hij is altijd kind gebleven, zouden meer gepassioneerden moeten doen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:39 schreef milagro het volgende:
Ik ken hem niet
Hij leek op Hugh Hefner
quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Enfin, Nederland gaat naar het WK en iedereen weet wat er gebeurt. Ze spelen eerst Argentinië en dan Brazilië van het terrein. Godverdomme
Subtiel kickje.quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, niet te missen :
Vanavond na de CL zendt de VRT op Canvas nog eens "Niet te Wissen" uit , de aflevering uit '99 waarin Frank Raes Raymond Goethals te gast had en deze terugblikt op zijn carriere, het huidige (van 99 uiteraard) voetbal , en zijn grote idool buiten het voetbal , Pete Sampras.
23h50 op Canvas , meer dan een uur lang "genieten" van deze legendarische man.
Of Cruijff.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Anderen zijn prachtig verhaspeld, lijkt Van Hanegem wel.
Inderdaad schitterend tochquote:Op woensdag 8 december 2004 17:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Of Cruijff.
Dan zie je dat Bosman op 't middenveld..
Je bedoelt Bosvelt, Johan
Ja dat zeg ik, Bosman
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad schitterend toch
gisteren identiek met Goethals in niet te wissen :
Hij was beter dan Romanio hein
Romario , Raymond
Jaja , Romarnio ge weet wel ...
Ronaldoquote:Op woensdag 8 december 2004 18:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]Geniaal.
En ik wil wel eens weten wie Goethals beter dan Romario vond.
Op de voorpagina's van de kranten ? In de grootste krant hier (Het Laatste Nieuws) gingen de eerste 8 pagina's over Raymond ...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:Realiseer me net dat in Goethals z'n aflevering al had gezien. Gelukkig maar.
Openden de journaals ermee ?
Stond het op de voorpagina's van de kranten ?
hou je fucking bek jij idiote kuthollander !!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:37 schreef livetothegoal het volgende:
Die mompelbelg was wel lachwekkend,wel triest dat zo'n randdebiel belgie haar succesvolste trainer was;alleen prijzen gehaald met omkoping en nederlandse spelers,typisch belgie.rensenbrienk was de groetste en tahamata de klienste.
Sneue reactie hoor. Zeg dan niks.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:37 schreef livetothegoal het volgende:
Die mompelbelg was wel lachwekkend,wel triest dat zo'n randdebiel belgie haar succesvolste trainer was;alleen prijzen gehaald met omkoping en nederlandse spelers,typisch belgie.rensenbrienk was de groetste en tahamata de klienste.
je bent marginaal man !!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:37 schreef livetothegoal het volgende:
Schitterend toch hoe l'OM op die manier afscheid neemt van hun "Raymond La Science"quote:Op zondag 12 december 2004 02:36 schreef DutchGooner het volgende:
Dank U,wilde net naar de foto's gaan zoeken
En vooral niet te vergeten , hij is tot op vandaag de enige trainer in de "moderne tijd" die het daar 3 seizoenen uitgehouden heeft ...quote:Op zondag 12 december 2004 02:48 schreef DutchGooner het volgende:
Tis toch de man die ze op de kaart heeft gezet
Dat is bij dat soort clubs al een prestatie opzich.quote:Op zondag 12 december 2004 02:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En vooral niet te vergeten , hij is tot op vandaag de enige trainer in de "moderne tijd" die het daar 3 seizoenen uitgehouden heeft ...
Zeker in de tijd van Tapie zegt dat héél héél veel over het respect dat ze daar voor hem hadden ...
En vooral , Raymond is nergens in zijn carriere ontslagen geweest hé, zelfs toen bij Marseille niet , hij nam zelf ontslag na de CL titel ... (het luidde trouwens direct de val van het "grote" Marseille in (pas 2 seizoenen later zou het omkoopschandaal losbarsten))quote:Op zondag 12 december 2004 02:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is bij dat soort clubs al een prestatie opzich.
Staat gelijk aan 2 volledige seizoen onder Gil Y Gil oid
Guy Rouxquote:Op zondag 12 december 2004 02:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk ook een unicum zijn, een trainer die in een carriere van 40 jaar ofzo nergens ontslagen is ...
Najah , op trainers genre Guy Roux , Lobanovski , ... na die maar 1 club gecoacht hebben in hun carriere na dan ...quote:
En daar geef ik en waarschijnlijk ook veel Belgen weinig om.quote:Op zondag 12 december 2004 03:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
(eigenlijk heeft die vent ook maar zijn enige successen behaald dankzij een geflipte miljardair als Cordier bij Mechelen)
Daar geef ik ook weinig om hoor ...quote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En daar geef ik en waarschijnlijk ook veel Belgen weinig om.
Winnen in de finale van ajax,tsja.....
Die clubs roerde hun mondje wel in Europa idd,misschien Beveren ook nog wel.quote:Op zondag 12 december 2004 03:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar geef ik ook weinig om hoor ...![]()
![]()
Op zich is het wel spijtig , in de jaren '80 had je bij Mechelen , Waregem , Antwerp, Winterslag , Waterschei , ... nog een reeks "gekke miljonairs" die fors investeerden ...
Nu zijn al die ploegen compleet verdwenen uit de top ...![]()
N beetje off-topic , maar het Belgisch voetbal heeft dringend terug nood aan rijke bedrijfsmensen in het voetbal ... (je hebt nog wel de brouwers Van den Stock bij anderlecht , maar jah ... )
In Standard hebben ze altijd al iemand met geld gehad (nu D'Onofrio vroeger Petit) , maar zou het toeval zijn dat net Goethals daar de laatste titel behaalde ? Sindsdien kan ik mij daar eigenlijk echt geen enkele trainer met visie meer opnoemen ...quote:Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die clubs roerde hun mondje wel in Europa idd,misschien Beveren ook nog wel.
Bij Standard zit er dan ook iemand met geld maar dat moet je dan wel nuttig besteden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |