*snel quote*quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen hoe die afzichtelijke kwijlfetisjist er uit ziet, hier enkele foto's:
[edit]foto's verwijderd
Psstt... Dat is DP nietquote:Op maandag 6 december 2004 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, daar is die laffe zak van een DP. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat niemand je moet en iedereen blij zal zijn als je straks spontaan in de fik vliegt.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen hoe die afzichtelijke kwijlfetisjist er uit ziet, hier enkele foto's:
[edit]foto's verwijderd
En voor de mensen die zich afvragen, wat een drukte, welke bekende Nederlander heeft deze user vermoord? Hebbie daar ook een verhelderend postje voor?quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
[edit]foto's verwijderd
quote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik wil graag even het orgineel affikken. Log even in onder het orgineel. Toe, durf je best.
Figures..quote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Psstt... Dat is DP niet
Dat is een kloon.. Die nu even iemand anders gebruikt
kan je niet gewoon even leuk meedoen?quote:Op maandag 6 december 2004 20:50 schreef Markster het volgende:
Mag ik ondertussen even vragen waarom we allemaal zo een hekel aan hem hebben? [afbeelding]
Voor het eerst in zn leven had DP inside information (het vertrek van jogy) en bleef daar steeds "subtiel" naar hinten, op een manier waardoor mn maagsappen begonnen te koken en dat schoot joog in zn verkeerde keelgat.quote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, by the way, wat heeft die loser eigelijk gedaan?
Niet dat het enige invloed op mijn haatgevoelens jegens die infantiele bejaardenkwijler heeft, maar ik ben wel nieuwsgierig.
het feit dat je iemand zonder reden haat siert je, jammer dat je dat nu ontkrachtquote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Gangstanova het volgende:
Niet dat het enige invloed op mijn haatgevoelens jegens die infantiele bejaardenkwijler heeft, maar ik ben wel nieuwsgierig.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Figures..
Naja, Als Die pisvlek nu weg blijft is dit topic toch nog nuttig.
[verhaal in het kort]quote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Gangstanova het volgende:
Tsssk, in het geval van Calvobbes opende ik er zelfs een heel topic over, maar een haattopic, ho maarquote:Op maandag 6 december 2004 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
Voor het eerst in zn leven had DP inside information (het vertrek van jogy) en bleef daar steeds "subtiel" naar hinten
Vergeet dat lieve gedrag richting R@b in feedback niet. En het moraalridder gedrag richting Boe.quote:Op maandag 6 december 2004 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor het eerst in zn leven had DP inside information (het vertrek van jogy) en bleef daar steeds "subtiel" naar hinten, op een manier waardoor mn maagsappen begonnen te koken en dat schoot joog in zn verkeerde keelgat.
En verder is het gewoon een tifuskneus die grafcholera in zn hart verdient.
Jouw samenvatting is stukken beter dan die van mij.quote:Op maandag 6 december 2004 20:55 schreef jogy het volgende:
[..]
[verhaal in het kort]
1 of andere achterbakse kontneuker heeft tegen de andere achterbakse maar ook nog infantiele kontneuker ( DePresident dus ) doorgeluld dat ik zou gaan stoppen, nu ging achterbakse kontneuker 2 de hele tijd subtiele hints geven dat hij wist dat ik ging stoppen. En vandaag zat ie een beetje mans te dreigen om het publiek te maken. Op zich geen ramp, maar ik had toch al een stinkende grafhekel aan hem dus maakte ik een topic voor hem
[/verhaal in het kort]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |