en het vorige topic [PTA SC] Peugeot 407 ehm... 346...quote:Rutland Milk Car No. 347 is pictured at the "Milk Yard" -Yard 10- in Somerville, Massachusetts on an unknown date during the 1950s. This is where much of the inbound milk loads for the Boston area were marshaled and unloaded. At least two Boston & Maine Thermo-King-equipped milk cars are visible in the background. No. 347 was part of the ten-car series 340-349 built by Merchants Despatch to a New York Central design.
quote:Youp - maandag 6 december 2004 @ 19:05
ik zeg als ik uitgegeten ben : ik ben weer naar boven, doei
Je mag blij zijn dat de tokkies al een huis hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef Youp het volgende:
mijn lastige buren gaan verhuizen!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
happy happy joy joy... na 2,5 jaar van lawaaierige 2wielers, harde muziek, snel rijden met auto's door de straat en het wegsturen van lastige kinderen die ineens in de tuin rondrennen of over de schutting klimmen is het dan zo ver!! ZE GAAN!!
mjah ik denk dat ze meer last hebben van ons dan wij van hunquote:Op maandag 6 december 2004 19:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de tokkies al een huis hebben
Voor je het weet gaat er een erge familie weg maar komt er een nog ergere familie voor terug
quote:Op maandag 6 december 2004 19:19 schreef PeuRac het volgende:
De huisgenoot van mn broertje woont vlakbij t nieuwe huis van de tokkies
en dan apenooitjes meenemen en ze voeren.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Als je eens een partij je wil lachen ga je gewoon bij de tokkies kijken. Vooral leuk als je dronken bent
dat deed ik echtwelquote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Als je eens een partij je wil lachen ga je gewoon bij de tokkies kijken. Vooral leuk als je dronken bent
Verschrikkelijk die Nederlandse klein burgelijkerheid. Hopelijk voor je komen er leuke buren voor terug of anders trek jij in dat huis.quote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef Youp het volgende:
mjah ik denk dat ze meer last hebben van ons dan wij van hunt waren iig zanikerds... over alles werd gezanikt over de muziek als ik die van de zomer eens aan had staan met de ramen open of over mn brommers of over mn crossmotor... ze hebben er zelfs voor gezorgd dat onze straat een 30 zone werd omdat mn stiefpa meestal nogal vlot de straat in kwam rijden
en gemiddeld rijden er 3 onbekende auto's per dag door onze straat (letterlijk) waarvan 2 lesauto's omdat het hier zo'n leuke buurt is voor bochtje achteruit enzo...
quote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Tjabbo het volgende:
en dan apenooitjes meenemen en ze voeren.![]()
Gebruik gewoon dure woorden dan snappen ze het nietquote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef PeuRac het volgende:
Als ik dronken ben, en ik ga naar de tokkies toe, kom ik niet levend terugdan ga ik dingen zeggen wat zij niet zo leuk vinden
Thanksquote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Youp het volgende:
trouwens, als er nog mooie meiden op zoek zijn naar een nieuw huis
http://www.vancromvoirt.n(...)ikelnr=4140&pagina=1
ik heb nog geen buurmeisje... (jah die wat nu vertrekt ja maar die is 4)
quote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef PeuRac het volgende:
Als ik dronken ben, en ik ga naar de tokkies toe, kom ik niet levend terugdan ga ik dingen zeggen wat zij niet zo leuk vinden
en een groene Scenic bij de burenquote:Op maandag 6 december 2004 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanksnu weet ik meteen waar ik 2 BMW's en een Citroen kan halen binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |