden het allemaal super om anaal gestimuleerd te worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Grote nonses, je denkt toch niet dat ik alleen mensen ken die actief zijn met sex met andere, ik ken ook gewone mensen hoor, gewone huis, tuin en keuken mensen...
En je wilt niet weten wat voor bekentenissen ik soms om mijn oren krijg, ik krijg redelijk wat info waar ik helemaal niet op zat te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop