Ik vond het subtiel genoeg.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu? Of daar is het dus doorgeluld? Naja, ik vind het allemaal wel best hoor, ik heb m'n zegje gedaan en ik hoop dat mijn punt duidelijk is.
Of moest ik het iets minder subtiel brengen?.
En tuut84, 9christensen en Chriz2kquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen DP en rest ( Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles etc etc ..) niet gewoon gebanned worden als compensatie voor het verlies van Jogy ?
Hoe wou je een horde koeien op DePresident laten schijten terwijl hij met zijn kop in een bak zoutzuur hangt.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Waarom staat dit topic in ONZ?
Kan zijn, maar het komt zo allemaal minder geloofwaardig overquote:Op maandag 6 december 2004 20:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel misschien omdat het allemaal ONZ gerelateerd is?
**duim omhoog** voor BBD's voorstelquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen DP en rest ( Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles etc etc ..) niet gewoon gebanned worden als compensatie voor het verlies van Jogy ?
Tja, nu je het zegt, 'horde' moet 'kudde' zijnquote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hoe wou je een horde koeien op DePresident laten schijten terwijl hij met zijn kop in een bak zoutzuur hangt..
Voor jou misschien.quote:Op maandag 6 december 2004 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het komt zo allemaal minder geloofwaardig over
Je punt is mij nog niet helemaal duidelijk Jogy.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
Of moest ik het iets minder subtiel brengen?.
Mijn zegen hebben ze indien ze dit puike, puike plan willen uitvoerenquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
En Paultjuh dan..quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En tuut84, 9christensen en Chriz2k!
Ik ben helemaal voor!
Altijd vriendelijk, onzequote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Anosmie het volgende:
Waar blijft die beschimmelde plak smurfensmegma nu?
Ha Anosquote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Anosmie het volgende:
Waar blijft die beschimmelde plak smurfensmegma nu?
En Dark Killah.quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En Cerror.
Worden deze josti's nu per direct gebanned?
Neeheeee, mogool, zonder 'n'quote:
Ah ik vroeg me al af waar die 'n' gebleven wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |