dit weet je vriend ook?quote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef blondemuts het volgende:
Vraagje, heeft iemand ervaring met voorbinddildo"s?ik wil dit graag bij mijn vriend uitproberen maar wil graag wat ervaringen horen!!![]()
Toch denk ik dat nog maar weinig mensen er ervaring mee hebben.quote:Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef blondemuts het volgende:
ja tuurlijk,hij staat er wel voor open.tis niet zo dat ik m op een ongemerkt moment erin wil rammen hoor![]()
quote:hij staat er wel voor open
Wat zou voor jou wel vooruitstrevend zijn dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef blondemuts het volgende:
hmm jammer. zo vooruitstrevend vind ik het nu ook weer niet..![]()
Maar vind jij het ook leuk?quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef blondemuts het volgende:
waarom ik dat zou willen?
hij vond het heerlijk geil gevoel,dus daarom wil ik verder
kom op he,er moet toch wel iemand zijn met ervaring hiermee??![]()
Mijn vriendin doet het soms bij mij (was haar initiatief). Ik vond het (nog steeds) geweldig. Zij vroeg zich lange tijd af hoe het is om te neuken en we vinden anale stimulatie allebei erg, erg lekker....quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef blondemuts het volgende:
waarom ik dat zou willen?
hij vond het heerlijk geil gevoel,dus daarom wil ik verder
kom op he,er moet toch wel iemand zijn met ervaring hiermee??![]()
Iddquote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef corrykoningsfan het volgende:
welke normale kerel (hetero) laat zich nou in z'n reet stampen? voel je even voor de kop!!
snap je nu waarom wij mannen soms zo moeilijk kijken tijdens de daadquote:Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef erodome het volgende:
Het valt trouwens vies tegen hoe makkelijk het is om iemand te neuken
Het duurde wel even een paar minuten voordat ik die slag met mijn heupen een beetje doorhad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |